Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2094

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.7% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

68.6% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.3% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

60.6% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.6% Complete
3.7

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.9% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.4% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.5% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

65.8% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

71.6% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.4% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.5% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

36.6% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

53.7% Complete
2.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

54.6% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2020-03-13, 17:35 | 1

Patinka lankytis šioje klinikoje, registratūros darbuotojos tamsiauplaukės visos labai malonios, suteikia reikiama informacija, gydytojai saunus, netenka laukti ilgi vizito.

2020-01-17, 08:47 | 2

Vizitas pas gydytoją kaip apsipirkimas parduotuvėje . Nuojauta jog esi skolingas .

2020-01-17, 08:47 | 2

Vizitas pas gydytoją kaip apsipirkimas parduotuvėje . Nuojauta jog esi skolingas .

2019-12-05, 10:44 | 2

Šios įstaigos nerekomenduočiau, nes eilėse pas gydytojus beveik visada reikia laukti iki mėnesio (pas šeimos gydytoją eilės trunka mėnesį, pas kitus specialistus gal kiek trumpiau), o atėjus sutartu laiku, tenka pralaukti dar mažiausiai valandą, dėl neužsiregistravusių eilės.
Stomotologijos kabinetas 3 kartus atšaukė sutartą danties taisymo datą, vis ją stumdami tolyn.
Registratūrai prisiskambinti įprastai pavyksta tik iš kažkelinto karto, o gydytojams prisiskambinti per registratūrą (paklausti dėl tyrimo rezultatų) man dar nėra pavykę.

2019-07-15, 09:28 | 1

Gydytoja, pas kurią lankausi, esu labai patenkinta, labai maloni ir švelni.

Registratūros merginos labai nemalonios, aptarnavimas labai nemandagus.

2019-03-28, 20:48 | 2

Lankiausi šioje gyd. įstaigoje kelis kartus. Džiaugiuosi gautu aptarnavimu. Esu labai patenkinta gyd. Indrelienės konsultacija, profesionaliai atsakė į iškilusius klausimus, konsultacijos metu jaučiausiai jaukiai. Taip pat teko apsilankyti pas gyd. Laukaitienę, labai puiki, jauna gyd., tikrai rekomenduoju.

2019-03-21, 19:47 | 2

Labai nemandagios registratūros darbuotojos. Praktiškai nei laba diena, nei viso gero. Dar baisiau pasirode, kai pakeltu tonu kalbejo su gydytoja... Klinika tikrai gera, gydytojai puikus, bet registratorems tikrai yra kur tobuleti - praverstu pasimokyti mandagumo ir pagarbaus kalbejimo tono.

2019-02-27, 15:40 | 1

Vizitas siaubingas.Kadangi mūsų daktarė atostogavo,siuntinėjo iš vieno kabineto į kitą. Su karščiuojančiu vaiku laukiau už durų apie valandą laiko, nors eilių net nebuvo.Daktarės bendravimas siaubingas.Karščiuijantis vaikas prašė atsigerti, nebuvo tokios galimybės, kas tokioje įstaigoje manau turėtų būti.Registratūra tragiška, dirbančios moterys nemandagios ir visiškai nesuinteresuotos savo darbu.Prisiskambinti iš namų į registratūrą taip pat beveik neįmanoma.

2018-10-15, 09:18 | 1

Šeimos gydytoja Rūtelė Kalasiūnienė yra tirsiog nuostabi: profesionali, nuoširdi ir šilta, palaikanti.

2016-03-04, 17:46 | IP: *.*.*.*

Lankausi ne pirmus metus ir kuo toliau, tuo labiau nepatinka. Pas seimos gydytoja registruoja po savaites ar dvieju. Pas ginekologe papulsi po menesio. Atejus prie kabineto prasedesi maziausiai valanda, nes gydytoja iseis gerti kavos arba po 20 min sedes kabinete viena, neisileisdama pacientu. Jei neuzsiregistruosi, ateisi sergantis, tai visa diena ten teks ir trintis, kol priims, nes niekam neidomu, kad tu su temperatura. Niekas nesiteiks pranesti, kad tau paskirta diena gydytojas neatvyks. Busi siuntinejamas nuo duru prie duru pas kitus BPG. Personalas arogantiskas pradedant seselemis, baigiant BPG. Dauguma tyrimu yra mokami. Nesciuju prieziura, echoskopai mokami. Visi specialistai yra mokami.Norint nemokamos konsultacijos, teks lakstyt po viso miesto poliklinikas.
Niekam nepatariu ir nerekomenduoju!

2016-02-22, 12:39 | IP: *.*.*.*

Neturiu Slaugytojos sesutes tiek priimamojo tiek vaiku ligonines sesutes laaaabai nemandagios, ziauru. Joms reiketu nuvykti i kitas gydymo istaigas pasimokinti kaip elgtis su pacientais.

2016-01-31, 03:40 | IP: *.*.*.*

Siuntė darbovietė pasitikrinti profilaktiškai dėl darbo sveikatą, tai absurdas, tik laiko gaišinimas. Jokių tyrimų neatliko. Gydytojų konsultacijos niekinės. Spaudimą su automatiniu kraujo spaudimo aparatu pamatavo, po ko pakomentavo, kad nėra tikslu, nes paklaida didelė. Baisu...

2015-07-27, 18:02 | IP: *.*.*.*

Situacija labai paprasta.Teko lankytis pas vieną spec.už paslaugą reikėjo susimokėti ( ko gero ten už viską reik mokėt) ,bet nežinojau ,kad būtent reiks mokėti už vaiką,maniau ,kad kompensuoja ligonių kasos,pinigų su savim neturėjau ,tad nuėjus į registratūrą paklausiau,ar nieko tokio jei sumokėsiu kitą dieną ,kaip ateisiu.Tai dama kuri sėdi registratūroj,nutaisė asilo šypsenėlė ,pradėjo tampytis,po to numykė ,kad ne ,reikia dabar,bet kadangi esu ,tos klinikos pacientė jau ne vieni metai,tai žinau ,kad galima susimokėti ir kitą kartą.Bet regsitratūroj dirbanti dama,tik antakius kilnojo ,akis vartė ir sakė ,kad pas ją apsakaita.Suprantu ,kad už paslaugas reikia susimokėti,bet kam taip tampytis prieš pacientus? Ar nebuvo papraščiau pasakyti,be tų kvailų šypsenėlių ir arogancijos? Už paslaugą susimokėjau tą pačią dieną.Registratūroj dirba tikrai fainų,mergaičių,bet ši kaštoniniais plaukais ,tinkama ko gero tik pacientam atbaidyti,arba maximoj kasoj sėdėti.

2014-01-24, 15:16 | IP: 87.247.94.213

Is 10 balu, 7 Reikia daugiau specialistu ir aparaturos

2013-10-22, 17:34 | IP: *.*.*.*

registraturos darbas siaubingas! kiek kartu teke skambinti ar apsilankyti ,dauguma darbuotoju siaubas...bardakelis taip sakant,mandagumo irgi jokio. uz tokius pinigus kiek kainuoja ten tyrimai bent galatu normalias darbuotojas pasamdyt

;