Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1218

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.5% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

66.6% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.6% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.1% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.8% Complete
3.7

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

53.9% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.6% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

72.7% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.6% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

77% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70.4% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

74.8% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

44.8% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.4% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

21.5% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno Šilainių poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2019-09-05, 12:54 | 1

Registraturoje prieme labai draugiskai, dakrate taip pat buvo net labai maloni.

2019-04-08, 18:40 | 1

Esu labai nusivylusi Šilainių poliklinika , Atvykau i poliklinika su dviem vaikučiais , jiems reikėjo peršvieti plaučius , laukėme eileje , praejus 20 minuciu mus pakviete , taip laukti reikejo neilgai , bet uzejus i kabineta moteris kuri sedi prie kompiuterio , tokia trumpu plauku , zemo ugio , man pareiske dabar svienime plaucius mergaitei , mano dukrai 4 metukai sakau gerai , sako o sunus lai palaukiau kalidoriui , sunui du metukai , sakau nesupratau ? kodel sunus negali eiti kartu ? ji man pareiske jog jis trudys , sakau as jo vieno nepaliksiu juk jis gali pabegti , tai ji mat atsisake mums persviesti plaucius , sako as cia su jumis nezaisiu . As galiu pasakyti tik tiek As taip visko nepaliksiu , kreipsiuosi i Sveikatos ministerija . Užteks jau jos to nesiskaitymo . Vaikai liko nepersviestai plauciais koseja baisiausiai , nes juk puikia speceliste turite ! Nei kulturos , nei mandagomo , kazkokia nuzmogejus ,

2019-03-12, 10:05 | 1

Atvykau su temperatura.tai laukiu daugiau neij valanda ir dar laukiu. Aleksoto poliklinika kaun

2019-01-09, 13:19 | 1

Siaubas laukiu su temperatūra pusantros valandos priima kada ką nori dar pareiškia nėra internteto aš su 38 temperatūra laukiu biletėnio ir jos toliau kaip akiplėšos elgiasi siaubas siaubas

2019-01-09, 10:14 | 1

viskas labai gerai.

2018-11-28, 13:37 | 1

Mano nuomonė labai bloga apie registratūroje dirbančia moterį, deja kalbėjome telefonu, tad įvardinti tiksliau negaliu. Norėjau užsiregistruoti dėl medicininės pažymos, kad galėčiau dirbti prie maisto, ji su manimi kalbėjo labai grubiai, pašaipiai, klausinėjo klausimu į kuriuos tikrai neprivalau atsakyti registratūros darbuotojui, šaipėsi iš atsakymu. Nurodžiau ir kabineta į kurį turiu vykti, bet ji vistiek neužregistravimo. Tik po ilgo pokalbio, pašaipiu ir piktu tonu paklausė “kuria čia diena žiūrėti” atsakiau kita savaitę, ji vėl paklausė piktai “tai kuria diena”. Jei įvardinau paklausus kuria diena, kita savaitę, manau ji turėjo pasiūlyti man galimus laikus. Pokalbis baigėsi tuo, kad tiesiog padėjau ragelį, nes ji su manim kalbėjo nepaprastai šlykščiai.

2017-11-01, 19:39 | 1

buvau pas gydytoja didziuli esu jam labai dekinga isgyde ranka skaudejo labai neskauda jau puse metu pacijante nijole

2017-10-17, 00:36 | IP: 88.222.161.108

esu labai pasipiktinęs ne darbuotojų darbu,o elektroninėmis sistemomis trukdančiomis gydytojams ir seselėms dirbti,kiek kartų einu,tiek kartų neužregistruoja arba užregistruoja labai lėtai,o kabinete seselė ir gydytoja spokso į ekranus,negirdi mano nusiskundimų,o kai kartą išrašė elektroninį receptą nuėjus į vaistinę man vaistų nepardavė,sugaišau daug brangaus laiko,o man vaistai buvo gyvybiškai svarbūs,turėjau grįžti pas daktarę,kad perrašytų popierinį receptą,kažkas išvagia milijonus,o kentėti turi ligonis,mes ligoniai ir taip blogai jaučiamės,o dar turime laukti ilgai eilėse dėl netvarkingų,senų ir lėtai veikiančių kompiuterių,kam po velnių jie reikalingi,jeigu apsunkina darbą,šioje poliklinikoje lankausi daugybę metų,gydytojoms ir seselėms neturiu jokių priekaištų,bet negaliu pakęsti biurokratizmo ir aplaidumo.

2017-10-11, 16:19 | 5

pasikeitęs vadovas skuba suskaičiuoti kiek pinigų prieš tai buvęs vadovas pasisavino, o nežiūri tvarkos savo darže. Kita vertus, kaip žiūrėti, jeigu dviem poliklinikom reikia vadovauti.
Prie seno vadovo buvo tvarka tokia, kad gydytojas priimdavo talone nurodytu laiku, atsirado naujos, modernesnės aparatūros, magnetinį rezonansą Šilainių poliklinikoje padarydavo per 2 savaites, tuo tarpu kai Klinikose reikėdavo laukti 3-4 mėn.
Šiuo metu vienintelis pliusas, kaip parduotuvėje, kad viskas po vienu stogu ir nereikia blaškytis, bet organizavimas ir valdymas nevyksta.

2017-07-14, 00:56 | IP: *.*.*.*

Yra ir gerų ir nelabai gerų specialistų.Tiesiog reikia labai žiūrėti pas ką registruotis.

2017-06-21, 09:57 | IP: *.*.*.*

I mano problemą šeimos gydytojas išvis nekreipė dėmesio. Aš kentėjau du mėnesius kol pakliuvau pas specialistą ir ligą išgydyti dabar sunkiau, ilgiau ir brangiau. Persirašiau į kitą kliniką, nes daugiau to patirti nenoriu.

2017-06-01, 05:15 | 2

Labai chaotiška įstaiga, tiksliau joje dirbantys darbuotojai, nes tik iš trečio karto sugebėjo mane priregistruoti, jeigu nežinai kažkokių jiems įprastų taisyklių, tai žiūti kaip į ufonautą. Žodžiu, jei tik turite kitą pasirinkimą, tai šios įstaigos nesirinkite.

2017-04-10, 17:39 | IP: 78.58.142.254

Pas šeimos gyditoją Jūratę Gvazdaitienę aš lankausi jau 29-nerius metus. Ir kokiomis ligomis buvau susirgęs visas tiksliai nustatė ir puikiai ižgydė. Nesuprantu to neigemo komentaro apie Jūratę Gvazdautienę portale ligos. lt

2017-03-21, 15:18 | IP: *.*.*.*

Svarstau persirašyti į kitą gydymo įstaigą. Čia pastoviai talonų pas gyd.nėra,o nuėjus, prie kabinetų dažnai tuščia. Pasikeitè vadovas, daug gydytojų,bet betvarkè liko baisi. Tualetai pastoviai dvokia šlapimu...pasibaisėjus jaunų gydytojų abejingumu ir nuotaikų kaita.

2016-07-07, 09:58 | IP: *.*.*.*

Kodėl dirbančiam pacientui išsirašyti kompensuojamus vaistus pas gydytojč reikia laukti eilės 7-12 dienų,juk būna taip ,kad baigus darbą nebedirba tavo šeimos gydytojas.Vaistų išrašymas tiktai užtrunka 15 minučių neilgiau,kam tas dirbtinis laiko gaišinimas dirbančiajam asmeniui?Kai tenka laukti eilėse pas gydytoją ,kartais antrame aukšte laukia 3-4 pacientai ,tačiau talonų ,pabrėžiu vaistams išsirašyti ,NĖRA?Pageidautume ,kad baigtųsi Šilainių poliklinikoje :dirbtinės"eilės pas gydytojus.

;