Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3506

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.7% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

82.4% Complete
4.1

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

84.3% Complete
4.2

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

84.8% Complete
4.2

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

88.6% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

74.4% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

87.3% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

87.5% Complete
4.4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

92.6% Complete
4.6

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.2% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

74.2% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

76.1% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

62.4% Complete
3.1

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

49.6% Complete
2.5

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

75.1% Complete
3.8

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2022-10-07, 04:41 | 2

Gydytojos Vitos Budrienės padejėja Lijana Šakienė yra pats nemaloniausias žmogus kurį tik esu sutikęs. Begalo grubi, neturinti jokio žmogiškumo ir labai nemaloniai bendraujanti. Toks jausmas, kad skoloje jai esu ar pan. Labai nerekomenduoju eiti gydytis ten vien dėl šio žmogaus. Nežinau kas per problemos pas žmogų, kad būti tokiam nepatenkintam gyvenime...

2022-07-27, 18:06 | 1

Šioje klinikoje lankiausi reguliariai, naudojausi protezuotojo paslaugomis. Tačiau, ištikus ekstrinei situacijai, kai man reikėjo skubios pagalbos, pasiūlė pagalbą suteikti po savaitės. Aš manau, tai yra labai prastas požiūris į pacientus.

2022-01-20, 22:15 | 1

Aš pastovus Kauno Denticijos klientas. Man teko naudotis, plombavimo, burnos higienos, chirurgijos, implantavimo paslaugomis. Negaliu nieko skųstis išskyrus kainas. Visi specialistai su kuriais teko susidurti gerai atliko savo darbą, nebuvo jokio broko ar aplaidumo. Ko paklausdavau visada viską išsamiai išaiškindavo, konsultuodavo. Teko ten pat gydytis ir šeimos nariams. Visi likome patenkinti.

2022-01-05, 12:42 | 4

Jau daug metų lankausi šioje klinikoje, apsilankiau pas nemažai gydytojų, todėl susidariau nuomonę. Labai puikūs, profesionalūs, rūpestingi, maloniai bendraujantys gydytojai Irma Šlivinskienė, Andrius P., Jonas P., Giedrė U-R. ir visos seselės, labai maloni moteris daranti rentgenus. Gyd. Rolanda Dz. (lankiausi seniau, bet ilgą laiką) man pasirodė ne visada maloni, iš aukšto žiūrinti į paprastus pacientus, dažnai skubėdavo atlikti darbus, kartais buvo nemaloni.
Labai džiaugiuosi, kad registratūroje dirba kelios jaunos ir laabai malonios merginos, įėjus iš karto pasijaučiu geriau, ko negaliu pasakyti apie ilgą laiką ten dirbančią smulkaus sudėjimo moterį, kuri ne visada būna maloni, labai matosi, kad atsirenka su kuriais pacientais kaip bendrauti. laukiant registratūroje, labai jaučiasi bendravimo ir pasitikimo skirtumas kai ateina solidžiai atrodantis asmuo ir kai ateina kokia paprastai apsirengusi moteris ar studentas ;)

2021-05-12, 14:00 | 2

Pirmą kartą lankiausi Denticijos klinikoje. Rezultatai pribloškė, pasijutau nublokštas mažiausiai 30 m. atgal. Gydytoja aiškiai nepaaiškino, kodėl negali protezuoti dantų, o paklausus ką reiktų daryti tokiu atveju, jei jau negalima protezuoti, atsakė, būti kol išlūš esami. Atkreipiu Denticijos ir gydytojos Lidijos Jarašienės dėmesį, kad tokią konsutaciją, kurią aš gavau, gali suteikti bet kuris savimi nesirūpinantis asmuo, o aš už šią konsultaciją dar ir susimokėjau. Tikrai ne šito tikėjausi kreipdamasis į Denticiją. Teko išeiti iš šios įstaigos nei pasigydžius, nei gavus kompetentingą konsultaciją ką daryti toliau. Matomai už viso to slypėjo paprasti žemiški dalykai, kurie, nuoširdžiai tikėjausi, jau Lietuvoje seniai užmiršti, atsakomybės vengimas ir pacientų pasirinkimas, kai gali rinktis paprastesnį ar pelnigesnį pacientą. Rekomenduočiau Denticijai atsakingiau vertinti KIEKVIENĄ klientą atėjusį į jų įstaigą, o ne rinktis ką gydyti ir ko ne. Šį atsiliepimą rašau todėl, kad buvo neišpildyti mano lūkesčiai susitaisyti dantis, nebuvau deramai pakonsultuotas taip pat sugaišau suplanuotą laiką ir šiuo metu turiu laukti ilgoje eilėje pas kitą gydytoją.
Tikiuosi, kad Denticija suras laiko patobulinti požiūrio į pacientus strategiją!!!

