Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2585

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.4% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

20% Complete
1

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

23.6% Complete
1.2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

18% Complete
0.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

35.3% Complete
1.8

Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

37.3% Complete
1.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

32.4% Complete
1.6

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

29.2% Complete
1.5

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

38% Complete
1.9

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

40.5% Complete
2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

36.5% Complete
1.8

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

37.5% Complete
1.9

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

7.4% Complete
0.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

44.3% Complete
2.2

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

5.9% Complete
0.3

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2023-06-13, 23:35 | 5

Lankiausi pas neurologą, reabilitologą taip pat dermatologą. Patirtis itin bloga - neprofesionalus nendravimas, asmeninio gyvenimo kritika, negalėjimas paaiškinti problemos bei diagnozės. Apie gydymo kontrolę apskritai galima nesitikėti. Nuo šiol vengsiu šio padalinio.

2023-02-09, 12:37 | 1

Nuosirdziai nerekomenduoju sios istaigos.
Registravausi antra karta( mano seimas gydytoja VPA) uzregistruoja pas viena gydytoja, o kai ateini sulauki savo laiko tiesiog slaugytoja Irina MIKULIENE isrezia, kad tu ne ten lauki... Vel turi laukti prie kito kabineto. Kiek galima saipytis is paprastu pacientu??? Nevertina nei savo nei kitu laiko. Diagnozes nenustato, gydymo neskiria, tyrimus skiria, bet netikslingai. Galiausiai problema neisspresta.
Apie gydytoju kompetencijas turbut patylesiu.

2022-11-24, 11:58 | 2

gaila, bet sioje klinikoje tiek aptarnaujantis personalas, tiek gydytojai yra cinikai, bendrauja su zmogum kaip su meslo kruva, jokios pagarbos ar bent elementaraus mandagumo...

2017-09-05, 13:12 | 4

Varge... na, tradiciškai centro poliklinikoj darbuotojai mėgsta apsimest, kad klientai ir pacientai neegzistuoja, o karts nuo karto jiems ir paskaitą atskaityto... Tuo pačiu, labai nemalonu, kai šūsnis žmonių be registracijos bando užlindinėti (mandagiai) į eilę, ir daruotojai kažkaip ramiai į tai žiūri.

Be to, klaiki biurokratinė sistema.

Gydytoja psichiatrijos skyriuje buvo neprofesionali, 'iš anų laikų', žiūrėjo į mane kaip į kaukštelėjusią, bandė nusukt nuo manęs visas paslaugas, apsimetinėjo žinanti ką daro, gynėsi, puolė, bandė kažką prikišt, neklausė jokių klausimų (pvz. kaip jūs jaučiatės), galiausiai, pasakė (po to kai sumokėjau 16 eurų už vizitą), kad ji man nieko nedarysianti, nes aš nedrausta, neturiu kažkokio antikvarinio išrašo, vėliau bandė išradinėti dviratį su kraujo tyrimais, teisintis, kad jinai 'kitaip' tuos tyrimus daro nei kiti. Kažkaip, pabūgau tokio gydimo,palinkėjau geros dienos, ir išėjau.

žodžiu, labiausiai visiems siūlau nesirgti, kad čia niekuomet lankytis netektų.

2017-02-11, 12:13 | IP: *.*.*.*

Su šitu padaliniu yra kažkas iš esmės negerai. Grįžau į šitą polikliniką vos prieš 3 mėnesius ir nebegaliu suskaičiuoti atvejų, kai pasijutau šiukšle. Vos atrini į registratūra, iškart pasitinka susiraukus rūbininkė, kuri nei sveikinasi, nei reaguoja į bet kokį žmogišką kontaktą, išskyrus tai, kad aprėks dėl ne vietoj padėto rankinuko. Fizioterapijos kabineto darbuotojos savivaliauja, yra nemandagios, skundžiantis, kad jauti skausmą, sako, kad kitaip fizioterapija neveiks, bet mano situaciją tik pablogino. Gydytojas infektologas ir jo slaugytoja išvis yra verti knygos skyriaus, net nežinočiau nuo ko pradėti apibūdinant jų požiūrį į žmones. Nebuvo net "laba diena" man pasakyta, nuolatinis nepasitenkinimas ir slaugytojos balso kėlimas. Psichoatrijos dienos stacionare -- chaosas, medikai mano, kad gali elgtis su pacientais familiariai ir juos tujinti, personalas neprofesionalus ir nepasiruošęs suteikti pagalbą rimtiems ligoniams. Aš jau sapnuoju košmarus apie šią gydymo instituciją.

2014-10-09, 13:51 | IP: *.*.*.*

Baisu: ligoniai - beveik vieni pensininkai, gal dėl to sunku papulti pas savo apylinkės gydytoją. Jau nekalbu apie specialistus.
Gydytojai skuba, pervargę. Nerekomenduoju niekam.

2012-06-15, 06:58 | IP: *.*.*.*

Darbo laikas nesuderintas su dirbančiųjų laiku. Atėjus į polikliniką susidaro vaizdas, kad pacientai trugdo "prastumti" dieną, kažko paklausus pastoviai seka neigiami komentarai bei emocijos. Kainos nepagrįstai didelės lyginant su kitomis įstaigomis.
Daug rusakalbių darbuotojų, deje, bet mes gyvename Lietuvos respublikoje, ir valstybinė kalba yra lietuvių. Yra darbuotojų, kurie net nesugeba susikalbėti lietuviškai.

2010-07-16, 10:28 | IP: *.*.*.*

Kasoje dirbanti darbuotoja 10min aptarineja asmeninius reikalus ignoruodama susidariusia eile, o paskui dar ir apsaukia kiekviena, kad ne ten, ne ta ne taip parase ar per daug prirase..priejus prie langelio klausima uzduoda "ko tu lauki?!" kai kuriems gydytojams irgi reiketu nervus pasigydyti, nes uzsipuola pacientus ir iskoneveikia is vis uz nieka, jei gydytojas pervarges tai ne paciento kalte, kad nera daugiau kam pavaduoti atostogaujanciu..

2010-01-05, 14:50 | IP: *.*.*.*

Moteriškės registratūroj itin nepatenkintos savo darbu, ligoniais ir, apskritai gyvenimu. Dažnai apkalba gydytojus, piktinasi jais. Žodžiu, tikros žiežulos.