Nr. 2310
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas nėra gerai apgalvotas
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbą atlieka, bet formliai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Priėmė iškarto sutartu laiku
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina atitiko paslaugos kokybę
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Internetas veikė prastai
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: