Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 129

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

54.5% Complete
2.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

46.1% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

41.7% Complete
2.1

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

47.5% Complete
2.4

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

48.2% Complete
2.4

Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

28.6% Complete
1.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

63.5% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

41.6% Complete
2.1

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

38.4% Complete
1.9

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

56.2% Complete
2.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

62% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.4% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

4.4% Complete
0.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.9% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2021-04-11, 13:20 | 3

Nieko gero.Buvau pas gydytoją Jurčenko ir visai nenustatė problemos.Nusiuntė sergančią į darbą.

2019-03-23, 09:25 | 3

Labai džiaugiuos, kad retai sergu. Bet kai užklumpa liga, tikrai nenoriu vykti į šią gydymo įstaigą. Jeigu nebūtų vienos gydytojos - Aristidos R. ir su ja dirbančios malonios seselės - viskas būtų daug blogiau. Tai vienintėliai malonūs bei rūpestingi žmonės mūsų ambulatorijoje. Tačiau, kai buvo atvejai, kai mano šeimos gydytoja (Aristida Rapševičiūtė) buvo susirgusi, turėjau galimybę pamatyti, kokie yra kiti gydytojai. Visų pirma, neduok Dieve ateis žmogus nepaėmęs talonėlio prieš 2 savaites. Jeigu reikia skubiau patekti pas gydytoją, laisvai galima pamatyti gydytojų ir seselių nepasitenkinimą. Tiek registratūroje, tiek pas gydytojus, tave visur mėto, siunčia ir kiekvienas kažkaip bando tavęs atsikratyti. Gydytoja Žvirgždauskienė, jau kelintą kartą pastebiu, netgi nesugeba pasisveikinti su pacientu, tik žiūri nepatenkintu žvilgsniu, geriau visai nieko jos neklausk. Paklausius klausimų, pati neatsako, vengia. Į klausimus atsako seselė. Būtent ta seselė, kuri dirba su gyd. Aristida. Jeigu tau atsisako išrašyti pažymos, kreipiesi į kitą gydytoją. Šiuo atveju pas B. Platač. Šeštadienį, kai žmonių visiškai nėra, seselė (dirbanti su gyd. Platač) jau tokia nepatenkinta. Pravėrus duris, pasisveikinus, paklausius ar galių įeiti, gaunu atsakymą: ,,O kas jums yra?” Pasakiusi, kad man reikia pažymos, seselė atsako: ,, dar geriau”. Žinokit, kaip ten bebūtų, negalima taip kalbėti su pacientais. Po manęs ėjo viena senyva močiutė. Kaip supratau, norėjo, kad jai išrašytų vaistų. O seselė visaip bandė atsikalbėt, mat šeštadieniais vaistų neišrašo. Žodžiu, aptarnavimas, bendravimas su pacientais yra pasibaisėtinas. Išėjau iš ambulatorijos kaip nervų kamuolys. Ar nors vienas pacientas yra nusipelnęs, kad su juo bendrautų kaip su kokia šiukšle?

