Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 187

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

73.6% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

70.4% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

58.1% Complete
2.9

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

54.6% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.6% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

44.5% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

68.2% Complete
3.4

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

65.8% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

66.9% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

71.9% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

67.2% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.5% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

21.6% Complete
1.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.8% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

44.3% Complete
2.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Rokiškio pirminės asmens sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2022-08-29, 16:43 | 1

Buvo skambinta tiesiai į šeimos gydytojos kabinetą kadangi registratūroje buvo pasakyta kad turi vietų tik spalio mėnesiui. Šeimos gydytoja Virginija Dascioraite atsiliepe gana greitai. Pasakius kad negalavimai trunka mėnesį laiko paklausė ar nėra temperaturos,pasakius kad ne karščiuoju buvo pasakyta,kad greitai atostogos ir žmonių pakankamai taigi niekuo negali padeti reiks registruotis spalio menesiui. Tiesiog požiūris toks,kad skausmą galima kęsti iki spalio. Baisu

2017-06-01, 21:33 | 1

Vizitas pas seimos gydytoja visada nesukelia neigiamu emociju.Gydytoja maloni ,isklauso,noriai bendrauja,paaiskina,Jokiu pretenziju neturiu.LINKIU GYDYTOJAI KUO GERIAUSIOS SEKMES!

2017-01-29, 19:17 | IP: *.*.*.*

V. Jencius medicinoje nieko net nenutuokia, komentuoja tik kitų specialistų darbus, o pats tik siuntinėje į kitus miestus, labiausiai siunčia į Vilnių, Grybo gatvę, net neatsiklausęs paciento, susiskambina, ir pacientui liepia važiuoti pas jį, dar liepia "nepasišiukšlinti", o žmonėms teigia, jog vietoje (Rokiškyje) neoperavo, neoperuoja ir neoperuos tokių susirgimų (nors daugelių atvėju yra priešingai). Ir kas jį dar ten laiko ??? Galima eiti tik apie komunistus pasiklausyti.

2011-09-22, 08:58 | IP: *.*.*.*

Aptarnavimo kultūra žema. Gydytojai į paciantus žiūri atsainiai (ypač gyd. Kirslienė).
Elementarus mandagumo pradžamokslis nepakenktų.

2009-02-12, 15:01 | IP: 78.62.119.121

Sesutes nemoka paimti kraujo is venos, visada lieka melyna...

2008-10-14, 16:14 | IP: 88.216.31.31

kadangi daznai lankausi pas seimos gydytoja , tai buna ivairiu situaciju bet labai esu dekinga savo seimos gydytojai uz gydyma ,gerus patarimus ,istarta gera zodi

2008-03-13, 23:15 | IP: *.*.*.*

Pagaliau pradetas remontuoti pastato vidus nemalonus aptarnavimas, neatsakingi gydytojai

2007-11-06, 12:29 | IP: *.*.*.*

Atnaujintos patalpos, suremontuoti kabinetai,erdvu, šviesu.Yra gydytojų,
kurie maloniai bendrauja, paaiškina apie ligą,duoda siuntimą į kitų miestų gydymo įstaigas. Kai kurių ligų kabinetai iškelti į ligoninės
pastatą, reikia kelis kartus vaikščioti, atskirai registruotis, praeina ilgas laiko tarpas kol pakliūni pas reikalingą gydytoją. Kaip ir visoje Lietuvoje- gydytojai nesikuklindami priima ką duodi.