Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1221

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

58.4% Complete
2.9

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

46.2% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.2% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

68.6% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.7% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.4% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.3% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.1% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

71.8% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

67.4% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

67.4% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.7% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

43.7% Complete
2.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno miesto poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2024-03-07, 10:51 | 3

Pas gyd. A. GESAITIENE lankausi jau daugiau kaip 20 metų. Nuoširdi, paslaugi, rūpestinga. Visada su šypsena. Ačiū.

2023-12-27, 12:56 | 2

Esu dėkinga savo gydytojoms Jūratei Snarskienei ir Linai Vilijai Caronkienei bei slaugytojoms už optimizmą, puikią nuotaiką, rūpestingą aptarnavimą, ir operatyviai teikiamą pagalbą. Visada be galo malonu lankytis pas šias gydytojas bei slaugytojas. Kuo didžiausios joms sėkmės.

2023-09-25, 23:18 | 2

Gydytis galima, bet dėl didelio žmonių kiekio gydytojai jau nebeturi kada pasikalbėti su pacientu. Žiūri vienok ir supranti, bet ir savęs gaila. Dvejopi jausmai, nes visi situacijos įkaitai..

2023-06-11, 12:32 | 11

Centro poliklinikoje kūdikiui masažą ir mankštą atlieka per apytiksliai pusę valandos, o dar ir kūdkio aprengimas ir nurengimas įeina į tą laiką. Masažui aliejų reikia atsinešti.
Kitoje gyd. įstaigoje masažas ir mankšta atliekami po pusę valandos, tai jei ta pati valstybės kompensuojama paslauga, kodėl taip skiriasi paslaugų suteikimo laikas? Esant specialistų trūkumui, pacientui tai neturi atsiliepti per paslaugos kokybę.

2023-05-02, 12:01 | 1

Gyd. Gesaitiene manimi rupinasi jau ne viena desimtmeti ir visada maloniai nustebina dalykiskumu, kompetencija, maloniu apsiejimu. Daugiau tokiu mediku.

2023-03-31, 10:04 | 1

Buvau užrašyta pas gyd. Lopšaitienę. Pralaukiau pusantros valandos. Už echoskopiją buvau susimokėjusi bet daktarė pareiškė, kad turiu laukti eilėje nes kiti laukė 3mėn ir daugiau. Atsiprašau, bet kai už paslaugą pacientas susimoka, kitose poliklinikose juos priima iš karto, be eilės. Veltui išmečiau pinigus, sugaišau laiką ir susigadinau nuotaiką. O daktarė tai gyvenimu nepatenkinta, šneka nepagarbiai. Labai neprofesionalus bendravimas.

2022-11-28, 14:46 | 2

Nesuprantu, kam si istaiga reikalingas ir naudoja mokesciu moketoju pinigus. Patalpos didziausios, gydytoju pilna, o niekada nera vietos. Atejus extra beda serganciam niekas nenori padeti rekia, kad po menesio bus laisvos vietos. Viena baisiausiu istaigu, kur gydytojos ir seseles absoliuciai nedisciplinuotos. Elgesys nenormalus jei zmogus serga niekas nenori padeti, dirba tik su tais kurie uzsirase pagal eile is poros menesiu atgal. Geda valstybei uz tokia hipokrato priesaika priemusius gydytojus.

2021-05-09, 14:12 | 7

Lankiausi praeitą vasarą pas endokrinologę ir kardiologę.Konsultacijos buvo kompetetingos.

2020-03-16, 18:40 | 2

Dėl stuburo problemų buvo paskirtas masažas, kurio metu užspaudė nervą, dėl kurio teko kankintis labai ilgai, nežmoniškai skaudėjo pusę kūno, o vaikščiojimas pasikeitė iš normalaus žmogaus į šlubuojančios senolės eiseną. Nerekomenduoju masažų šioje poliklinikoje, nes dėl nekompetentingų darbuotojų teko paaukoti ir sveikatos, ir pinigų gydymui.

2019-10-30, 09:36 | 5

Užsisakai nuotolinę konsultaciją, skambučio nesulauki, skambini pats, pažada perskambinti, bet skambučio vėl nesulauki. Seselė atsiliepia ir nesiteikia duoti kalbėti su gydytoja - nors užregistruota nuotolinei konsultacijai.

2019-07-23, 10:47 | 2

Katastofa.

2019-05-24, 06:27 | 1

Poliklinikoje lankausi nuo 1970 metų.Tai viena seniausių gydymo įstaigų Kaune,turinti savo istorines šaknis.Linkiu dar 100 metų gyvuoti.