2019-03-23, 09:25 | 3

Labai džiaugiuos, kad retai sergu. Bet kai užklumpa liga, tikrai nenoriu vykti į šią gydymo įstaigą. Jeigu nebūtų vienos gydytojos - Aristidos R. ir su ja dirbančios malonios seselės - viskas būtų daug blogiau. Tai vienintėliai malonūs bei rūpestingi žmonės mūsų ambulatorijoje. Tačiau, kai buvo atvejai, kai mano šeimos gydytoja (Aristida Rapševičiūtė) buvo susirgusi, turėjau galimybę pamatyti, kokie yra kiti gydytojai. Visų pirma, neduok Dieve ateis žmogus nepaėmęs talonėlio prieš 2 savaites. Jeigu reikia skubiau patekti pas gydytoją, laisvai galima pamatyti gydytojų ir seselių nepasitenkinimą. Tiek registratūroje, tiek pas gydytojus, tave visur mėto, siunčia ir kiekvienas kažkaip bando tavęs atsikratyti. Gydytoja Žvirgždauskienė, jau kelintą kartą pastebiu, netgi nesugeba pasisveikinti su pacientu, tik žiūri nepatenkintu žvilgsniu, geriau visai nieko jos neklausk. Paklausius klausimų, pati neatsako, vengia. Į klausimus atsako seselė. Būtent ta seselė, kuri dirba su gyd. Aristida. Jeigu tau atsisako išrašyti pažymos, kreipiesi į kitą gydytoją. Šiuo atveju pas B. Platač. Šeštadienį, kai žmonių visiškai nėra, seselė (dirbanti su gyd. Platač) jau tokia nepatenkinta. Pravėrus duris, pasisveikinus, paklausius ar galių įeiti, gaunu atsakymą: ,,O kas jums yra?” Pasakiusi, kad man reikia pažymos, seselė atsako: ,, dar geriau”. Žinokit, kaip ten bebūtų, negalima taip kalbėti su pacientais. Po manęs ėjo viena senyva močiutė. Kaip supratau, norėjo, kad jai išrašytų vaistų. O seselė visaip bandė atsikalbėt, mat šeštadieniais vaistų neišrašo. Žodžiu, aptarnavimas, bendravimas su pacientais yra pasibaisėtinas. Išėjau iš ambulatorijos kaip nervų kamuolys. Ar nors vienas pacientas yra nusipelnęs, kad su juo bendrautų kaip su kokia šiukšle?

2017-04-05, 19:48 | IP: *.*.*.*

Labai prasta įstaiga, tiek gydytojai, tiek vadovybė apgailėtini.

2016-02-10, 04:57 | IP: *.*.*.*

Kazkas baisaus. Pas seimos gydytoja susirgus patekt neimanoma. Nes talonu jau pries menesi nera, o papildomi yra skiriami tik 3 per diena, kuriu jau 7:00 ryto nebuna. Zmones talonu laukia prie ambulatorijos durymis jau nuo 5:30. Nes be talono patekti pas gydytoja patekt neimanoma. Tenka laukt eiles 3-4 valandas kartais ir ilgiau.

2015-06-11, 21:01 | IP: *.*.*.*

Reik pasiruošt eilese laukt apie 1h ir daugiau. Kiti pacientai pamatę Jus ateinant laiko konkurentu, tiesiog žvilgsniais sudraskyt nori (dėl ankščiau išvardintos priežasties). Viena iš senesnių daktarių tokia nemaloni, kad susirgus net nesinori ten eit, o ji net su Jumis nenori kalbėt.

2015-02-11, 12:42 | IP: 78.60.237.48

Ne visi gytytojai pamineti,kurie dirba Lentvario ambulatorijoje,pvz,L.Vaitoskiene,A.Rapseviciute

2014-06-30, 02:58 | IP: *.*.*.*

internete nėra informacijos nuo kada iki kada dirba loboratorija, nėra registracijos pas gydytojus. Gydytojai dažnai vėluoja, išeina iš darbo vietos nepasibaigus jų darbo laikui.

2013-03-16, 20:48 | IP: *.*.*.*

puiki istaigos aplinka bei isore yra tokiu gydytoju kuriom truksta kompetencijos irbedramimo mandagumo

2012-10-05, 13:16 | IP: *.*.*.*

Jeigu pacientas, priklausantis siai poliklinikai suserga, jis gali patekti pas gydytoja tik po 2-3 savaiciu, nes taloneliu niekada nera; o be to uzsiregistruot telefonu negalima, reikia butinai ateiti i registratura penktadieni 7 val. ryte! Eilese reikia sedet po 3 valandas! O gydytojai visiskai neturi noro gilntis i pacientu bukle.

2008-04-17, 07:15 | IP: 78.60.5.198

Sėkmės darbuose .