Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1145

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

66.1% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

52% Complete
2.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

68.3% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52.5% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

74.2% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.2% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.8% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

62.3% Complete
3.1

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.8% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

78.6% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

82.8% Complete
4.1

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

59.2% Complete
3

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Naujosios Vilnios poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2023-08-18, 11:05 | 2

Su registratūros darbuotojais neįmanoma susikalbėti, neatlieka savo darbo, NEMANDAGIOS.

2023-06-29, 21:29 | 2

Viskas labai patinka, lankausi dažnai. Prisiskambinti labai lengva, registratūros darbuotojų visada malonus aptarnavimas, pataria išklauso ir padeda. Kiek kartu kreipiausi pagalbos, visada padėjo. Gydytoja ir slaugytoja dėmesingos. Labai švaru visur, nuolat matau valytojos tvarko. Nereikia galvoti kaip privažiuoti ir kur mašina pastatyti, visada yra vietų. Specialistai labai profesionalus ir vienoje vietoje ir eiles trumpiausios. Sėkmės, patariu šia įstaiga.

2023-06-29, 21:29 | 2

Viskas labai patinka, lankausi dažnai. Prisiskambinti labai lengva, registratūros darbuotojų visada malonus aptarnavimas, pataria išklauso ir padeda. Kiek kartu kreipiausi pagalbos, visada padėjo. Gydytoja ir slaugytoja dėmesingos. Labai švaru visur, nuolat matau valytojos tvarko. Nereikia galvoti kaip privažiuoti ir kur mašina pastatyti, visada yra vietų. Specialistai labai profesionalus ir vienoje vietoje ir eiles trumpiausios. Sėkmės, patariu šia įstaiga.

2023-06-07, 09:50 | 3

Seimos gydytojai labai profesionalus,ypc gyd.Sergej Cumakov.Didziausia problema odontologijos skyriuje.Gyd.Karalene labai nemaloni,priesiskai nusiteikusi pries pacientus,grubi,nemandagi.Keista,jog tokia gydytoja dar dirba?

2023-04-22, 19:56 | 3

Poliklinika esu patenkinta isskyrus odontologijos skyriu ,ten betvarke.

2022-11-24, 15:01 | 4

Klaikus aptarnavimas. Nesirinksiu šios įstaigos net menkiausiam tyrimui pasidaryt.
Rentgeną vaikui padarė anksti ryte, nesugeba įkelti atsakymo iki pat vakaro. Plaučiai su uždegimu, o telefonu konsultuoja, kad vaikas sveikas. Telefonu kalba nenorom, numeta ragelį. Atskambina iš asmeninio numerio, kad visgi vaiko rentgeno nuotrauka rodo uždegimą.
Nei daktarai, nei registratūros darbuotojai nepadeda žmogui gauti reikiamos informacijos.
Gaila, kad tokie žmonės, net padarę klaidą, įsivaizduoja, kad teisūs, nesugeba būti žmogiški.

2022-08-31, 22:09 | 1

Labai prasta gydymo įstaiga, visada tokia buvo ir kuo toliau, tuo blogiau.

2022-03-17, 17:52 | 3

Dėkoju gyd.odontologei Godai ir padėjėjai Alinai už šiltą,malonų, aptarnavimą.

2022-03-17, 17:52 | 3

Dėkoju gyd.odontologei Godai ir padėjėjai Alinai už šiltą,malonų, aptarnavimą.

2021-12-22, 13:04 | 5

...kodėl tiek blogų atsiliepimų?
Kiek teko lankytis ir stebėt kaip bendrauja personalas-viskas OK.,ir registratūra šauni,ir daktarai normaliai išklauso.
Gal į save pasižiūrėkim.
Sėkmės darbe.

2021-12-22, 13:04 | 5

...kodėl tiek blogų atsiliepimų?
Kiek teko lankytis ir stebėt kaip bendrauja personalas-viskas OK.,ir registratūra šauni,ir daktarai normaliai išklauso.
Gal į save pasižiūrėkim.
Sėkmės darbe.