2019-02-20, 22:11 | 4

Bet kokiu atveju pas gydytoją Gesaitienę einu, kaip pas šeimos narį.

2018-02-26, 12:05 | 3

Tragedija, baisu :D, trumpai tariant, smarkiai užstrigę sovietinėje Rusijoje.

2017-05-26, 14:07 | 1

Siaubas.. Kiek lankausi registruotu laiku su talonu tiek laukiu uz duru valanda, karta teko laukti ir ilgiau. Baisu kai pralauki valanda uz duru ir dar pasako neturim Jusu korteles, nueikit i registratura susirasit. Virsune, nuo kabineto vel begi i registratura kurioj randa arba ne mano kortele, grizti pas gydytoja ir toliau lauki kol priims. Kokius 4-5 kartus is eiles nebuvau priimta registruotu laiku. Likau pasibaisejus, ieskau poliklinikos kur greiciau pabegt is cia.

2017-03-22, 22:26 | 4

Malonu apsilankyti pas gydytojas Gesaitienę, Vyšniauskaitę, Povilaitienę, Čitavičenę, chirurgą Čekavičių, bei buvusią pulmonologę Rėkutę, ko negaliu pasakyti apie naują pulmonologę Baikštienę. Rimas Jusius

2017-01-21, 11:07 | IP: 86.100.104.227

Lankausi šioje gydymo įstaigoje pastoviai. Mano gydytoja Eligija Laurusevičienė puikiai išmano savo darbą, visada rūpestinga ir paslaugi, išklauso, rekomenduoja, paskiria efektyvų gydymą.
Tą patį galiu pasakyti ir apie sesutes. Nuoširdžios, paslaugios, linksmos, žinančios ką ir kaip daryti.
Linkiu visiems čia dirbantiems sveikatos ir ištvermės su mumis, pacientais.
Pagarbiai,
jūsų pacientas Algirdas

2017-01-19, 11:15 | 6

Pasenusi sistema, tvyro sovietinė atmosfera. Didelė informacijos stoka, nėra apibrėžtų vidinių tiesyklių, elementarių skelbimų lentų , paslaugų kainininkų, papildomų įstaigų adresų, kuriose atliekamos kitos procedūros. Neskelbiamos gydytojų specialistų pavardės, jų darbo stažas, pasiekimai, įgytos kvalifikacijos. Iš lupų į lupas pacientai dalinasi informacija, kaip užsiregistruoti pas gydytoją, kaip patekti, ką reikia su savimi turėti ( kortele reikia pasirūpinti pačiam ). Gydytojai nesilaiko elementarių tiesyklių, vėluoja į darbą, įeidami į kabinetą nepasisveikina su pacientais, sėdinčiais prie kabineto, valgo darbo vietoje ūkiškai paruoštą maistą, intervale tarp pacientų vizitų. Kalėdiniu laikotarpiu teko susidurti su stipriai išgėrusią specialistę, kuri dirbo tiesioginiu kontaktu su pacientais. Slaugės ( seselės ) yra labai silpnai paruoštos, neapmokytos tinkamai dirbti kompiuteriu, kaip ir dauguma poliklinikos darbuotojų, prasti komunikavimo įgūdžiai, psichologiškai neparengti dirbti su pacientais. Poliklinika neskiria gydytojams tinkamų blankų, kuriuos jie galėtu pateikti pacientams informacija, pas kuriuos specialistus jiems paskirtas vizitas, kokia specialisto pavardė, kur jį galima rasti, koks jų darbo grafikas, neregistruoja paciento kitam vizitui ( jei toks numatomas ), ligoniai turi gerai koordinuotis patys, ir tinkamai susiorganizuoti savo apsilankymus( pvz. šeimos gydytojas suvardina specialistus, kuriuos mediciniškais terminais sunku įsiminti, ir patiems pacientams reikia susirasti , kurie iš jų gali būti net kitose įstaigose). Slepiamas nemokamų tyrimų sąrašas.Šioje įstaigoje gydymas trunka kur kas ilgiau, nei turėtu trukti, kadangi kiekvienas vizitas naudingas gydymo įstaigai ir gydytojui, jis yra apmokestinamas iš mokesčių mokėtojų lėšų. Tad pagristai reikalaukite procedūrų , ar apžiūros pas kitus gydytojus, išsamiai domėkitės, kokį tyrimų paketą jums privalo skirti turint Jūsų diagnozę ar simptomus, ir aktyviai prašykite jų, nes priešingu atveju gydytojai šykščiai dalins juos po vieną, kiekvieno apsilankymo metu.

