Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 620

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.7% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.3% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

64.6% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.6% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

68.7% Complete
3.4

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.5% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.2% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60.7% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

60.7% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

67.8% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

63.6% Complete
3.2

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

74.5% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

35.8% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

44% Complete
2.2

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

48.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-04-25, 21:19 | 4

Klaipedoje medicinos nera, ypac tokios privaciose ambualtorijose, kur gydytojai patis nieko neismano, ne i viena klausima atsakyti nesugeba, tokiu ambulatoriju tikslas ko daugiau pinigu paimti is paciento. Jie niekada nenustatys jokia liga, nes arba nezino ka ieskoti arba nezino kaip ieskoti, arb ajeigu randa nezino kaip gydyti..sitoje istaioje pora kartu dariau, echoskopija ir kaklo kraujagisliu echoskopija, zodziu seimos gydytojai stumia daryti tai ka daryti nereia..o sitoje istaioje net nepakonsultavo..padare kazka uzrase ir viskas..jie patis nieko nezino kaip ir kas, kalba beleka...tai jokia ne medicina, o paslaugu teikimas..pardavineja nereikalingus paslaugus, o ne nustato ligo ir ne gydo, ir tokiu sharazhkinu kontoreliu pilna lietuva. Jeigu norit nustatyti negalavimo priezasti, ejkit i ligonines ir geriau ne Klaipedoje. Klaipedoje jus gausit nereikalingu "konsultaciju" ir maisa nereikalingu vaistu be diagnozes.

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Iš Jūsų laiško matyti, kad šeimos gydytojas siuntė į mūsų įstaigą atlikti echoskopinių tyrimų ir tai buvo atlikta. Duotas tyrimo atsakymas šeimos gydytojui. Dėkojame už išsakytą nuomonę ir apgailestaujame, kad nepateisinome Jūsų lūkesčių.

2018-12-09, 14:56 | 2
Kilus ginčui dėl atsiliepimo turinio laukiame detalesnių paciento paaiškinimų. Kol aiškinamės sitauciją atsiliepimo tekstas bus paslėptas.
2018-09-04, 10:13 | 1

Laba diena
Aš Asta Kubilienė esu sužavėta savo gydytojos darbu,labai įdėmiai išklauso,konsultuoja,labai paslaugi,šilta,nuoširdi,suprantanti savo darba,jai reikia pasiunčia pas kitų specialistų tikrai niekur nebegčiau nuo savo šeimos gydytojos Žutautienes,paskui tik pasako viska ka su liga daryti,išrašo vaistus, esu labai patenkinta savo šeimos gydytoja Žutautiene ,labai dėkinga jai,vertinu 100%
Gražios dienos

2018-05-20, 10:26 | 1

Nuvykom del vaikucio(iki metu amziaus), raudonumas aplink akyte. Registracijos metu viska buvau paaiskinus,nukreipe pas gydytoja. Deja,"gydytoja"Aldona Kajutyte pakraipe galva,patrauke pecius,sako nu nieko cia ner, o jeigu ir yra- juk isaugs...nes tokio amziaus vaikams jokiu vaistu nebuna. Dar kraipydama ta galva pasirause tarp reklaminiu lapuku is vaistiniu,na ir parinko neva kazkoki kremuka,kurio,beja,nei vienoj vaistinej negavom,nusipirkti galima buvo internetu. Susimokejom 45eurukus ir "apsale" isvaziavom. Tik po kiek laiko dabar galvoju,uz ka sumokejom?!kodel sutikau isvis moketi?! Nu kaip sakoma,protas is paskos...jeigu jau tokio amziaus vaikai,kaip teige gyd. negydomi,tai kodel registravo? Kodel prieme? Juk amziu nurodziau. Beja, galiausiai vaistineje gavau ir tepaliuka(butent akims), ir informacijos...o vaistininke,pamacius is gydytojos atsinesta lapuka su kremo pavadinimu,net zioptelejo,kai pasakiau amziu ir visa kita,nu zodziu, sako jokiu budu,kur jus cia buvot???
Daug laiko praejo,bet prisiminus taip pyktis ima! Ir tokiu privaciu "gydytoju" deka tos klinikos visos privacios taip yra akyse smukusios,kad baisu kur nors ir registruotis,bet uztat dabar visada pasidomiu atsiliepimais...

