Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3675

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

46.3% Complete
2.3

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50.5% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

91.7% Complete
4.6

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.3% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

91.7% Complete
4.6

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.2% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

91.7% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.3% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

58.7% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

79.2% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

83.3% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

67% Complete
3.4

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

42% Complete
2.1

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2021-11-04, 21:29 | 16

Pediatrė visiškai nenustatė diagnozės, gastroenterologė nepaskyrė tinkamo gydymo. Labai nuvylė. Slaugytojos malonios. Nefrologė labai kompetetinga.

2021-11-04, 21:29 | 16

Pediatrė visiškai nenustatė diagnozės, gastroenterologė nepaskyrė tinkamo gydymo. Labai nuvylė. Slaugytojos malonios. Nefrologė labai kompetetinga.

2021-06-29, 14:52 | 2

Pediatrės aptarnavimo kokybę vertinu - prastai, tik šaltai atsakė į klausimus, pati visiškai nesidomėjo vaiku, manyčiau per kūdikio apžiūrą reikėtų jį pasverti, pamatuoti ūgį, deja visko teko “prašinėti”, buvo gana arogantiška. Pediatrė dirbo su baltais, džinsiniais, itin trumpais šortais - labai neestetiškai atrodė, nors ir vasara. Registratūros darbuotojos - viskas gerai.