Pati silpniausia poliklinikos grandis yra Vadovai, jie neišgirsta pacientų nuomonės, sužinoję kad jų poliklinikoje yra pacientas, kuris įvardija pažeidimus , pacientui atsiprašymui paskiria papildomą paslaugą, ir toliau gyvena pagal senas nuostatas. Kompetentingi šios poliklinikos darbuotojai yra jauni gydytojai ir specialistai , kurie dar duoda vilties.

2016-11-17, 16:12 | 1

Pas odontologe atėjau laiku kaip ir paskirta, laukiu daugiau nei 50min. Eilės. Negana to atėjo drauge su anūke, tai jas priėmė be eilės, tiesiog pakvietė. Visi kiti lieka laukti papildomai, o draugės atejusios bet kada priimamos, gal būt tai buvusi darbuotoja ar kas, bet turėtų laukti kaip ir visi savo eilės. Esu labai nepatenkinta tokiu pažiūriu i pacientus. Kam skirti laiką jei pagal ji priimami kiti žmonės. P.s. vis dar laukiu savo vizito kaip ir kiti atėję tokiu pat metu.

2014-05-28, 08:31 | IP: *.*.*.*

Baisios registratorės, tenka labai ilgai laukti eilėje registratūroje, o paskui dar neranda kortelės, ieško, vaikšto, išrašo dublikatą, siuntinėja pacientą patį eiti po kabinetus ieškoti kortelės. Reikėtų jas visas pakeisti, nes šypsenos ar malonaus aptarnavimo nesulauksi niekada, bent jau eilių nebūtų, nes dirba kaip sraigės.

2014-03-17, 18:42 | IP: *.*.*.*

geri gydytojai

2012-08-24, 10:05 | IP: 89.117.249.166

Atejau i sia poliklinika is sanciu poliklinikos ir dziaugiuosi, sitos poliklinikos darbo organizavimu ir prisitaikymu kuo greiciau priimti ligoni ir suteikti jam pagalba. Nuosirdziai dekoju gyd. URNEZIENEI ir VOSILIONKIENEI.

2012-02-12, 16:28 | IP: 193.219.38.120

Na tikrai malonu šioje poliklinikoje. Atėjau su aukšta temperatūra, iš kart pasirūpino, ir nors neprisiregistravusi buvau laukti ilgai neteko, registratūros darbuotojos iš kart pristatė gydytojai kad esu su temperatūra ir gydytoja iš kart priėmė.

2011-03-01, 10:03 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas pasibaisėtinas- pasitaikė labai nemandagi registratorė,kuri dar ir ant talono užrašė ne tą valandą,kurią pasirinkau,tad sugaišau daug laiko,kol sulaukiau savo eilės

2010-10-22, 15:01 | IP: *.*.*.*

labai grubi darbuotoja, kuri ima krauja. Nors anot kitu pacientu labai profesionali. Neprosal pavartyt koki etiketo vadoveli.

2010-07-19, 10:03 | IP: *.*.*.*

Sunku patekti pas specialistus, pvz.akiu gydytojus.Kol pavaduojanti šeimos gydytoja israso siuntima,akiu gydytojas (viena jau buna isejus, o kita ateis po valandos)nepriima, o jei koks "ekstra" atvejis, tai tenka ieskot privataus gydytojo.

2010-07-17, 18:42 | IP: 78.31.230.148

Nė vieno kondicionieriaus koridoriuose virš 30 laipsnių karščio. Tiesiog baisu, širdis sustot gali, greitąją kviest teko. Apsurdas ir kaip ten žmonės dirba.

2010-05-14, 12:41 | IP: *.*.*.*

Senas pastatas,blogas susisiekimas,nėra lifto.

2010-03-06, 06:34 | IP: 78.57.129.84

Profesionalus gydytojai Admistracijos personalas, ypac vidutiniam personalui yra labai pasiputes, arogantiskas ir pasikeles.

2010-01-06, 12:32 | IP: *.*.*.*

yra ir geru gydytoju,kaip endikrinologe BARSIENE,bet nieko gero nepasakyciau apie VYSNIAUSKAITE REDA,TAI STORZIEVE,GRUBI,UZSIPUOLANTI PACIENTUS JAU NET PRIE KABINETO DURU,NE SPECIALISTE,O TIKRA HAME daug blogybiu sioje poliklinikoje,registraturos darbas klaikus,registratores nesiskaito su zmonemis,gal pradekit ziureti,NOMEDA CITAVICIENE,KAS PAS JUS POLIKLINIKOJ PER BETVARKE,GEDA IR DAR KARTA GEDA

2009-12-22, 12:13 | IP: *.*.*.*

yra ir geranorisku,pasisventusiu savo darbui gydytoju,bet yra ir tokiu pas kuriuos tikrai nebesinori lankytis,pvz REDA VYSNIAUSKAITE stebiuosi gydytojos REDOS VYSNIAUSKAITES GRUBUMU IR NESISKAITYMU SU PACIENTAIS

2009-04-04, 17:01 | IP: 88.222.25.117

"Aki reikia užsidengti savo pasu" :DDD
Cia tai extreem, super!