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Sunku komentuoti nekonkretų atvejį. Matomai tai buvo konsultacija ir tyrimas dėl infekcinės kilmės bėrimo. Gydytoja, greičiausiai, skyrė ne vaistą, o odos būklę gerinančią priemonę. Šiuo atveju vaistinės darbuotojos elgesys rodo viršijant kompetenciją. Akių tepalas akims nėra tepalas apie akis bėrimui gydyti. Atsiprašome už patirtus nepatogumus.

2018-03-27, 18:43 | 1

Lankiausi pas vieninteli Kardiologa sioje istaigoje, Kordelija Stonkutė.
Tragedija, visiska nemoksa. Neveltui sergu.lt pas ja visada yra talonu, nes visi tikriausiai zino kad pas ja eiti neverta. Ejau privaciai tai kokia tragedija einant i Jurininku Ligonine kur taipogi dirba si persona?

Moralizuoja, siulo eiti pas psichiatra. Itaria depresijas ir pan. Kardiologo vardo tikrai neverta. Ir tai vienintelis Kardiologas sioje istaigoje. Na tikrai GEDA ka geresniu Klaipedoje neberadote?

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Labai apgailestaujame, kad Jums teko nusivilti "Vėtrungės klinikoje“ dirbančios kardiologės Kordelijos Stonkutės paslaugomis. Kardiologė K.Stonkutė yra profesionali ir kvalifikuota gydytoja, turinti ilgametę darbo patirtį Klaipėdos Jūrininkų ligoninėje ambulatoriniame konsultaciniame ir I-ame kardiologijos skyriuose. Todėl labai gaila, kad Jums vizitas pas K.Stonkutę paliko tokį nemalonų įspūdį. Dar kartą atsiprašome!

2017-10-17, 00:36 | IP: *.*.*.*

Aciu bet jeskosiu kitos istaigos.Nusiviliau.Ir kitems nepatarciau.

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Labai apgailestaujame už nepatogumus patirtus mūsų įstaigoje.
Kadangi esame suinteresuoti gerinti darbo kokybę norėtume konkrečiau sužinoti apie nemalonią situaciją dėl kurios nusivylėte mūsų klinika.
Prašytume kreiptis į mūsų administratorę.
Pastaba. Administracijos kontaktus rasite mūsų klinikos internetiniame puslapyje.

2017-10-07, 11:38 | IP: 82.140.180.1

Lankiausi šioje Vėtrungės Kuncų klinikoje pas gydytoją Jolanta Poškiene, gydytoja švelni ir rūpestinga, per kelis vizitus buvo atliktas priekinių dantukų estetinis plombavimas, esu labai labai patenkinta rezultatais, nes dabar vėl džiaugiuosi gražia šypsena. Didelis ačiū. Visiems rekomenduoju.

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Labai dėkojame už gražų atsiliepimą. Lauksime Jūsų sugrįžtant!

2017-10-06, 13:12 | IP: 86.100.10.101

Odontologė Jolanta Poškienė labai nemaloni, neprofesionali - nepastebėjo danties gedimo, tinkamai ir atdžiai neapžiūrėjo visų dantų, bendravo atžagariai. Visiškai nerekomenduoju eiti pas šią gydytoją. Neatidi, nerūpestinga, nemaloni ir nekompetetinga.
Gydymo įstaigoje dirbančios bendrosios praktikos slaugytojos išties puikios, malonios ir profesionalios. Reabilitacijos korpusas taip pat puikus.

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Labai atsiprašome už nepatogumus patirtus mūsų įstaigoje.
Norėtume konkrečiau sužinoti apie šią situaciją.
Prašytume kreiptis į mūsų administratorę ir mes padėsime išspręsti šį nemalonų atvejį.
Pastaba. Administracijos kontaktus rasite mūsų klinikos internetiniame puslapyje.

2017-05-10, 14:39 | IP: *.*.*.*

Si klinika visiskai nuvyle, personalas nemalonus. Uzsiregistravau internetu pas dermatologa, kapiliaro salininui lazeriu. Atejus, susimoki 35eurus uz konsultacija, tada nuejus pas gydytoja, ji pasako, kad neveikia lazeris ir proceduros atlikti negalima. Jokio pranesimo is anksto, jokio atsiprasymo, pinigai paimti uz nieka. Nerekomenduoju sios klinikos, nes personalas net nesistengia nieko daryti. Zodziu kaip klientas tu esi nieko vertas.

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Labai atsiprašome dėl šios situacijos. Per vėlai pastebėjome, kad užsiregistravote procedūrai, kurios šiuo metu dėl vakar atsiradusių techninių kliūčių atlikti negalime.
Jeigu kitą savaitę negalite atvykti procedūrai, kviečiame pinigų grąžinimui.

