Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3506

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.8% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

78.3% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

80.5% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

81.5% Complete
4.1

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.3% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.8% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

85.6% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

84.8% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

90.9% Complete
4.5

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.1% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.4% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

74.7% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

57.2% Complete
2.9

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

49.7% Complete
2.5

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

64.9% Complete
3.2

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2023-09-15, 09:42 | 1

Niekam nerekomenduoju kreiptis į šitą gydymo įstaigą. Darbas atliekamas neprofesionaliai, o padarę klaidų, įstaiga jų tiesiog nepripažįsta. Akivaizdu trūksta kompetencijos ir esant sudėtingas gydymui, implantavimo paslaugoms, tkrai ten nėra ko kreiptis. Patyrėme didelių nuostolių dėl šios klinikos kaltės, su poveikiu sveikatai ir po šiai dienai, klinika atsakomybės neprisiėmė.
Niekam nerekomenduoju.

2023-04-22, 10:23 | 1

Nerekomenduoju. Susitarėme su jais dėl dantų tiesinimo kapomis. Po kelių mėnesių gydytojui išėjus iš darbo, per mėnesį nesugebėjo surasti jau pagamintų kapų ir sklandžiai perkelti pas kitą gydytoją. Pasėkoje, visam mėnesiui buvo nutrukęs tiesinimo procesas. Prarastas laikas.

2022-07-27, 21:06 | 1

Šioje klinikoje lankiausi reguliariai, naudojausi protezuotojo paslaugomis. Tačiau, ištikus ekstrinei situacijai, kai man reikėjo skubios pagalbos, pasiūlė pagalbą suteikti po savaitės. Aš manau, tai yra labai prastas požiūris į pacientus.

2021-05-12, 17:00 | 2

Pirmą kartą lankiausi Denticijos klinikoje. Rezultatai pribloškė, pasijutau nublokštas mažiausiai 30 m. atgal. Gydytoja aiškiai nepaaiškino, kodėl negali protezuoti dantų, o paklausus ką reiktų daryti tokiu atveju, jei jau negalima protezuoti, atsakė, būti kol išlūš esami. Atkreipiu Denticijos ir gydytojos Lidijos Jarašienės dėmesį, kad tokią konsutaciją, kurią aš gavau, gali suteikti bet kuris savimi nesirūpinantis asmuo, o aš už šią konsultaciją dar ir susimokėjau. Tikrai ne šito tikėjausi kreipdamasis į Denticiją. Teko išeiti iš šios įstaigos nei pasigydžius, nei gavus kompetentingą konsultaciją ką daryti toliau. Matomai už viso to slypėjo paprasti žemiški dalykai, kurie, nuoširdžiai tikėjausi, jau Lietuvoje seniai užmiršti, atsakomybės vengimas ir pacientų pasirinkimas, kai gali rinktis paprastesnį ar pelnigesnį pacientą. Rekomenduočiau Denticijai atsakingiau vertinti KIEKVIENĄ klientą atėjusį į jų įstaigą, o ne rinktis ką gydyti ir ko ne. Šį atsiliepimą rašau todėl, kad buvo neišpildyti mano lūkesčiai susitaisyti dantis, nebuvau deramai pakonsultuotas taip pat sugaišau suplanuotą laiką ir šiuo metu turiu laukti ilgoje eilėje pas kitą gydytoją.
Tikiuosi, kad Denticija suras laiko patobulinti požiūrio į pacientus strategiją!!!

2019-10-20, 16:09 | 1

Teko labai nusvilti šia įstaiga, buvo tvarkomas dantis,tačiau darbas atliktas ne iki galo ir atmestinai, ko pasekoje turėjau didesniu sveikatos problemu ir papildomu išlaidu.
Taisyta dantį maudė ir skaidėjo net pora savaičiu, todėl pakartotinai apsilankiau pas dantukà taisiusià “specialiatę”, kuri net nesiteikė nuodugniau apžiurėti ar gydymas buvo atliktas iki galo gerai , skausmus kentėti teko dar porà mėnesiu ko pasekoje susidarė pulpitas ir dantuka teko gydyti ekstremaliai greit kenčiant pe proto didelius skausmus. Aisku kreiptasi buvo i kita klinika, kurioje gavau profesionalià pagalbà.
Esu labai nusivylusi šios klinikos gydytoja, kuri atmestinai atlieka savo darba ir nesiteikia istaisyti savo klaidu, plius kainos yra gana nemažos .

2019-06-27, 12:15 | 1

Kainos kosminės, suplombavo dantį kuris po savaitės skilo per šaknį, todėl teko jį šalinti. Sakė jog kariesu apkrėsti dar 4 dantys, bet pakeitus klinika nauja odontologė rado tik 2 apkrėstus dantis, ir šiek tiek apnašų. Kažkaip nesuprantama kaip daktaras gali gydyti, vien dėl to, kad gydyti. Rekomenduočiau nebent pasiturinčiam priešui.

2018-10-27, 21:00 | 1

Protezavimo paslaugas atliko nekokybiskai, teko kitoje klinikoje persidaryti, rekomenduociau rinktis kita klinika. Kainos ir kokybes santykis visiskai prastas.

2017-06-22, 19:12 | 2

Labai neatsakingai ziuri i pacienta. Ivykus komplikacijom po danties rovimo buvo neimanoma sulaukti pagalbos. Teko laukti valandas norint patekti pas dantu chirurga. Siulau vengti sios istaigos.

2017-05-11, 02:26 | IP: *.*.*.*

Niekada ten neikite. Rado man 3 kariesus ir norejo karunele uzdeti. Kadangi jie yra 5 kartus brangesni uz kitus, nuejau i kita klinika. Kitoje klinikoje pasake, kad jie mane apgavo - jokiu kariesu nera, o karuneles negalima deti, nes saknis skils. Nekenciu ju.

2014-05-18, 19:23 | IP: *.*.*.*

Prastas UABas. Nemoka daryti elementarių x-ray dantų nuotraukų. Siuntinėja masiškai pas firmos darbuotojus su labai jau "siauromis specializacijomis", kad visiems sumokėtum po kelis šimtus už "konsultaciją".

2012-03-12, 15:35 | IP: *.*.*.*

Suprantu, kad susidaro pacientų "kamščiai" - vieni vėluoja, su kitais gydytoja užtrunka. Bet ir aš esu užimtas žmogus ir planuojuosi savo brangų laiką. O čia kiekvieną kartą atėjus turiu laukti dar 40 minučių kol mane priims gydytoja, nors man paskirtas laikas juk yra, ateinu iš anksto užsirašiusi.
Kita gydytoja dejavo koks blogas mano dantis, kaip sunku prie jo prieiti, kad praktiškai neįmanoma gydyti ir siūlė tik implantą - nepigus malonumas. Kreipiausi į kitą kliniką - ten specialistas sugebėjo ir prieiti prie to danties, ir jį išgydyti bei išsaugoti - jokio implanto neprireikė.

2008-09-14, 07:41 | IP: *.*.*.*

Siuntineja konsultuoti pas visokio tipo siauros specializacijos gydytojus ir visur lupa pinigus už konsultacijas taip ir nesulaukiau realaus gydymo