Nr. 1996
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su šia gydymo įstaiga yra prastas
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbą atlieka, bet formliai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau ilgiau kaip 30 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Tokių paslaugų išviso nėra
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Nereikėjo mokėti
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: