Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1218

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.7% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

65.4% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.3% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

64.7% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52.9% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.3% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

72.8% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.6% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.6% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70.4% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

74.6% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

44.9% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.9% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

24% Complete
1.2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno Šilainių poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2017-03-21, 15:18 | IP: *.*.*.*

Svarstau persirašyti į kitą gydymo įstaigą. Čia pastoviai talonų pas gyd.nėra,o nuėjus, prie kabinetų dažnai tuščia. Pasikeitè vadovas, daug gydytojų,bet betvarkè liko baisi. Tualetai pastoviai dvokia šlapimu...pasibaisėjus jaunų gydytojų abejingumu ir nuotaikų kaita.

2016-07-07, 09:58 | IP: *.*.*.*

Kodėl dirbančiam pacientui išsirašyti kompensuojamus vaistus pas gydytojč reikia laukti eilės 7-12 dienų,juk būna taip ,kad baigus darbą nebedirba tavo šeimos gydytojas.Vaistų išrašymas tiktai užtrunka 15 minučių neilgiau,kam tas dirbtinis laiko gaišinimas dirbančiajam asmeniui?Kai tenka laukti eilėse pas gydytoją ,kartais antrame aukšte laukia 3-4 pacientai ,tačiau talonų ,pabrėžiu vaistams išsirašyti ,NĖRA?Pageidautume ,kad baigtųsi Šilainių poliklinikoje :dirbtinės"eilės pas gydytojus.

2016-04-01, 14:51 | IP: *.*.*.*

Sesutes nera malonios,mandagios,apsaukia kokiu reikalu ateinu .Praeina noras net specialisto laukti.

2016-03-22, 10:26 | IP: *.*.*.*

Gydytoju neapdairumas mums pridaro dideliu sveikatos sutrikimu.Nenoreciau kad kitiems zmonems taip nutiktu del gydytoju nenoro dirbti.Tokiu gydytoju cia neturetu buti.

2016-01-09, 23:48 | IP: *.*.*.*

yra keletas padoriu gydytoju,pvz.G.V.Sakalauskiene,V.Palepsaitiene,S.Vaidelis,bet jie neatstoja likusiu dvejetukininku,deja.. istaiga katastrofiskai nepritaikyta neigaliuju transportavimui,visur auksti slenksciai,durys be kojeliu.kur Europos standartai. turbut Pravieniskese patogiau...

2016-01-03, 15:41 | IP: 78.62.169.12

deja, kaip ir visur, patekti pas specialistus nera lengva, o stai jei galetum moketi, mokamoms konsultacijoms laikas laisvas. vadinas gydytojas galetų priimti bet... mokėk.
o is kur ir uz ka moketi...:(

2015-07-07, 18:27 | IP: *.*.*.*

didelis specialistu pasirinkimas. dideles eiles, registratores nemalonios.

2015-04-14, 13:57 | IP: *.*.*.*

Didele problema kad norint patekti pas reikiama specialista reikia laukti beveik pora menesiu eilej arba moketi nemazus pinigus uz greitesni talona, ir taip pat kartais tenka laukti apie savaite ar net dvi. Taip tikrai neturetu buti. Juk be priezasties mes nesikreipiam pas gydytojus...

2015-02-18, 21:17 | IP: *.*.*.*

Kažkada gydžiausi joje, niekada neturėjau ligų, tik slogeles, tik perejau pas privačią iškarto tą pačia dieną po šios poliklinikos, tai ten kur man sakė slogelės tai pasirodo buvo sėkmingai įsibėgėjęs plaučių uždegimas, na o dabar teko eiti tvarkytis darbo sveikatos pažymą, tai žiūrėkites sumokėjau 20 Euru, na sumokėjau ir sumokejau kai esu su tuo nesusidūrusi tai žiųrek paskambinau keliom poliklinikom, tai visur 7 eurai, registruotas ar neregistruotas, nesvarbu, na o silainiuose jei neesi registruotas tai taip ir zinokis kad 13 euru tai kad tu neregistruotas ...... na va tiek tu ziniu :)