2009-04-01, 10:17 | IP: *.*.*.*

sioje istaigoje dirba keletas profesionalu, taciau didziausias blogis yra pati istaiga: nemzoniskos eiles, daugiau nei savaite riekia laukti priemimo pas seimos gydytoja arba grustis be eiles. Nesiuncia konsultacijom i klinikas. Akiu kabineto aparatura apgailetina. Aki uzsidengti reikia su savo pasu... Persirasius i kita poliklinika korteles teko laukti 3 menesius kol galiausiai teko paciam nuvaziuoti ir pasiimti. Persirasiau kitur ir nesigailiu. Gaila dirbanciu profesionalu sioje istaigoje.

2008-10-08, 11:05 | IP: *.*.*.*

Registraturos darbas TRAGISKAS.

Reiketu atleisti VISUS registraturos darbuotojus, o tada galbut is naujo priimti kelis galutinai dar nesugedusius ten dirbusius zmones (gal ir atsirastu vienas ar du..)

Na arba bent jau ismesti ta viena amzinai pikta, reksminga, ir turbut simta metu ten dirbancia boba, nesuvokiancia kas yra bendravimo kultura. Nesuprantu, kaip tokias isvis prie zmoniu prileidzia.. Panasu, kad neretai ji ir telefona kilnoja.

O paskambinus (409222) atsiliepia ir i klausimus paprastai atsakineja taip, kad atrodo turetum jaustis kaltas, kad isvis paskambinai (ir atsake i pirma klausima neretai numeta rageli nespejus uzduoti kito, aisku be jokiu "viso gero").

Parkavimas mokamas, bet vietu visitiek mazai, todel automobili neretai tenka statyti toli (bet vistiek mokamoje vietoje).

Kadangi apsilankymas poliklinikoje paprastai uztrunka ilgiau nei galima butu tiketis (pastoviai del ivairiu priezasciu tenka visko laukti!) - buni priverstas vis begioti pratesineti mokesti uz automobilio stovejima! Nesvarbu kad turi daug temperaturos, ar kad lauki eileje prie kazkurio kabineto, ir negali atsitraukt, nes prarasi vieta eileje.

Zoziu poliklinika tragiska. Gydytojai neretai nesiskaito su pacientais, ir kartais net susidaro ispudis, jog uzsirakinti kabinete ir gerti "kavute" (panasu kad kartais netgi "pagardinta"), nebuti darbo vietoje darbo metu, ir t.t. yra norma.

Aisku galbut yra maloniu isimciu, t.y. geru ten dirbanciu zmoniu (nenoriu tokiu izeisti, sis komentaras taikomas ne jums!!) bet man su tokiais sioje poliklinikoje susidurti beveik neteko.

Aciu uz demesi!

2008-08-08, 23:01 | IP: *.*.*.*

Saunios gydytojos,Pliopiene,Kumziene

2008-04-21, 13:26 | IP: *.*.*.*

Neįmanoma prisiskambinti į registrarūrą. Jokios informacijos internete. Jeigu registratorės tingi pakelti telefono ragelį, tai bet internetinį puslapį susikūrkite, ten žmonės susiras kom jiems reikia.

2008-01-07, 14:14 | IP: *.*.*.*

Į registratūrą prisiskambinti neįmanoma, visos pasipūtę, nieko paqklausti negalima...Dar jaunesnio žmogaus privengia, o su senesniu visai nesiskaito. Nors yra talonų sistem,, eilės nežmoniškos....Tai kam tie talonai?

2007-09-02, 06:54 | IP: *.*.*.*

Gražios medikės Neįmanoma patekti pas specialistus.kažkokia tragedija.nebent per pažįstamus arba įteikus kyšį.

2007-08-02, 11:41 | IP: 88.222.25.12

maža jauki, turinti gerą aurą, poliklinika, paslaugus personalas

2007-07-23, 15:55 | IP: 88.222.25.12

labai sunku susirasti vietą automobiliui, nuo visuomeninio transporto tolokai ateiti. Vyresnio amžiaus pacientams sunku laipioti laiptais.

2007-06-16, 15:53 | IP: *.*.*.*

Oooo kaip graziai paskutiniuose 3 komentaruose save isgyre personalo atstovai-GĖDA...pacientai turetu jus girt...