Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2310

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

29.4% Complete
1.5

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

15.1% Complete
0.8

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

40% Complete
2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

76.9% Complete
3.8

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

55.4% Complete
2.8

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73.1% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

37.1% Complete
1.9

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

54% Complete
2.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

72.9% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

52.1% Complete
2.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.6% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.1% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

37.9% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

60.9% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

47.7% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2023-10-05, 21:32 | 1

... nerekomenduoju, nes mano nuomone, gydytojai ir kineziterapeutai bendrauja formaliai su pacientais, kurie “€?!” tinkamai nepakurena personalo savo lešomis turedami siuntima gydytis. Ir gydymo paslaugos bus apgailetinos ir neveiksmingos, nes bendrai su kitais pacientais didelėje grupeje gydymas taikomas neatsizvelgiant i paciento esama sveikatos problema. Problema tampa patys pacientai, kurie nenori buti palikti be demesio ir pagarbos. Sakoma kad “Pragare yra iseitis, bet turi kopeciomis pats išeiti.” Jeigu uz kopecias pacientai sumokes patys. Gydoma formaliai uz ligoniu kasos pinigus. Taciau jeigu pacientai patenka per pazintis ir yra asmeniskai iš pażystamo personalo rato tuomet bus gydomas kaip VIP klientas galimai nemokamai arba jeigu komercinis pacientas susimoka uz gydymo paslaugas bus gydomas veiksmingiau, nors daug tiketis negali.Vistiek rezultato reikiamo staiga nebus. Reikes daugiau “malku pakurenti” is savo lešú. Baseinas yra šildomas, nemodernus be sroviu, be vertikalaus gydymo. Uzsiemimai grupeje daromi su ivairios bukles pacientais. Nusipirkus baseino kineziterapija bus tas pats kartu grupeje su ivairios bukles pacientais. Vertikalios kineziterapijos ant lentos vandenyje nera, nes viskas apleistos bukles. Kineziterapijoje saleje, neapmokejes gydymo gali buti paliktas savo nuożiurai ir likimui. Masażas atliekamas puikiai! Vienintele paslauga kuri verta pagarbos, kuri tikrai veisminga, gydanti, išmasazuoja ir gydo puikiai, visi pacentai lieka patenkinti, rekomenduoju. Yra si paslauga mokama, jeigu be siuntimo. Fizioterapija tai kaip ir visur nieko modernaus, gydoma buitinemis priemonemis kuriomis gali isigyti patys pacientai internetu. Palatos labai mażos, lovos supirktos is tù įstaigú, kurie ismete jas ir pasikeite i modernias lovas. WC bendras visiems stacionaro pacientams koridoriuje, uzrakinamas nuo lankytoju. Yra keltuvas neigaliesiems i antra auksta, kieme pritaikytas iejimas vezimeliu neigaliesiems. Registratura tai veidas gydancios istaigos. Jos ivaizdis foje pasako apie poziuri i gydancius zmones.

2021-09-24, 13:19 | 1

Labai prasta įstaiga, tikrai niekam nesiūlyčiau ten patekti. Pradėkim nuo to, kad palatos dydis 2x2.5 m, tai čia gaunasi 5 kvadratiniai metrai dviem žmonėm, tualetas ankštas, lovos senos, girgžda. Maitinimas, tai net be keikšmažodžių sunku jį apibudinti, labai prastas, dauguma net nevalgo... Pati reabilitacija labai prasta, yra tik viena kinezeteropeute ir ji visiems taiko tuos pačius pratimus, ar tai būtu klubai ar tai stubūrai operuoti, nesvarbu - pratimai identiški. Lauke vietos pasivaikščiojimui nėra, už pastato didelė sunkvežimių aikštelė ir jie zuja pro langus kiaura parą, tai įsivaizduokite garsus. Nerekomenduoju jokiais būdais ten papulti, sveikesni tikrai neišeisite.

2020-11-25, 07:03 | 1

Aplinka primena senus laikus. Maitinimas labai prasto lygio, teko nunesti net svorio, nirs ir taip nelabai buvo is kur jo mesti. Manau gydytojo požiūris pasenęs. Laukėme nekantraudami, kada pasibaigs reabilitacijos laikas. Tikrai nerekomenduočiau.

2017-03-15, 21:34 | IP: *.*.*.*

Ankštos palatos, trūksta higienos, personalas nepakankamai kompetetingas.