Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2094

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.1% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

68.5% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

65.2% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.3% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

71.5% Complete
3.6

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.8% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

72.6% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

65.1% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

71% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.4% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.1% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

36.3% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

54.2% Complete
2.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

51.9% Complete
2.6

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2019-07-15, 09:28 | 1

Gydytoja, pas kurią lankausi, esu labai patenkinta, labai maloni ir švelni.

Registratūros merginos labai nemalonios, aptarnavimas labai nemandagus.

2019-03-28, 20:48 | 2

Lankiausi šioje gyd. įstaigoje kelis kartus. Džiaugiuosi gautu aptarnavimu. Esu labai patenkinta gyd. Indrelienės konsultacija, profesionaliai atsakė į iškilusius klausimus, konsultacijos metu jaučiausiai jaukiai. Taip pat teko apsilankyti pas gyd. Laukaitienę, labai puiki, jauna gyd., tikrai rekomenduoju.

2019-03-21, 19:47 | 2

Labai nemandagios registratūros darbuotojos. Praktiškai nei laba diena, nei viso gero. Dar baisiau pasirode, kai pakeltu tonu kalbejo su gydytoja... Klinika tikrai gera, gydytojai puikus, bet registratorems tikrai yra kur tobuleti - praverstu pasimokyti mandagumo ir pagarbaus kalbejimo tono.

2019-02-27, 15:40 | 1

Vizitas siaubingas.Kadangi mūsų daktarė atostogavo,siuntinėjo iš vieno kabineto į kitą. Su karščiuojančiu vaiku laukiau už durų apie valandą laiko, nors eilių net nebuvo.Daktarės bendravimas siaubingas.Karščiuijantis vaikas prašė atsigerti, nebuvo tokios galimybės, kas tokioje įstaigoje manau turėtų būti.Registratūra tragiška, dirbančios moterys nemandagios ir visiškai nesuinteresuotos savo darbu.Prisiskambinti iš namų į registratūrą taip pat beveik neįmanoma.

2018-10-15, 09:18 | 1

Šeimos gydytoja Rūtelė Kalasiūnienė yra tirsiog nuostabi: profesionali, nuoširdi ir šilta, palaikanti.

;