Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2201

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.2% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

87.5% Complete
4.4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

95% Complete
4.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

80.2% Complete
4

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

90% Complete
4.5

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

90% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

90% Complete
4.5

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.2% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.2% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

95% Complete
4.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

80.2% Complete
4

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

100% Complete
5

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2022-07-17, 19:36 | 1

Klinikos paslaugos iki šio nemalonaus įvykio buvo nepriekaištingos – burnos higiena, kad ir rinkos kainomis – kiek brangoka, bet negaliu nusiskųsti nei vienu žodžiu. Į kliniką krepiausi dėl odontologinio sąkandžio gydymo – apžiūrėjus jį ir įvertinus, kad situacija gan rimta – buvau nusiųstas konsultacijai į SOS kliniką (pas Simona Grybauską). Žinoma, eilės pas šį chirugą – milžiniškos, tad konsultacijos teko truputį palaukti. Atėjus didžiai dienai – išklausęs visą konsultaciją ir sužinojęs tolimesnį gydymo planą buvau informuotas, kad visų pirma reikia tiesinti dantis breketais. Rekomendavo kreiptis atgal pas savo Odontologą – MUK – kad pradėtume gydymo procesą, nes jis turėtų trukti dar du metus iki operacijos datos. Paskambinau į kliniką, užsiregistravau konsultacijai, vėlgi – laukiau gerus porą mėnesių.

Išaušo konsultacijos diena – nekantriai laukiu 17:45 – konultacijos laiko. Apie 15:00 sulaukiau skambučio iš odontologės, kuri mane informavo, kad šiandien – jos paskutinė diena prieš dekretines atostogas ir konsultacijai atvykti tikrai neapsimoka, nes betkuriuo atveju gydymo nepradės.

MUK, jūs visiškai rimtai? Atšaukiate tokius vizitus likus dviems valandoms iki konsultacijos, prieš tai visiškai neinformavę, kad gydytoja laukiasi ir gydymo planas net negalės prasidėti? Konsultacijų eilės dėl breketų kitose klinikose – du, trys, vietomis net keturi mėnesiai. Mažoji užupio klinika net nepasistengė pasiūlyti alternatyvaus gydytojo savo klinikoje, kuria galėtu pakonsultuoti ar pradėti gydymo planą. Ką jau kalbėti apie kitas klinikas.

Buvau totaliai paliktas ant ledo su atsiprašymu, kad "mūsų administratorė suklydo ir dėl to jūsų neinformavo". Įdomiai – dėl administracijos klaidos mano gydymas užsitęs bent tris mėnesius. Well done. Klinika akivaizdžiai atsainiai žiūri į pacientus arba specialiai atsirenka jiems palankius gydymo planus.

Esu visiškai nusivylęs tokia komunikacija ir požiūriu. Klinikos nerekomenduoju – esu procese ieškoti konkurentų ir burnos higienai, ir kitoms stomatologinėms / odontologinėms procedūroms. Prieš rinkdamiesi šią kliniką siūlau viską nuodugniau pastudijuoti.

2016-09-20, 13:11 | 2

Labai nustebino šiltumas. Gydytojai tokie nuoširdūs, viską išaiškina iki smulkiausių detalių, nors ir ne po pirmą kartą klausi to paties dalyko. Supranta, kad žmogus nori žinoti viską ir suvokti ir atrodo su malonumu viską iškomunikuoja kad neliktų jokių klaustukų pacientui galvoje. Buvau maloniai nustebinta tokiu aukštu gydytojų, seselių ir administracijos aptarnavimo lygiu.