Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1991

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

91.7% Complete
4.6

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

78.1% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

83.3% Complete
4.2

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

84.5% Complete
4.2

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

85.6% Complete
4.3

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

79.3% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

86.1% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

97.2% Complete
4.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

90.6% Complete
4.5

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

86.2% Complete
4.3

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

93.8% Complete
4.7

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43.4% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.2% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2020-11-26, 13:15 | 12

Noriu tarti didelį AČIŪ nuostabiai ir kompetentingai Gydytojai Kristinai Taminskienei! Gydytoja labai maloni, išklauso, supranta, nori padėti ir padeda. Labai rūpestinga ir geranoriška. Visiems rekomenduoju gydytoją Kristiną, tikrai nenusivilsite. Ačiū Jums Gydytoja K. Taminskiene :) Su pagarba, klientė Roberta M.

Asmeniškai dėkoju kineziterapeutui Nerijui Vėžiui, kuris su atsidavimu ir labai stipriai dirba savo darbą. Atrodo labai kompetetingas, griežtas, bet teisingas. Supratingas ir reiklus. Tikrai pats geriausias kineziterapeutas Panevezio reabilitacijos poliklinikoje!
Nuoširdus AČIŪ labai labai savo darbą mylinčiai masažistei Karolinai (iš 257C kabineto), kuri turi auksines rankas. Labai malonus ir švelniai stiprus masažas. Išėjau kaip nauja :) Ačiū visiems
Specialistams. Tikrai atgavau jėgas, lankydamasi 2 men. pas jus :)

2020-08-19, 07:52 | 1

Lankiausi pas gydytoją Kristiną Taminskienę. Gydytoja konkreti, puikiai išmananti savo darbą. Skyrė procedūras, kuriomis esu patenkinta. Rekomenduoju visiems.

2017-11-21, 11:58 | 2

Nuostabi įstaiga ir daugumo jos personalo. Jautiesi svarbus. Padėjo. Rekomenduočiau.

2017-06-07, 19:51 | IP: 78.63.184.164

labai prašau apmokyti baseino darbuotoją (vaikiną) kaip efektyviau vesti mankštą. Ji nuobodi,neefektyvi,nenaudinga. Nepalyginamai puikus jausmas išėjus iš Alionos vedamų mankštų. Jaunimas sugeba,Jonas buvo puikus kineziterapeutas,gaila,kad dabar toks neentuziastingas ir nuobodus vaikinas atėjo. Taip gražiai viskas centre progresuoja,tokie darbuotojai kaip jis muša reitingus

2012-12-21, 10:41 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotojos nekultūringos, nemandagios, tiesiog negirdi ką sako pacientas, nes padavė kito žmogaus kortelę, su kuria nuėjo pas seselę atlikti procedūros. Tik po to išsiaiškino, kad registratūroje padavė ne tą kortelę. Norėtųsi, kad vadovas daugiau dėmesio skirtų darbuotojų darbo kokybei, kultūringam bendravimui

2007-04-24, 18:26 | IP: *.*.*.*

KAI KURIU seseliu poziuris i darba tikrai pagirtinas. Ypac kai joms tenka dirbti su "atgyvenusia" technika. Proceduros daromos netgi su neijungtu ultragaso aparatu (po pastebejimo, sesele sako "upss kazkas isjunge"). Pries procedura SVARBIAUSIA parodyti kasos kvita.