Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 620

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

85.3% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.2% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

64.2% Complete
3.2

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

68.2% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.1% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.7% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

71.6% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

64.3% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

59.3% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

64.9% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.7% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75.1% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

38.4% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

41% Complete
2.1

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

46.7% Complete
2.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Affidea Lietuva "
Pacientų atsiliepimai
2023-03-13, 17:45 | 1

Aptarnavimas Vėtrungės klinikoje baisus nuo registratūros iki gydytojo. Labai nuvylė. Jokios medicininės pagalbos nesuteikė. Gydytoja nei konsultavo, nei perskambino, nei siuntė pas specialistus. Nors registratorė žadėjo, kad gydytoja būtinai susisieks. Visą dieną niekas nesusisiekė. Tai kokia jų prasmė? Ką jie ten veikia? Kur turi kreiptis kai susergi? Kas turi išrašyti receptą vaistams ir pan? Sakoma, kad šeimos gydytoja. Tai va kreiptąsi į gyd. Žutautienę Kristiną, kuri tuo metu buvo paskirta kaip šeimos gydytoja. Pagalbos visiškai jokios. Patys blogiausi atsiliepimai!

2021-06-11, 17:02 | 3

Nebuvau niekada išranki gydymo istaigoms iki kol nepastojau. Lankytis NEREKOMENDUOJU. Kai visi kalba apie tai kad nesciosios viska turi priimti ramiai be streso tai sioje istaigoje TIK STRESAS. Issamios konsultacijos iki galo gauti negali, grizusi namo atsiverti nesciosios kortele ir turi dometis kas parasyta ir ka raso internete. Apie siuntimo gavima is vis kosmosas. Teko tris kartus ta pacia diena eiti i klinika. Pirma nes skubiai reikejo siuntimo antra karta nes tik nuo pat tikros valandos ateina gydytojas ir paskuj veja lauk nes dvieju skirtingu siuntimu pas du skirtingus specialistus neva isduoti negali....GEDA

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Laba diena,
Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų. Norėtume jūsų nusiskundimą įvertinti detaliau, todėl prašome parašyti mums el. paštu [email protected]

2021-05-06, 20:00 | 3

Registratūra tikrai prastai atlieka savo darbą registracijų telefonu metu. Registruojantis keliskart buvo patvirtintas vizito laikas, kuris, kaip vėliau, atvykus į gydymo įstaigą, paaiškėjo, neatitiko to, kuris buvo įvestas registratūros sistemoje. Svarbu paminėti, jog dieną prieš vizitą telefonu dar kartą patikslinus laiką, buvo patikinta, kad man žinomas laikas yra teisingas, tačiau vizito dieną teko išgirsti, jog, pasirodo, man iki tol žinomas vizito laikas visiškai neteisingas ir gydytoja, nesulaukusi paciento, baigė darbą. Suprantu, jog klinikos darbuotojų laikas svarbus, tačiau reikėtų rimčiau žiūrėti ir į kliento laiką. :)

2021-04-22, 20:01 | 2

Nuoširdžiai dėkoju gyd.Natalijai Podliasskajai už rūpestį,nuoširdumą.Linkiu sėkmės!

2021-04-22, 20:01 | 2

Nuoširdžiai dėkoju gyd.Natalijai Podliasskajai už rūpestį,nuoširdumą.Linkiu sėkmės!

2021-04-15, 13:30 | 1

Klinika, kurios niekam nerekomenduočiau, nei savo Šeimos nariams, nei artimiesiems, nei draugams. Likau apgauta kaip reikiant! Pasitikėjau odontologe, o Ji pakišo tokią ****ę, tai atsiprašau, tikrai negarbingas poelgis iš Jos. Atėjau paskutinį vizitą pas Ją susitvarkyti danties (buvo jau 5vizitas)ir Ji net prieš tai visus buvusius vizitus manęs nepasiteiravo kokio gydymo norėsiu - brangesnio ar pigesnio, žodžiu savo nuožiūra tai padarė ir jau po fakto man pateikė sąskaitą 295€.. aš buvau šoke, paklausus Jos ar čia tikrai tokia kaina, Ji man pradėjo tik vartyti savo lapus ir viskas, pečiais pagūščiojo ir tiek.. o jau buvo po laiko, tai gavau pasirašyti ir išeiti iš klinikos, nes visgi neišeisiu nesusimokėjusi.. Negražiai padarė, kad neįspėjo apie būsimos paslaugos kaina..

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Dėkojame už atsiliepimą. UAB „Kuncų ambulatorinė klinika“ jau išnagrinėjo Jūsų kreipimąsi dėl galimai iš anksto nesuteiktos informacijos apie planuojamų teikti odontologinių paslaugų pobūdį bei taikomus paslaugų įkainius ir pateikė Jums oficialų atsakymą. Atsižvelgiant į visą situaciją, klinika paaiškino ir pateikė išsamius argumentus, jog vizito metu nebuvo pažeista Jūsų, kaip paciento, teisė į informaciją, kaip tai numatyta klinikos Vidaus tvarkos taisyklėse - „Pacientas turi teisę gauti informaciją apie Įstaigoje teikiamas Paslaugas, jų kainas ir galimybes jomis pasinaudoti“. Dar kartą atsiprašome, jeigu patirtis mūsų klinikoje buvo nemaloni. Dedame visas pastangas, kad tokios situacijos nepasikartotų.

2020-12-22, 02:08 | 11

Apgailėtina, buvau tėvus atvežus dermatologo konsultacijai, ponia daktarė užtruko su kiekvienu po max 10 min.,pasišaipė, kokias negeras higienos priemonesnaudoja, išrašė gerų, paėmė po 50 eurų už kiekvieną, diabetinę pėdą supainiojo su psoriaze, isleidom dar 150 euru geriems kremams ir tepalams, dabsr stovim eilej pas kita nemokams dermatologą. Beje mokslų daktarė buvo. Labai gaila.

2020-07-10, 10:23 | 1

telefonu ir puslapyje komunikuojamos paslaugų kainos neatitinka teikiamų paslaugų kainos. Apie papildomas paslaugas už kurias privalote mokėti sužinosite tik pas daktarą kabinete.

2019-09-29, 09:24 | 2

Rugsėjo 20 d. norėjau užsiregistruoti pas šeimos gydytoją. Pasiūlė lapkričio mėnesiui. Pasakius, kad su skausmais, laikas sutrumpėjo... Ateiti po 3 savaičių. Pastoviai pas šeimos gydytoją galima patekti tik po 3 ar keturių savaičių. Kažkada su temperatūra, be talono išlaukiau 2 valandas, prie kabineto. Kas per tvarka jūsų įstaigoje? Kam tiek ligonių prirašote, jei neužtenka šeimos gydytojų? Nebėra kantrybės, teks rinktis kitą įstaigą.

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Atsiprašome už nepatogumus patirtus mūsų įstaigoje. Šiuo metu viena iš šeimos gydytojų atostogauja iki lapkričio 4 d., suprantame, kad tai būtent Jūsų gydytoja. Šios gydytojos pacientai dėl lėtinių susirgimų eilės tvarka registruojasi pas savo gydytoją, grįžus jai po atostogų. Skubiais atvejais,t.y. ūmios ligos atveju,patyrus įvairios kilmės traumų ar susižeidus, pas kitą šeimos gydytoją priimsime tą pačią dieną.

2019-04-25, 21:19 | 4

Klaipedoje medicinos nera, ypac tokiose privaciose ambualtorijose, kur gydytojai patis nieko neismano, ne i viena klausima atsakyti nesugeba, tokiu ambulatoriju tikslas ko daugiau pinigu paimti is paciento. Jie niekada nenustatys jokia liga, nes arba nezino ka ieskoti arba nezino kaip ieskoti, arba jeigu randa nezino kaip gydyti..sitoje istaigoje pora kartu dariau, echoskopija ir kaklo kraujagisliu echoskopija, zodziu seimos gydytojai stumia daryti tai ka daryti nereikia..o sitoje istaigoje net nepakonsultavo..padare kazka uzrase ir viskas..jie patis nieko nezino kaip ir kas, kalba beleka...tai jokia ne medicina, o paslaugu teikimas..pardavineja nereikalingus paslaugus, o ne nustato ligo ir ne gydo, ir tokiu sharazhkinu kontoreliu pilna lietuva. Jeigu norit nustatyti negalavimo priezasti, eikit i ligonines ir geriau ne Klaipedoje. Klaipedoje jus gausit nereikalingu "konsultaciju" ir maisa nereikalingu toksisku, pavojingu vaistu be diagnozes. Klp "gydytojai" tai vaistu platintojai ir tiek.

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Iš Jūsų laiško matyti, kad šeimos gydytojas siuntė į mūsų įstaigą atlikti echoskopinių tyrimų ir tai buvo atlikta. Duotas tyrimo atsakymas šeimos gydytojui. Dėkojame už išsakytą nuomonę ir apgailestaujame, kad nepateisinome Jūsų lūkesčių.

2018-09-04, 10:13 | 1

Laba diena
Aš Asta Kubilienė esu sužavėta savo gydytojos darbu,labai įdėmiai išklauso,konsultuoja,labai paslaugi,šilta,nuoširdi,suprantanti savo darba,jai reikia pasiunčia pas kitų specialistų tikrai niekur nebegčiau nuo savo šeimos gydytojos Žutautienes,paskui tik pasako viska ka su liga daryti,išrašo vaistus, esu labai patenkinta savo šeimos gydytoja Žutautiene ,labai dėkinga jai,vertinu 100%
Gražios dienos

2018-05-20, 10:26 | 2

Nuvykom del vaikucio(iki metu amziaus), raudonumas aplink akyte. Registracijos metu viska buvau paaiskinus,nukreipe pas gydytoja. Deja,"gydytoja"Aldona Kajutyte pakraipe galva,patrauke pecius,sako nu nieko cia ner, o jeigu ir yra- juk isaugs...nes tokio amziaus vaikams jokiu vaistu nebuna. Dar kraipydama ta galva pasirause tarp reklaminiu lapuku is vaistiniu,na ir parinko neva kazkoki kremuka,kurio,beja,nei vienoj vaistinej negavom,nusipirkti galima buvo internetu. Susimokejom 45eurukus ir "apsale" isvaziavom. Tik po kiek laiko dabar galvoju,uz ka sumokejom?!kodel sutikau isvis moketi?! Nu kaip sakoma,protas is paskos...jeigu jau tokio amziaus vaikai,kaip teige gyd. negydomi,tai kodel registravo? Kodel prieme? Juk amziu nurodziau. Beja, galiausiai vaistineje gavau ir tepaliuka(butent akims), ir informacijos...o vaistininke,pamacius is gydytojos atsinesta lapuka su kremo pavadinimu,net zioptelejo,kai pasakiau amziu ir visa kita,nu zodziu, sako jokiu budu,kur jus cia buvot???
Daug laiko praejo,bet prisiminus taip pyktis ima! Ir tokiu privaciu "gydytoju" deka tos klinikos visos privacios taip yra akyse smukusios,kad baisu kur nors ir registruotis,bet uztat dabar visada pasidomiu atsiliepimais...

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Sunku komentuoti nekonkretų atvejį. Matomai tai buvo konsultacija ir tyrimas dėl infekcinės kilmės bėrimo. Gydytoja, greičiausiai, skyrė ne vaistą, o odos būklę gerinančią priemonę. Šiuo atveju vaistinės darbuotojos elgesys rodo viršijant kompetenciją. Akių tepalas akims nėra tepalas apie akis bėrimui gydyti. Atsiprašome už patirtus nepatogumus.

2018-03-27, 18:43 | 1

Lankiausi pas vieninteli Kardiologa sioje istaigoje, Kordelija Stonkutė.
Tragedija, visiska nemoksa. Neveltui sergu.lt pas ja visada yra talonu, nes visi tikriausiai zino kad pas ja eiti neverta. Ejau privaciai tai kokia tragedija einant i Jurininku Ligonine kur taipogi dirba si persona?

Moralizuoja, siulo eiti pas psichiatra. Itaria depresijas ir pan. Kardiologo vardo tikrai neverta. Ir tai vienintelis Kardiologas sioje istaigoje. Na tikrai GEDA ka geresniu Klaipedoje neberadote?

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Labai apgailestaujame, kad Jums teko nusivilti "Vėtrungės klinikoje“ dirbančios kardiologės Kordelijos Stonkutės paslaugomis. Kardiologė K.Stonkutė yra profesionali ir kvalifikuota gydytoja, turinti ilgametę darbo patirtį Klaipėdos Jūrininkų ligoninėje ambulatoriniame konsultaciniame ir I-ame kardiologijos skyriuose. Todėl labai gaila, kad Jums vizitas pas K.Stonkutę paliko tokį nemalonų įspūdį. Dar kartą atsiprašome!

2017-10-17, 00:36 | IP: *.*.*.*

Aciu bet jeskosiu kitos istaigos.Nusiviliau.Ir kitems nepatarciau.

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Labai apgailestaujame už nepatogumus patirtus mūsų įstaigoje.
Kadangi esame suinteresuoti gerinti darbo kokybę norėtume konkrečiau sužinoti apie nemalonią situaciją dėl kurios nusivylėte mūsų klinika.
Prašytume kreiptis į mūsų administratorę.
Pastaba. Administracijos kontaktus rasite mūsų klinikos internetiniame puslapyje.

2017-10-07, 11:38 | IP: 82.140.180.1

Lankiausi šioje Vėtrungės Kuncų klinikoje pas gydytoją Jolanta Poškiene, gydytoja švelni ir rūpestinga, per kelis vizitus buvo atliktas priekinių dantukų estetinis plombavimas, esu labai labai patenkinta rezultatais, nes dabar vėl džiaugiuosi gražia šypsena. Didelis ačiū. Visiems rekomenduoju.

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Labai dėkojame už gražų atsiliepimą. Lauksime Jūsų sugrįžtant!

2017-10-06, 13:12 | IP: 86.100.10.101

Odontologė Jolanta Poškienė labai nemaloni, neprofesionali - nepastebėjo danties gedimo, tinkamai ir atdžiai neapžiūrėjo visų dantų, bendravo atžagariai. Visiškai nerekomenduoju eiti pas šią gydytoją. Neatidi, nerūpestinga, nemaloni ir nekompetetinga.
Gydymo įstaigoje dirbančios bendrosios praktikos slaugytojos išties puikios, malonios ir profesionalios. Reabilitacijos korpusas taip pat puikus.

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Labai atsiprašome už nepatogumus patirtus mūsų įstaigoje.
Norėtume konkrečiau sužinoti apie šią situaciją.
Prašytume kreiptis į mūsų administratorę ir mes padėsime išspręsti šį nemalonų atvejį.
Pastaba. Administracijos kontaktus rasite mūsų klinikos internetiniame puslapyje.

2017-05-10, 14:39 | IP: *.*.*.*

Si klinika visiskai nuvyle, personalas nemalonus. Uzsiregistravau internetu pas dermatologa, kapiliaro salininui lazeriu. Atejus, susimoki 35eurus uz konsultacija, tada nuejus pas gydytoja, ji pasako, kad neveikia lazeris ir proceduros atlikti negalima. Jokio pranesimo is anksto, jokio atsiprasymo, pinigai paimti uz nieka. Nerekomenduoju sios klinikos, nes personalas net nesistengia nieko daryti. Zodziu kaip klientas tu esi nieko vertas.

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Labai atsiprašome dėl šios situacijos. Per vėlai pastebėjome, kad užsiregistravote procedūrai, kurios šiuo metu dėl vakar atsiradusių techninių kliūčių atlikti negalime.
Jeigu kitą savaitę negalite atvykti procedūrai, kviečiame pinigų grąžinimui.

2017-02-14, 20:56 | IP: *.*.*.*

Tik vienaip galima apibūdinti:
Nemokamoj poliklinikoj viskas daug greičiau ir aiškiau, o kadangi nemokamoj ir taip blogai, tai tik parodo ant kiek šita bloga..Vienintelis geresnis dalykas tai karts nuo karto linksmi žmonės, bet eini nebendraut o gydytis, o to išvis nebuvo, užmokėjus pinigus per daug laiko nesugeba gauti atsakymo, ir dar reikėjo išlaukt 1 val 30min kad pasakytų kad neturi atsakymo.

Klaipėdos „Affidea“ klinika, (UAB, Affidea Lietuva ) atsakė

Labai atsiprašome už šį nesusipratimą. Šiuo metu registratūroje dirba nauji darbuotojai, kurie registruodami Jus pakartotinai konsultacijai, nepatikrino ar buvo gauti Jūsų tyrimų atsakymai. Šis Jūsų atvejis buvo aptartas įmonės organizuotame susirinkime ir buvo priimti sprendimai, kurie leis pagerinti mūsų klientų aptarnavimą ir išvengti panašių nesusipratimų ateityje. Dėkojame už pastabas apie mūsų darbą, kurios mums yra vertingos, nes leidžia mums pamatyti mūsų darbo spragas ir tobulėti.