2021-02-02, 17:23 | 1

Tiesą pasakius patirtis labai nuvylė šioje klinikoje. Kainorastis už tas pačias  paslaugas - visiškai nėra adekvatus palyginus su kitomis centre įsikūrusiomis privačiomis klinikomis bei puikiu ir profesionaliu aptarnavimu (o paslaugos kurios reikėjo, kreipiausi kitur ne kartą). Mano situacijoje, aš už tą pačią paslaugą estetinio 'plombavimo' o gal greičiausiu atveju  minimalaus 0.05 ml taisymo metu, kurio darbas užtruko ne daugiau nei 30 min. bei nebuvo visas dantis šlifuojamas, jokių vaistų leidimo, kaina buvo panaši kaip viso ar pusė danties padarius analizę su kitomis įstaigomis :) na būtų gerai įspėti klientą prieš su tokiu kainoraščiu, o į jo nepasitenkinimą sureaguoti greitai ir profesionaliai išlaikant grįštamąjį ryšį. Šiuo atveju teko laukti ilgiau nei dvi savaitės atsakymo po skundo, kad išgirčiau atsainų,  jokio rūpesčio nekeliantį atsakymą  'galėsite grįšti kitą kartą jei nutrupės'. Nors jau buvo minėta, kad ši alternatyva netenkinta manęs, tad nežinau koks 'investigation' vyko ilgiau nei dvi savaites jei toks sprendimas. Na ir joulab, pagalvokite logiškai ar klientas iš vis nori dar grįžti pas jus su tokiu suopračiu apie klientų aptarnavimą? Tiesiog apmaudu ir labai gaila.

2019-10-20, 13:09 | 1

Teko labai nusvilti šia įstaiga, buvo tvarkomas dantis,tačiau darbas atliktas ne iki galo ir atmestinai, ko pasekoje turėjau didesniu sveikatos problemu ir papildomu išlaidu.
Taisyta dantį maudė ir skaidėjo net pora savaičiu, todėl pakartotinai apsilankiau pas dantukà taisiusià “specialiatę”, kuri net nesiteikė nuodugniau apžiurėti ar gydymas buvo atliktas iki galo gerai , skausmus kentėti teko dar porà mėnesiu ko pasekoje susidarė pulpitas ir dantuka teko gydyti ekstremaliai greit kenčiant pe proto didelius skausmus. Aisku kreiptasi buvo i kita klinika, kurioje gavau profesionalià pagalbà.
Esu labai nusivylusi šios klinikos gydytoja, kuri atmestinai atlieka savo darba ir nesiteikia istaisyti savo klaidu, plius kainos yra gana nemažos .

2019-06-27, 09:15 | 1

Kainos kosminės, suplombavo dantį kuris po savaitės skilo per šaknį, todėl teko jį šalinti. Sakė jog kariesu apkrėsti dar 4 dantys, bet pakeitus klinika nauja odontologė rado tik 2 apkrėstus dantis, ir šiek tiek apnašų. Kažkaip nesuprantama kaip daktaras gali gydyti, vien dėl to, kad gydyti. Rekomenduočiau nebent pasiturinčiam priešui.

2018-11-26, 07:10 | 1

Didelius ačiū Denticijos gydytojams, kurie mano dukrytei padėjo tuomet, kai kitos klinikos neturėjo vietų. Profesionalus kolektyvas, o svarbiausia, kad moka bendrauti su vaikais

2018-11-20, 08:54 | 1

Labai džiaugiuosi, kad klinikoje "Denticija" teko lankytis pas gydytoją Gretą Vikonytę. Ne vienerius metus gyvenu užsienyje, ir tikrai teko lankytis įvairiose klinikose, bet tokios profesionalios ir nuoširdžios odontologės dar neteko sutikti :) Labai rekomenduoju pas ją darytis burnos higieną.