2021-10-21, 22:49 | 2

Esu pasibaisėjusi registratūros darbuotojomis.Prisiskambinti telefonu labai sudėtinga. Tenka eiti į polikliniką, kad užsiregistruoti pas specialistą. Dažniausiai registratūroje dirba tik viena darbuotoja. Vieną kartą teko laukti eilėje net 3 val. nors viso buvo tik 10 žmonių. Š.m. spalio 14d. atėjus į polikliniką registratūroje nebuvo nei vieno žmogaus. Apsidžiaugiau, kad greit pateksiu, bet teko nusivilti. Nebuvo nei vienos darbuotojos. Nemanau, kad registratūroje būna pietų pertrauka. Tik po 25 min. laukimo teikėsi aptarnauti. Nejaugi šios poliklinikos administracijai visai nerūpi kokie atsiliepimai apie jų vadovaujamą įstaigą?

2021-03-24, 08:30 | 1

Ką veikia N.V. poliklinikos registratūra? Prisiskambinti išvis neįmanoma, ok galbūt daug ligonių, kurie skambina telefonu. Bet kai iš 5 apsilankymų, išankstine registracija, per 3 savaites, tu turi eiti 3 kartus į registratūra ir prašyti, kad nunestų gydytojui paciento kortelę, iš kurių 1 kartą taip ir nesugebėjo atnešti ( gydytojas priėmė be kortelės), va čia tai aptarnavimas, "aukščiausio lygio". Gydytojai patys skundžiasi registratūros darbu, beto jie mato savo kompiuteriuose kokie kabinetai prašo pacientų kortelių, tik kaip supratau, nelabai į tai registratūra reaguoja. Jei jau tokia betvarkė, ką tada veikia valdžia atsakinga už poliklinikos sklandų darbą? Gal pasijudinkite iš savo šiltų kabinetų ir patogių fotelių, kad būtų ne tik pacientai patenkinti, bet ir gydytojai greičiau ir su mažiau streso atliktų savo darbą.

2020-02-25, 07:33 | 6

esu labai patenkinta poliklinikos darbu greit reaguoja į problemą dirba daug puikių gydytojų gyd. Čiumakov,gyd Zaleckienė dėkinga administracijai už pagalbą

2019-02-05, 12:59 | 1

Šiuo metu esu visiškai skeptiškai nusiteikusi prieš šią polikliniką. Diagnozės iš galvos. Nesiunčia nei kraujo tyrimui nei ką. Ką sugalvoja tokia ir diagnozė. Vaikui nustatyta antakalnio priimamajam streptokoko infekcija, kuria nenustate poliklinikoi kadangi net kraujo nepaeme... vaikas bereikalo pragere antibiotikų kursą kuris nieko nepadėjo tik numušė tenperatūrą. Išrašė antakalny antibiitikus su penecelinu. Susirgau ir aš, įtariu kad ta pari infekcija, atėjus LOR'as net nepasiuntė kraujo tyrimui, pasakiau kad norėčiau į ką gavau atsaktmą kad nereikia ir išraše Ospamoks, kurie nenumuša šios bakterijos, prašiau kad išrašytų kituos tai sako kad šie geri.... Gal pas jus kokia sutartis su Ospamox??? kad tik juos kiša? jie nėra tinkami. Žodžiu apsurdas kažkoks... Dabar jau žinau... reikalausiu kad butu atliekami visi tyrimai, prieš einant pasidomėsiu kokių reikia ir juos reikalausiu... kitaip ir numirti galima nuo tokio gydymo.

2019-01-16, 01:35 | 2

Jei norite nuo visko gydytis paracetamoliu ir antibiotikais nesvaistant laiko tyrimams - NV poliklinika puiki vieta tam.