2017-02-14, 20:56 | IP: *.*.*.*

Tik vienaip galima apibūdinti:
Nemokamoj poliklinikoj viskas daug greičiau ir aiškiau, o kadangi nemokamoj ir taip blogai, tai tik parodo ant kiek šita bloga..Vienintelis geresnis dalykas tai karts nuo karto linksmi žmonės, bet eini nebendraut o gydytis, o to išvis nebuvo, užmokėjus pinigus per daug laiko nesugeba gauti atsakymo, ir dar reikėjo išlaukt 1 val 30min kad pasakytų kad neturi atsakymo.

Vėtrungės klinika, (UAB, Kuncų ambulatorinė klinika) atsakė

Labai atsiprašome už šį nesusipratimą. Šiuo metu registratūroje dirba nauji darbuotojai, kurie registruodami Jus pakartotinai konsultacijai, nepatikrino ar buvo gauti Jūsų tyrimų atsakymai. Šis Jūsų atvejis buvo aptartas įmonės organizuotame susirinkime ir buvo priimti sprendimai, kurie leis pagerinti mūsų klientų aptarnavimą ir išvengti panašių nesusipratimų ateityje. Dėkojame už pastabas apie mūsų darbą, kurios mums yra vertingos, nes leidžia mums pamatyti mūsų darbo spragas ir tobulėti.

Administracija

2015-04-24, 21:42 | IP: *.*.*.*

Paslaugų kokybė neverta tų įkainių. Sumoki didžiulius pinigus o reziumė jie išmesti kaip į balą.Gauni kaip per galvą su plyta. Jei žmogus apsiribotum jų gydytojų išvadom tai kojas užverstum po kelių mėnesių.Daugiau aš čia tikrai nesilankysiu o ir kitiems pasakysiu kad neitu.

2015-03-24, 14:54 | IP: *.*.*.*

Šioje įstaigoje profesonaliai dirba reabilitacijos skyriaus darbuotojos. Dėkingas už kvalifikuotą pagalbą Erikai.

2013-09-14, 11:10 | IP: *.*.*.*

Kaip bebūtų keista,bet keniziterapijos paslaugos tikrai kokybiškos. Daktarė Konciūtė taip pat puiki gydytoja. Šios gydymo įstaigos registratūros darbuotojos visiskai nepaiso paciento,etikos normų. Jei ateini sergantis tai užregistruoja po savaites,tai taip žmogus ir numirti gali. Atejus penktadienio rytą su temperatūra pasiūlė ateiti pirmadienį ryte..Ar matet kur nors tokią tvarką? Šios gydymo įskaigos vadovei patarčiau keisti slaugos personalą(žmonės skundžiasi,kad jos net kraujo paimti nemoka) ir vaikų ligų gydytoją. Ši pamačiusi išbėrimą išsigąsta,tai ar ji gali būti dar vaikų daktare?..

2012-02-20, 23:46 | IP: *.*.*.*

Šioje įstaigoje neprofesionaliai atliekami tyrimai. Nuėjus į kitą gydymo įstaigą ir nunešus tuos tyrimus neįmanomą diagnozuoti ligos , nes jie atlikti atmestinai, nors imami dideli pinigai. tada tenka eiti i kitą įstaigą kartoti tyrimus ir vėl mokėti.kada su pretenzijom kreipiausi į įstaigos vadovę, apstulbau, nes moteris ne tik neprisistatė, bet ir elgėsi kaip tikra turgaus prekeivė- ėmė rėkti, bandė slėpti tyrimo rezultatus , kuriuos jai atnešiau parodyti.nu ką gi .Nepakeičiamų nėra. Mano šeima tikrai nebesinaudos (neapsiverčia liežuvis vadinti šios įstaigos gydymo įstaiga)paslaugomis.

2012-02-14, 11:59 | IP: *.*.*.*

Aplinka tikrai malonesnė nei valstybinėse poliklinikose. Tvarka tokia pati kaip ir valstybinėse poliklinikose: beveik niekada neįmanoma patekti pas gydytoją paskirtu laiku, tenka laukti; pacientai surašomi kas 10 min., daktarai nespėja, neskiria vienam žmogui pakankamai laiko, todėl net neišgirsta nusiskundimų arba paskiria gydymą atmestinai; registratūroj dažnai viena dirba dar dvi sėdi ir žiūri.

;