Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2838

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

100% Complete
5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

Nėra įvertinimų

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.5% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

50.5% Complete
2.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

62.5% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75% Complete
3.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

1% Complete
0.1

Reikiamos įrangos neturi arba ji neveikia

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

1% Complete
0.1

Beveik visada siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75% Complete
3.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.5% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

50.5% Complete
2.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75% Complete
3.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2021-06-19, 22:00 | 1

Sveiki, neseniai teko po keliolikos metų pertraukos ir vėl susidurti su šiuo centru Šilutėje. Mano akimis jis tikrai visiškai pasikeitė ir tikrai ne į gerą. Ankstesniais laikais čia tikrai rūpinosi žmonių sveikata ir su visais elgėsi maloniai ir pagarbiai, tačiau dabar jokio rūpesčio nebelike, jokios pagarbos ar malonaus bendravimo. Kalbant konkrečiau apie mano atvejį, teko gana daugoka kartų pasivažinėti iš Kretingos į Šilutę ir atgal, tikrai nemažas atstumas važiuoti ir dar su leliuku, tačiau padėti savo mamai niekada neatsisakysiu. Mums teko medicinos centre apsilankyti jau 5 kartus per mėnesį, ne vienas jų buvo praktiškai nereikalingas, bet komunikacijų stoka iš centro pusės mums teko bereikalingai važiuoti, pirmąjį kartą mama gavo nuvežti šlapimo tyrimą dėl didelių skausmų, tačiau nuvažiavus paaiškėjo kad centras laikinai neturi elektros ir negali priimti tyrimo, pareikalavo atvykti sekančią dieną iš ryto. Labai pasipiktinau tuom kadangi teko skubėti vežti mama, kad suspėtų dar ta pačią dieną atlikti viską, o registratura negalėjo tiesiog priimti to tyrimo ir sekančią dieną paskambinti telefonu ir pasakyti koks atsakymas? Arba pranešti, kad negalės priimti šiandiena daktare ir kad atvažiuotume sekančią dieną? Bet čia tik pradžia. Kita rytą nuvažiavus mama susidūrė su tokiu atstumimu kad sunku suvokti kaip tokia įstaigą gali būti nerūpestinga žmogumi. Taigi, registratūroje pasiklausus koks siuntimas yra išrašytas labai grubiai buvo pateiktas atsakymas, o paprašius kad gyditoja išrašytų dar vieną, kitokį siuntimą buvo išsiųsta lauk ir niekas nieko ne išrašė, man nesuvokiama, kaip gali seselė neleisti išrašyti siuntimo jai yra dideli skausmai ir reikia tirtis dėl jų? Tikrai teko susidurti su labai nemaloniu sesučių bendravimu, ko tikrai nesitiki iš tokios įstaigos, mūsų vizitai toli gražu nesibaigė dar čia, kadangi nesusikalbėjus gydijojai su sesutėmis, teks dar bent keliolika kartų važiuoti darytis tyrimus, kuriuos buvo galima pranešti anksčiau ir atlikti tuo pat metu kaip ir kitus vizitus. Tikiuosi niekam neteks daugiau turėti tokių nemalonių situacijų ir taip pat seselės susiims atlikdamos savo darbą.