Administracija

2015-04-24, 21:42 | IP: *.*.*.*

Paslaugų kokybė neverta tų įkainių. Sumoki didžiulius pinigus o reziumė jie išmesti kaip į balą.Gauni kaip per galvą su plyta. Jei žmogus apsiribotum jų gydytojų išvadom tai kojas užverstum po kelių mėnesių.Daugiau aš čia tikrai nesilankysiu o ir kitiems pasakysiu kad neitu.

2015-03-24, 14:54 | IP: *.*.*.*

Šioje įstaigoje profesonaliai dirba reabilitacijos skyriaus darbuotojos. Dėkingas už kvalifikuotą pagalbą Erikai.

2013-09-14, 11:10 | IP: *.*.*.*

Kaip bebūtų keista,bet keniziterapijos paslaugos tikrai kokybiškos. Daktarė Konciūtė taip pat puiki gydytoja. Šios gydymo įstaigos registratūros darbuotojos visiskai nepaiso paciento,etikos normų. Jei ateini sergantis tai užregistruoja po savaites,tai taip žmogus ir numirti gali. Atejus penktadienio rytą su temperatūra pasiūlė ateiti pirmadienį ryte..Ar matet kur nors tokią tvarką? Šios gydymo įskaigos vadovei patarčiau keisti slaugos personalą(žmonės skundžiasi,kad jos net kraujo paimti nemoka) ir vaikų ligų gydytoją. Ši pamačiusi išbėrimą išsigąsta,tai ar ji gali būti dar vaikų daktare?..

2012-02-20, 23:46 | IP: *.*.*.*

Šioje įstaigoje neprofesionaliai atliekami tyrimai. Nuėjus į kitą gydymo įstaigą ir nunešus tuos tyrimus neįmanomą diagnozuoti ligos , nes jie atlikti atmestinai, nors imami dideli pinigai. tada tenka eiti i kitą įstaigą kartoti tyrimus ir vėl mokėti.kada su pretenzijom kreipiausi į įstaigos vadovę, apstulbau, nes moteris ne tik neprisistatė, bet ir elgėsi kaip tikra turgaus prekeivė- ėmė rėkti, bandė slėpti tyrimo rezultatus , kuriuos jai atnešiau parodyti.nu ką gi .Nepakeičiamų nėra. Mano šeima tikrai nebesinaudos (neapsiverčia liežuvis vadinti šios įstaigos gydymo įstaiga)paslaugomis.

2012-02-14, 11:59 | IP: *.*.*.*

Aplinka tikrai malonesnė nei valstybinėse poliklinikose. Tvarka tokia pati kaip ir valstybinėse poliklinikose: beveik niekada neįmanoma patekti pas gydytoją paskirtu laiku, tenka laukti; pacientai surašomi kas 10 min., daktarai nespėja, neskiria vienam žmogui pakankamai laiko, todėl net neišgirsta nusiskundimų arba paskiria gydymą atmestinai; registratūroj dažnai viena dirba dar dvi sėdi ir žiūri.

2009-02-11, 22:06 | IP: 78.56.154.151

Maloni klinika. Viskas ten liuks. Nėra geriamo vandens laukimo salėje.

2008-12-22, 17:51 | IP: *.*.*.*

Dirba profesionalus darbuotojai Per mazas emesys skiriamas zmogui, neatliekami visi tyrimai, kazkodel siunciama i kitas istaigas, nors patys turi savo aparatura.

2007-12-02, 12:18 | IP: 86.100.76.246

Malonu lankytis šioje įstaigoje, nes visuomet esi laukiamas ir visada sulauksi pagalbos Truputėli per maža registratūra

2007-10-17, 08:47 | IP: 82.135.247.228

Lyginant su kitomis privačiomis įstaigomis kažko šioje įstaigoje vis tik trūksta.

2007-09-27, 11:06 | IP: 82.135.247.228

Rūškani slaugytojų veidai