Reitingas
Licencija

Nr. 1139

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

77.5% Complete
3.9

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

62.7% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.1% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

54.2% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.2% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

45.2% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

65.6% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

68.1% Complete
3.4

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

66.9% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

66.2% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

62.1% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

67.1% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

22.6% Complete
1.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

60% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.4% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno Dainavos poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-10-09, 14:26 | 6

Nežinojau, kad užsiregistravus pas specialistą ir laiku atėjus reikės dar pačiai ieškotis kortelės, Gydytojas negali priimti, nes lape kuriame surašyti pacientai ties mano pavarde uždėtas riebus brukšnys (kortelės nėra suprask) Pati turėjau lėkti į registratūrą ir prašyti kortelės, kuri pasirodo visgi yra registratūroje, bet iki gydytojo kabineto niekas nepasivargino net nunešti. Aišku pacientai juk turi marias laiko, tai ne užimti registratūros darbuotojai.

2019-05-25, 08:45 | 1

Viskas cia gerai. Ir eiliu problema aptvarkyta

2019-04-26, 19:41 | 2

2019.04.26 vizitu 9.45 ,buvo Mamyte priimta pas gyd.Narkeviciene,labai gera gydytoja...taciau sesute buvo labai nemandagi,( paprasius ivesti kraujo tyrimus i kompiuteri,kur gyd.siunte,issake mamytei savo asmeniskuma,kad ja senai pazysta,ji nuolat skuba,akis state,Mamyte atejo isizeidusi...),nutariau parasyti.dar foto turiu...kaip ji neapsidirba.....zmoniu gyva eile tiesiog Kaip prie duonos tiesiog stovi prie duru..sesute turetu but mandagesne,nenusistatyti pries zmogu,mes retai ateiname,nors reiktu I men.syki(nes varfarina vartojame).susiplanuojame Ir pas kitus gyd.nespejame,Jei uzsitesia,mandagiai paprasome sesutes,bet ji ismetineja,asmeniskumas....Kur Foto atsiust?

2019-04-14, 15:03 | 5

Ziurint koki gydytoja vertinti. Yra visokiu.

2019-04-11, 12:10 | 1

Paskutiniu metu nesu labai nepatenkinta klinikos bendravimo kultūra, per 2 paskutinius mėnesius gavau 2 žinutes dėl atšauktų specialistų konsultacijų, be jokių paaiškinimų. Specialistų konsultacijos ir taip tenka laukti ilgiau nei mėnesį ir likus savaitei iki konsultacijos jos būna atšaukiamos ir tenka vėl laukti konsultacijos 5 savaites.

;