2014-11-06, 17:41 | IP: 87.247.75.157

nesu konfliktiškas žmogus ir man sekasi:visur sutinku gerus žmones.Atsižvelgiant į situaciją ištikus bėdai randu pagalbą.Ateinu su šypsena ir išeinu palydėta šypsenos.Nors,matau, būna ir piktų dažniausiai netikrų ligonių.Duok ,dieve,nesutikt tokių niekur-net gatvėje

2014-04-28, 15:58 | IP: *.*.*.*

Įstaiga normali, kas liečia patalpas, ar aparatūrą. Yra ten visko, tik yra vienas bet - nėra pas ka kreiptis. Tobulybė nuėjo į kažkokia keistą būseną... Yra šeimos gydytojų nevertų būti gydytojais. Pikti, susiraukę, nekalbūs, nepaaiškina, net nepaklausia ko tu čia atėjei, nosis sukišę į kompiuterius, daugiau nieko ir nemato, tik nepatenkinti kad trukdai jiems, nesiunčia nei tyrimams iš lubų liga nustato ir vaistų nuo skausmo parašo, toks gydymas nereikalingas tada nei daktaras sėdintis pasipūtęs ir arogantiškas, gal todėl nebėr pas ką nueit, pasiklaust pasiguost pasigydyt, gerai, kad yra daug vaistų reklamų, yra daug vaistinių, o jei dar joje dirba sena vaistininkė, geriau už daktarą ir vaistų maišelį parsineši be ilgų laukimų ir piktų veidų. Tad žuvis genda nuo galvos, arba toną duoda vadovas, arba šis nemoka parinkti kolektyvo, arba tiesiog nebera iš ko rinktis Sėkmės medikams, juk jūs dirbat žmonėms ir su jais. Tad svarbu ne teisingas popierizmas o žmogus kuris pas jus atejo. Neateis zmonės nebūsit reikalingi ir Jūs. Jau ir taip vaistinėse ilgesnės eilės nei pas jus. Jei pasirinkot daktaro darbą, tai prašau ir dirbkit, o ne "gydykit" kompiuteri. Tai nėra lengva bet tai jusų pasirinkimas ir bijoti ligonio, jo nekesti, tai eikit ten kur jusu tikras pasaukimas, bet neerzinkit ligonių savo baisiom veido išraiškom: - "ir vėl tu čia", "ko tau reikia", "netrukdyk man", "aš užsiėmęs gali palaukt, ko lendi", "ko čia klausinėji", "eik greičiau, nieko nėra", "viskas aišku". Tad linkiu sėkmės vadovams ir manau turėtų atsižvelgti į kai kuriuos žmonių komentarus apie kai kuriuos gydytojus. Kad ir vienas deguto šaukštas statinę medaus pagadina. O gal vadovai neskaito gal jiems neįdomu

2014-04-02, 17:12 | IP: 78.62.76.93

paslausgos ir kokybe tenkina

2014-03-31, 08:22 | IP: 193.219.179.10

Vyksta kompiuterizavimas, patpgi internetinė registracija Vidaus tvarkos problemos, ypač tarp šeimos gydytojų ir specialistų - vieni pas kitus siuntinėja žmones dėl visokių neaiškių procedūrinių dalykų. Kaskart naujiena su mokamomis paslaugomis, trūksta apie jas informacijos. Anksčiau susidūriau išsiimant įvairias pažymas, o paskutinį kartą nemaloniai nustebino sąskaitos dydis už vaikui atliktus kraujo tyrimus.

2014-03-04, 14:57 | IP: *.*.*.*

Nėra. Gal gydytojams įdomūs tie pacientai, kurie moka pinigus?
Toks klausimas iškilo, kai mano vaikui temperatūra buvo pakilusi iki 38,5.
O paskambinus į kabinetą pasakė:
- Ateikite rytoj, nes šiandien yra daug žmonių, reikės ilgai laukti.
O sesutei irgi visiškai vienodai, laikas į pensiją.

2014-02-26, 08:41 | IP: *.*.*.*

esant dideliems skausmams gydytojai neurologai telefonu nekonsultuoja,o atvykti skubiai i poliklinika neuztenka jegu

;