Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2054

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

81.3% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.9% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

59.9% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

35.6% Complete
1.8

Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

65.7% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

64.6% Complete
3.2

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.4% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

60.2% Complete
3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.4% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

67.3% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

60.9% Complete
3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

16.4% Complete
0.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.5% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "SALVIJOS MEDICINOS CENTRAS"
Pacientų atsiliepimai
2022-11-14, 21:31 | 8

Medicinos centras siauras, nepatogus. Pirmas vizitas buvo atšauktas, į antrą gydytojas pavėlavo. Pacientai laukia prie registratūros, visi viską girdi. Vietos mažai. Rūbinės nėra. Įšrašas apie apsilankimą užpildytas ranka, sistemoje e-sveikata netalpina nieko. Kažkoks geležies amžius.

2021-04-26, 17:35 | 9

Vadovai turi atkreipti dėmesį į kardiologų darbą. Labai prastai ir nekompetetingai. Laikas surasti ir pakeisti kardiologų personalą nes tokį paslaugai kurie atlieka dabar neatitinka Europos sąjungos reikalavimui.

2018-12-11, 13:46 | 1

Pas gydytoją taip ir nepatekome ir ačiū galima pasakyti ten dirbančiai administratorei. Su taip nemaloniai bendraujančiu žmogumi jau senai neteko susidurti. Atgrasus, pakeltas tonas, jokio profesionalumo, mandagumo. Per daug neissiplesiu, bet labai liūdna, kad privačioje med įstaigoje dar tenka su tuo susidurti. Net neapsilankę vizitui užsirašėme į kitą privačią įstaigą ir taip jūsų pinigėliai plaukia kitur. Dėkokite savo administratorei.

2018-05-29, 17:41 | 1

Registravausi pas Priluckienę prieš mėnesį laiko ir tik likus 1 dienai paskambino ir pasakė, kad gydytoja išeina atostogų.., negi per 1 naktį sumastė , kad išeina atostogų.. ir paskambinus registratorė tiesiog arogantiškai pasakė, kad gydytoja išeina atostogų.. visai negerbia būsimo paciento....

2016-06-08, 09:22 | IP: *.*.*.*

Su tokiu prastu personalu, neteko dar susidurti per daugybe metu. Registarturoje teko susidurti su nestabilios psichikos darbuotoja, nes pateikus jai klausima, atreze laukit, sakau jau 20min laukiu, suzinokite kas kaip. Tada ji stovejo prie kasos ir skaiciavo monetas, tai mete is visu jegu monetas neslepdama pykcio ir pradejo saukti, negaliu suskaiciuoti pinigu, visi mane cia nervina. Kiek teko laukti prie paslaugu priemimo, tai niekas nedirba pagal nurodyta ir pacientu skirta laika, veluoja po 30min ir daugiau. Kazkoks absurdas ne klinika. dar galeciau daug pasakoti... bet apsiribosiu

2014-04-01, 10:20 | IP: *.*.*.*

Sveiki,
nurimus emocijoms...
-Gydytojai Sandrai Baranovskajai-

Mano sūnui ištraukė pieninį dantuka ir atgal įkišo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Visi artimieji ir pats vaikas šokiruoti!!!!!!!Kreipėmės į kitą kliniką...O galėjome ir į teismą!!!!!!!

2013-01-23, 17:12 | IP: *.*.*.*

Esu nusterus personalo priemimu atliekanciu profilaktinę mamografiją. Buvau nekaltai apsaukta, jokios pagarbos pacientui,grubumas. Likau sukresta tokiu priemimu !

2012-09-12, 14:01 | IP: *.*.*.*

Jurininkų gatvėje labai blogas registratorių aptarnavimas.Atėjus pasikonsultuoti, jos žmogu apšaukia "ko išvis čia atėjai", nes tuo tarpu turi svarbesnių pokalbių su darugėmi telefonu apie šeimyninius įvykius.Chirurgai pasirodo kada nori, o apie gyd. Šniuoli išvis patryliu. Gavom siuntimą pas jį į kitą Salgymedos padalinį, tai vietoj to kad būtų mus aptarnavęs išvis neatėjo į darbą, nes kaip seselė pasakė "susirgo"(girtas).

2012-06-30, 16:50 | IP: *.*.*.*

Patogi susisiekimui vieta, daugelis paslaugų su siuntimu nemokamai. Kai kuriems gydytojams trūksta kompetencijos. Taip pat trūksta vietos laukiamajame, nėra rūbinės ir t.t.

2011-01-24, 20:32 | IP: 86.100.64.7

Vadovas nusenęs, vyr. slaugos administratorė neatlieka savo pareigybių. Darbuotojai vertinami pagal simpatijas nusenusiam direktoriui

2007-04-06, 12:00 | IP: 195.182.76.72

labai esu patenkinta sia istaiga.ypac gydytoja LOCAITIENE.ACIU.

2007-02-23, 18:46 | IP: 85.232.143.167

grazi iskaba prie iejimo truputi anksta.mazai vietos.