Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 356

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

25.7% Complete
1.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

38% Complete
1.9

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

50.5% Complete
2.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

67% Complete
3.4

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

44% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

50.3% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

50.3% Complete
2.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

67% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.7% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

56.5% Complete
2.8

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.3% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

68.8% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

38% Complete
1.9

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-12-18, 09:24 | 3

Daugeliu atveju viskas sklandziai ir gerai, tikesimes, kad ta viena registraturos darbuotoja ateityje neberodys prastu savo nuotaiku ir su pacientais bendraus paprastai ir geranoriskai ????

2016-02-16, 19:37 | IP: *.*.*.*

Prieš kelias dienas atsidūriau priimamajame, kur reikėjo gauti skubią pagalbą. Teko laukti kelias valandas, o tiksliau daugiau negu 5. Taip ir neiškvietė laiku reikalingo specialisto, (gal, kad nedaviau pinigų). Po 6 valandų nuvedė į ligoninę ir buvo jau per vėlu. Pakliūti į Šiaulių priėmimo skyrių yra labai baisu. Tave atskiria nuo artimujų ir pasodina ant kėdės laukti. Ligoniai neapsaugoti nuo infekcinių ligonių. Tiesiog yra baisi vieta, gal jie ir turi aparatūrą, bet, atrodo taip, jog personalas yra tiesiog priešiškai nusiteikęs ligoniams, kuriems neretai reikalinga kuo skubiausia pagalba. BAISU, nors kauk. Kiek gali tęstis tokie dalykai Šiaulių ligoninėje? O ir šiaip, patekti į Šiaulių ligoninę yra baisus košmaras... Tie, kas buvo, puikiai žino.