Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

65.6% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.4% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.4% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

75.1% Complete
3.8

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

59.4% Complete
3

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.4% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

68.9% Complete
3.4

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

58% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

67.7% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.7% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.3% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.8% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

59% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

35.6% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "LORNA"
Pacientų atsiliepimai
2020-07-23, 08:58 | 4

Kiek tenka susidurti tai gydytojų paslaugos šioje įstaigoje tikrai nevertos prašomos kainos. Verčiau rinktis ligoninių specialistų paslaugas jei gauni niekinę konsultaciją tai bent nereikia mokėti iš savo piniginės. O čia net ir gavus nulinę 5 min. konsultaciją dar tenka ir palyginti labai daug susimokėti.

2019-09-25, 04:56 | 2

Buvau konsultacijos pas gyd. I.Petrauskienę, gydytoha nepakelia galvos nuo popierių, net nepaklausė kaip jaučiuosi, tyrimų rezultatų nekomentuoja, reikia klausinėti, gydymas visada tas psts, nors jaučiu kad man nepadeda, konsultacijos kaina 30€ pati konsultacija trunka tris minutes, laukti pas ją visada reikia daygiau nei 40min, kam tada reikalinga registracija iš anksto. Kaina už konsultaciją visiškai neatitinka kokybės.

2015-12-16, 15:34 | IP: *.*.*.*

nedraugiska maziems vaikams istaiga

2011-08-27, 10:04 | IP: *.*.*.*

Rebilitacija buvo nevykusi, jauni gydytojai, be patirties, jokiu atsakymu i klausimus. Antra kart neisiu.

2010-09-09, 09:55 | IP: *.*.*.*

teko apsilankyti negavau jokios kvalifikuotos informacijos todel teigiamo galiu pasakyti tik tiek kad stovi geroje klaipedos vietoje patogu pasiekti sumokejau tik pinigus ir nemazus pacientui laiko skiriama mazai dialoga sunkiai radau del ligos teko kreiptis kitur aparatura dar menka atlieka tik labai elementarius tyrimus o is to ligu vargu ar galima nustatyti pamaciau tik gera komercija

2010-04-22, 19:58 | IP: *.*.*.*

įstaiga neatitinka reklamai kuria skleidžia per internetą. Nekontrolioja paslaugos kainos. Teko sumoketi žymiai daugiau nės gydiytojas taip panorėjo. Ir jokio samoningo paaškinimo. Už parkavimo aikštelė reikia mokėti.

2008-10-31, 19:22 | IP: *.*.*.*

paskutiniu metu seimos gydytojo sesutes nelabai kreipia dideli demesi i klienta. Daznai pasitaiko, kad atejus klinetui jos tikrai nebaigia asmeninio pokalbio telefonu. Seimos gydytojai Vaitukaitytei reiketu kartais labiau valdyti emocijas ir panagrineti bendravimo su pacientu etika.

;