Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3226

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

97.1% Complete
4.9

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

83.2% Complete
4.2

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

88.6% Complete
4.4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

93.5% Complete
4.7

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

96.1% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

88.8% Complete
4.4

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

94.3% Complete
4.7

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

95.8% Complete
4.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

89% Complete
4.4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

96.4% Complete
4.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

97.2% Complete
4.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

95.7% Complete
4.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

67.9% Complete
3.4

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

84.2% Complete
4.2

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

69.4% Complete
3.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Ave vita klinika"
Pacientų atsiliepimai
2022-12-14, 19:26 | 4

Dauguma specialistų su kuriais teko susidurti tikrai geri ir profesionalūs, tiesa pasitaikė ir labai nemalonių patirčių:
1. Seselės nemoka paimti kraujo nepalikdamos mėlynės ir be skausmo (su kuo iki šiol neteko susidurti, nes venos aiškiai matomos ir niekada neturėjau mėlynių po kraujo ėmimo, tačiau šioje įstaigoje visada lieka mėlynės).
2. Registratūroje dažniausiai bendrauja itin nemaloniai (iš visų ten dirbančių merginų/moterų tik viena sugeba bendrauti mandagiai).
3. Beveik neįmanoma priskambinti.
4. Pastoviai neturi nemokamų vietų pas specialistus, paklausus kada turi mokamą vietą - atsako, kad gali atvykti, kad ir dabar. Konkreti patirtis - nutiko stipri nelaimė, teko vykti į LSMU Kauno Klinikų skubios pagalbos skyrių, kuriame suteikus pagalbą išsiuntė gydytis namo ir liepė pasirodyti savo ginekologei po savaitės. Paskambinus į Ave Vitą ir paaiškinus situaciją pasiūlė tik mokamą vietą. Bandant mandagiai prašyti kur nors įterpti vis tiek siūlė tik mokamą vietą. Nutinka baisi nelaimė, o čia dar turi susimokėti.
Šioje įstaigoje mane laiko tik nuostabi šeimos gydytoja, kaip manau ir daugelį šios klinikos pacientų.

2022-11-11, 21:20 | 1

Visada tenka laukti prie kabineto, nuo pusvalandžio iki valandos. Dauguma gydytojų ir registratūros personalas, nėra mandagūs. Dauguma procedūrų ar pan. siūlo tik mokamas, apie nemokamas nieko net nekalba. Nevisada perspėja prieš procedūra, kad ji bus mokama. Daugiau nesilankysiu. Nusivyliau, per tris kartus lankantis.

2022-03-25, 11:37 | 1

Per pandemiją smarkiai sumažėjo šeimos gydytojo paslaugų prienamumas. Su ūmiu skausmu registratūroje pasiiūlė konsultaciją telefonu su šeimos gydytoju kitą savaitę. Tiesiogiai paskambinti gydytojai (sujungiant per registratūrą) registratūroje nebesiūlo. Po dviejų atvejų, kuomet reikia skirti daug laiko vien tik prisiskambinti į registratūrą, ir prisiskambinus neįmanoma greitai, efektyviai susisiekti su šeimos gydytoju, pasirinkau kitą medicinos įstaigą. Labai gaila, nes iki pandemijos paslaugos tikrai buvo teikiamos efektyviau.