Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2526

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

69.2% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

52.2% Complete
2.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

42.4% Complete
2.1

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

42% Complete
2.1

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.3% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

33.1% Complete
1.7

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72.2% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

51.9% Complete
2.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

50.9% Complete
2.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

55.1% Complete
2.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

64.7% Complete
3.2

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

60.2% Complete
3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

33.6% Complete
1.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

59% Complete
2.9

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

22.1% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2020-11-26, 17:19 | 6

Dabar dirbant nuotoliniu budu, kad ir savo laiku skambini, gydytoja vis atsakydavo kad negali kalbeti, reikejo skambinti vel ir vel...

2018-12-19, 20:09 | 2

Eilinį kartą nusiviliu ir tikrai ieškosiu kitos klinikos. kelintą kartą jau vis turime ieškoti pagalbos kitur.

2018-06-25, 08:34 | 2

Pas vaiku gydytoja negalejome patekti dvi dienas-vaikas kentejo su sudaužta koja,gydytoja pasake kad be talonu nepriims.Talonu registraturoje gauti neimanoma,dar pareiske kad pas dantiste ju nedalins visa vasara.Gryna nesamone

2017-03-20, 17:29 | 3

Šios įmonės vadovybė mėgaujasi laikydami daktarus pencininkus su pasenusiomis ir išsibezdėjusiomis žiniomis, užuot jauni išsimoksline jauni daktarai turi ieškotis darbo užsienyje.

2016-06-13, 10:58 | IP: *.*.*.*

Gydytojai malonūs, išklausantys, suteikiantys visą įmanomą pagalbą, atmosfera maloni. Registratūros darbuotojos nemandagios, nors nėra pacientų ignoruoja, neįmanoma prisiskambinti į registratūrą.

2014-01-16, 20:56 | IP: *.*.*.*

Šiaip daugumas gydytojų malonūs ypač vaikų gydytoja Bartkienė ir jos sesutė Valerija. Dėl odontologų paslaugų ,tai tikrai kritiškiausia padėtis Plungėjė.Telefonu talonėlio pas odontologą neskiria ,turi ateiti į kliniką.Žmonės šaltyje laukia jau nuo 5 valandos ryto ,kad gautu talonėlį .Jei kokia močiutė ar diedukas iš kaimo atvažiuoja ,o ten laukia jau pora "laimingųjų" ,nes dažniausiai tai dienai yra tik keli talonai ,tai viso gero.Kodėl kitose poliklinikose Plungėje tokios praktikos ,laukti nuo išnaktų talonėlio ,nėra .Kodėl žmonės užrašomi į eilę ? Ar tokios paslaugos puošia klinikos vardą?

2013-10-12, 14:15 | IP: *.*.*.*

Kas tai per klinika, jeigu neturi nuosavos įrangos, siuntinėja žmogu po kitas įstaigas atlikti paslaugų....pvz (rentgeno nuotrauka), o kad pristatyti nuotrauką pacientas turi iš savo lėšų atsiskaityti už suteiktas paslaugas kitoms įstaigoms, tam kad galėtu pristatyti "INESOS" vadinamiems gyditojams. Kyla klausimas, kodėl žmogus yra priverstas mokėti priverstinai "SOCIALINI DRAUDIMĄ" ir paskui dar papildomai mokėti už paslaugas kurių reikia "INESOS" klinikos gyditojams?

2008-10-09, 17:36 | IP: *.*.*.*

Labai maloni yra vaikų gydytoja R.Barkienė ir jos slaugytoja Valerija vien dėl jų ir būnam šioje klinikoje. Tas kad pas gydytojus tenka sėdėti valandom ypačpas vaikų prasėdim po dvi valandas , o šiais laikais iš darbo nelabai kas išleidžia ir vaikams nuobodu ir pačiam .