Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3422

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

68.2% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

70.8% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.5% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

70.5% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

85.8% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.8% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

78% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

73.1% Complete
3.7

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

72.9% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

70.2% Complete
3.5

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

65.3% Complete
3.3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.8% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

32.2% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.5% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34.5% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2017-08-21, 16:01 | IP: 195.182.84.51

Puikus psichikos centro kolektyvas. Visiems darbuotojams ačiū už nuoširdžią ir greitą pagalbą.

2017-05-08, 14:11 | IP: 86.38.154.232

labai gerai atlieka savo pareigasgydytojai

2017-04-16, 01:05 | IP: 82.140.130.110

Labai ne malonus odontologas Dambrauskas,vienintelis medikas gadinantis šiuos gydymo istaigos ivaizdi

2017-04-16, 01:03 | IP: 82.140.130.110

Labai ne malonus odontologas Dambrauskas,vienintelis medikas gadinantis šiuos gydymo istaigos ivaizdi

2017-02-03, 14:23 | IP: 89.116.164.220

Turiu tik padekoti gydytojai D.Tabokienei ir jos sesutei Linutei.Ir gydytojui Andrikonui ir su juo dirbanciai sesutei
Nuosirdus zmones ir tikrai gerai dirbantys gydytojai.

2016-09-21, 22:43 | IP: *.*.*.*

mano nuomone gydytoja dirba atmestinai, nelabai stengiasi įsigilinti į paciento problemas, motyvuodama kad paciento priėmimui skirta tik 10 min.

2016-07-20, 17:49 | IP: *.*.*.*

su vizitu kaip ir viskas gerai,bet kas su darbu,čia jau gerai netinkamas žodis.tuoj mėnuo sukaks,o rentgeno nuotraukos vis dar neranda.tai tokia darbo kokybė.pacientas-nulio vietoj.

2014-10-20, 14:54 | IP: *.*.*.*

labai nekompetetinga D.Pajediene.Jokio noro padeti pacientui-girdejau tik-man nepriklauso ir cia ne mano darbas.Labai ilgai uzima silta kede,kurios nenusipelno.Geros dienos

2014-10-17, 07:59 | IP: *.*.*.*

Aplinka apie poliklinika nesutvarkyta, registratūra kaip sovietmečio laikais. Patalpos niūrios, slogios, net sveikas atėjęs ligoniu pasijustum. Gydytojų yra įvairių: ir profesenalių, ir nieko neišmanančių.

2014-01-10, 17:19 | IP: *.*.*.*

Labai pikta ant Cepukienes(nervu gyditojos) neziuri paciento,tik laukia kysio!.daugiau pas ja gywenime nesilankysiu...

2013-11-14, 10:44 | IP: *.*.*.*

Labai daug netvarkos istaigoje, siuntineja pacientus i visas imanomas istaigas, kai galetu patys vienu skambuciu viska suzinoti ir isspresti, nera mandagumo su pacientais, kreipiamasi familiariai, tas ypac pastebima is vyr. gydytojo pavaduotoju. Geriausiai mano manymu yra padalinys Ramygaloje, ten visada priima ir viska paaiskina kompetetingi darbuotojai, gaila, kad ten nera daug gydytoju, tad tenka vaziuoti i Panevezi.

2013-03-21, 15:54 | IP: *.*.*.*

skaitau komentarus ir gėda dėl komentatoriu. keikia ir nori kultūringumo, o savo elgesio nemato. poliklinikoje lankausi nuo pat mažų dienų, tačiau keisti dar neturiu noro. kaip ir visose įstaigose yra ir pliusų ir minusų, bet nereikia šokti į kraštutinumus. registratorės malonios ir žmogiškos, o dėl vienos niekam tikusios nereikia juodinti visų kitų.specialistai savo amžiumi ir kompetencija nelabai skiriasi nuo miesto poliklinikos( ten taip pat yra siaubingų ir gerų). jei labai norite malonaus ir išskirtinio aptarnavimo - eikite į privačias įstaigas. ten nusipirksite malonų aptarnavimą, bet nėra garantijos ,kad specialistai bus išmanantys ir profesionalūs( asmeninė patirtis). gyd.stomatologų ir kai kurių specialistų amžius akivaizdi problema, gaila, kad administracija taip nemano.

2012-10-07, 18:30 | IP: 78.63.118.65

ar jos dar neišmetė?

2012-08-17, 11:46 | IP: *.*.*.*

----- -----

2011-09-22, 18:39 | IP: *.*.*.*

Vertinom polikliniką, nes labai norėjom padėkoti įstaigos kineziterapeutams Evaldui ir Aurimui už profesionalų, šiltą ir atidų bendravimą. Labai retai sutinki tokius atdidžius medicinos įstaigų darbuotojus pacientams.Poliklinika turi didžiuotis turėdama tokius darbuotojus. Didelis ačiū nuo mažosios pacientės Andrėjos, jos močiutės ir mamos Aurimui už atsakingai pravestą mankštos kursą ir Evaldui už profesionalų masažą.Būtent tokie specialistai turėtų dirbti su ligoniais

;