Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3675

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

46.3% Complete
2.3

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50.5% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

91.7% Complete
4.6

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.3% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

91.7% Complete
4.6

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.2% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

91.7% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.3% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

58.7% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

79.2% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

83.3% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

67% Complete
3.4

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

42% Complete
2.1

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2022-01-15, 14:42 | 10

Puiki klinika ir gera alternatyva, kai pandemijos metu nesinori vaikštinėti į vaikų polikliniką. Personalas malonus, gydytojų konsultacijos konkrečios ir mane tenkinančios. Kainos ir kokybės santykis adekvatus.
Teigiamai vertinu ramią muziką, tai tikrai atpalaiduoja.
P. S. Pincetas skirtas įvertinti įstaigą,o ne gydytojos šortus. Nematau jokio tiesioginio ryšio tarp šortų ir teikiamų paslaugų pobūdžio.

2021-11-04, 23:29 | 16

Pediatrė visiškai nenustatė diagnozės, gastroenterologė nepaskyrė tinkamo gydymo. Labai nuvylė. Slaugytojos malonios. Nefrologė labai kompetetinga.

2021-11-04, 23:29 | 16

Pediatrė visiškai nenustatė diagnozės, gastroenterologė nepaskyrė tinkamo gydymo. Labai nuvylė. Slaugytojos malonios. Nefrologė labai kompetetinga.

2021-09-21, 15:12 | 2

Ne kartą teko naudotis paslaugomis, visi kartai nenuvylė, tiek gydytojos tiek sesutės labai mielos, žaidė su vaikučiu, darant kraujo tyrimą rodė žaisliukus mergytei, kad nukreipti dėmesį. Esant reikalui esu gavusi konsultaciją telefonu .

2021-06-29, 17:52 | 2

Pediatrės aptarnavimo kokybę vertinu - prastai, tik šaltai atsakė į klausimus, pati visiškai nesidomėjo vaiku, manyčiau per kūdikio apžiūrą reikėtų jį pasverti, pamatuoti ūgį, deja visko teko “prašinėti”, buvo gana arogantiška. Pediatrė dirbo su baltais, džinsiniais, itin trumpais šortais - labai neestetiškai atrodė, nors ir vasara. Registratūros darbuotojos - viskas gerai.