Nr. 798
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Bendravo nemandagiai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau nuo 15 min iki 30 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Beveik visada siunčia į kitą įstaigą
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Wifi internetas
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: