Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2236

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

51.9% Complete
2.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

71.4% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75.1% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

79% Complete
4

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

77.9% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

63.4% Complete
3.2

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.4% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

80.1% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

77.8% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.3% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.1% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

84.4% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

59.5% Complete
3

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

48.9% Complete
2.4

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

64% Complete
3.2

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2022-09-09, 17:09 | 9

wow!!! kai galvojau, kad jau visko buvau mates... teko siandien lankytis sioje istaigoje. pagal gydytojos elgesi jauciausi kaip kazkas prilipes prie jos batu. visiskai nenorejo bendrauti, labai arogantiska ir tiesiog norejau is ten dingti. tas pats ir su registraturos darbuotojais. kas del dekoro, tai manau, kad turetu buti skirtumas tarp gydymo istaigos ir prancuzisko stiliaus bordelio.

2022-05-24, 21:05 | 17

Saraskino kontora, laukiau 45 min. Sudubliavo uzrasymus, skubejo

2022-05-24, 21:05 | 17

Saraskino kontora, laukiau 45 min. Sudubliavo uzrasymus, skubejo

2022-05-24, 21:05 | 17

Saraskino kontora, laukiau 45 min. Sudubliavo uzrasymus, skubejo

2021-04-17, 10:34 | 5

Klinika graži, sutvarkyta, bet aptarnavimo kokybė apgailėtina. Užsiregistravus vizitui, vistiek reikėjo laukti dar 20min., nes gydytoja I. Brimienė priėmė kitą pacientę. Tyrimų atsakymus žadėjo atsiųsti paštu, bet jų nesulaukus, reikėjo asmeniškai kreiptis ir prašyti atsiųsti. Be to, nebuvo kam pakomentuoti rezultatų, nes gydytoja išėjo tuo laiku atostogų. Sumokėti dideli pinigai neatitinka paslaugų kokybės.

2020-08-12, 23:22 | 9

Kainos ir kokybės santykis neatitiko. Pinigai tikrai dideli. Užsiregistravęs į privačią kliniką, turėtum gauti kokybišką paslaugą. Paskirto vizito pas gyd. akušerę-ginekologę teko laukti apie 20 min., nes ji tiesiog užtruko su kitu pacientu. Tuomet kabinete, jos darbas vyko paskubomis, panašiai, kaip poliklinikoje, kur yra tikrai dideli žmonių srautai, bet čia privati klinika, kurioje tikimasi atidumo ir bendravimo kokybės, dėl to ir moki pinigus. Šiek tiek sutrikdė, kad naudojama kraujo spaudimui matuoti aparatas, kuris rodo netikslią informaciją, tikrai aptarnavimo kokybė krenta. Visos konsultacijos metu jautiesi taip, kad tave nori kuo greičiau išvyti iš kabineto, nes laukia kiti. Manau klinika turėtų suteikti daug daugiau laiko pacientui, kad kokybė atitiktų kainą ir pacientas jaustųsi ramus. Nors ir stengiesi nebūti įkyrus, daug neklausinėti, vis tiek po konsultacijos lieki lyg daužtas šlapiu skuduru ir nesupratęs kas čia taip greitai įvyko ir prie kasos susimoki milžinišką sumą pinigų.

2017-01-24, 16:30 | 2

Nuostabi gydytoja, tik geriausi atsiliepimai.