Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1109

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

50.3% Complete
2.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

40.6% Complete
2

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.4% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

50.4% Complete
2.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

50.5% Complete
2.5

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

37.8% Complete
1.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

50.2% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

25.7% Complete
1.3

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

64% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

46.3% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

46.2% Complete
2.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

30.6% Complete
1.5

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.7% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2020-03-23, 11:43 | 2

Susidūriau šiandien su I.Zabeliene..
Kadangi mano gydytoja atostogauja, teko kreiptis pas gydytoją I.Zabeliene..
Paskambinusi, kad blogai jaučiuosi dėl širdies...ir gydymo bent dabar norėčiau, nes esu besigydanti Vilniuje..
Ji pasakė : o kas čia tokio tavo širdies permusimai? Nei bandė manęs išklausyt nieko.. dėl tokių dalykų biliuteniu neduodam.

Kai pradėjau naglai sakyti, kad vartoju stiprius vaistus, laukia antrą operacija tuomet bent atsivėrte mano kortele..
O gydytoja galbūt norėtų sužinoti, kad dabar esant viruso tikimybei, esu patenkanti į rizikos grupe.
Taip pat biliutenis duodamas: z 20.8
Tikiuosi į tokius gydytojus neatsakingus nereikės kreiptis..
O savo gydytojai S.Juodakienei norėčiau padėkoti, kad manim rūpinasi ir apžiūri, kai pasidaro bloga..ačiū !