2018-10-27, 18:00 | 1

Protezavimo paslaugas atliko nekokybiskai, teko kitoje klinikoje persidaryti, rekomenduociau rinktis kita klinika. Kainos ir kokybes santykis visiskai prastas.

2018-05-03, 11:25 | 2

Klinikos gydymo kokybė kasmet prastėja, kainos neatinka suteikiamos paslaugos apimties ir kokybės. Per kelis metus kainos padvigubėjo, danties plombavimas kainuoja be brangiausiai Vilniuje. Po 6 metų bendravimo teko kesiti gydymo įstaigą. Paskutiniu metu susidarė įspūdis, kad DENTICIJA gydytojai bandydavo įbrukti nebūtinų brangiai kainuojančių procedūrų.

2018-02-12, 11:36 | 5

Lankiausi pas higienistę Karoliną Paurazaitę ir odontologę Gretą Kirlienę - puikios specialistės, geras aptarnavimas.

2017-06-22, 16:12 | 1

Labai neatsakingai ziuri i pacienta. Ivykus komplikacijom po danties rovimo buvo neimanoma sulaukti pagalbos. Teko laukti valandas norint patekti pas dantu chirurga. Siulau vengti sios istaigos.

2017-05-10, 23:26 | IP: *.*.*.*

Niekada ten neikite. Rado man 3 kariesus ir norejo karunele uzdeti. Kadangi jie yra 5 kartus brangesni uz kitus, nuejau i kita klinika. Kitoje klinikoje pasake, kad jie mane apgavo - jokiu kariesu nera, o karuneles negalima deti, nes saknis skils. Nekenciu ju.

2014-12-10, 13:34 | IP: 78.56.125.234

Vienintele V.Budriene paliko gera ispudi, kaip labai profesionali, savo sriti ismananti maloni gydytoja teko naudotis ir kitomis paslaugomis (plombamavimu, dantu higiena) paslaugos labai brangios, gydytojos nera ypatingai malonios, kokybe nieko nesiskiria nuo pigesniu kliniku, vien del ispustu kainu cia daugiau neisiu

2014-05-18, 16:23 | IP: *.*.*.*

Prastas UABas. Nemoka daryti elementarių x-ray dantų nuotraukų. Siuntinėja masiškai pas firmos darbuotojus su labai jau "siauromis specializacijomis", kad visiems sumokėtum po kelis šimtus už "konsultaciją".

2012-12-27, 22:03 | IP: 78.63.253.118

butu saunu, kad priimtu numatytu laiku..

2012-03-12, 13:35 | IP: *.*.*.*

Suprantu, kad susidaro pacientų "kamščiai" - vieni vėluoja, su kitais gydytoja užtrunka. Bet ir aš esu užimtas žmogus ir planuojuosi savo brangų laiką. O čia kiekvieną kartą atėjus turiu laukti dar 40 minučių kol mane priims gydytoja, nors man paskirtas laikas juk yra, ateinu iš anksto užsirašiusi.
Kita gydytoja dejavo koks blogas mano dantis, kaip sunku prie jo prieiti, kad praktiškai neįmanoma gydyti ir siūlė tik implantą - nepigus malonumas. Kreipiausi į kitą kliniką - ten specialistas sugebėjo ir prieiti prie to danties, ir jį išgydyti bei išsaugoti - jokio implanto neprireikė.

2012-02-29, 11:43 | IP: 78.62.42.183

Labai puiki įstaiga ir puikus, organizuotas darbas.

2008-09-14, 04:41 | IP: *.*.*.*

Siuntineja konsultuoti pas visokio tipo siauros specializacijos gydytojus ir visur lupa pinigus už konsultacijas taip ir nesulaukiau realaus gydymo

2008-05-09, 17:58 | IP: 99.233.100.7

Is ties auksto lygio klinika, gyvuojanti jau ne vienerius metus. Malonu apsilankyti, ypac kai tave maloniai sutinka, pakalbina registratore. Taip pat ir gydytoju darbu esu labai patenkinta, visa seima ten gydosi, nors kainos ir nemazos, bet kiek domejausi visur Vilniuj panasios. Kartais pas protezistus reikia ilgokai palaukti uzrasymo, bet darbus atlieka labai gerai.