Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1218

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

81.2% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

65.4% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.9% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

64.6% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.8% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

54.2% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.9% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

74% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.6% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.5% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

71.1% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75.7% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

46.6% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.3% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

32.5% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kauno miesto poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2008-07-01, 11:40 | IP: *.*.*.*

Gydytoja Jurašienė tik šypsosi ir laukia lauknešėlio ar vokelio,jokios pagalbos sergančiam žmogui,o kad gauti siuntima reikia kryžiaus kelius praeiti ar gerai atsilyginti, visada kad ir užsiregistravus reikia laukti po valanda prie kabineto,žmonių prisirašius daug ir eina eile kaip konvėjeris o kad nors vienam padėtų tubut taip nėra,kiek pazįstu visi greit pabėgs iš jos.Alga gauna už praeita žmoniu skaičiu o ne už pagydytus,todėl ir nieko negydo kad vis ateitų ir ateitų.sėkmės kvailinant pencininkus!!!

2008-06-27, 13:29 | IP: *.*.*.*

Kiek skambinta į registratūra, visada atsiliepia labai nemaloni moteris, grubi, nemandagi, tave taip sumenkina kad net baisu..

2008-05-27, 10:19 | IP: *.*.*.*

nedaznai lankaus, bet kiek tenka apsilankyt, palieka gera ispudi

2008-05-13, 11:01 | IP: *.*.*.*

Sovietmečio poliklinika

2008-02-25, 16:52 | IP: *.*.*.*

Arti namų, daug specialistų vienoje vietoje Net užsiregistravus tenka laukti prie gydytojo kabineto durų. Seselės stengiasi priimti daugiau pažįrtamus pacientus be eilės

2007-09-28, 11:02 | IP: *.*.*.*

Ilgos eiles, turint talona ir atejus savo laiku arba net aksciau keliomis minutemis tenka prasedet vos ne valanda kol tave pakvies, pastoviai neranda korteliu, ka gydytojas raso i kortele, niekad gyvenime nepamatysi, ne stai labai slepiama, todel nera net menkiausios galimybes daugiau suzinot apie savo ligas, nes gydytojai daug ka nuslepia, o jei nori suzinoti nesk pinigus

2007-06-14, 12:36 | IP: *.*.*.*

Nesiulyciau pasirinkti sios gydymo istaigos. Nedemesingi ir nekvalifikuoti medikai ten dirba.
Arogantiski ir susireiksmine administracijos darbuotojai.

2007-04-29, 13:22 | IP: *.*.*.*

neturiu kineziterapeutei A.Aleksandrovienei vieta karviu bandoj, o ne su vaikais.