Nr. 1109
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbą atlieka, bet formliai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau nuo 15 min iki 30 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos daugumai poreikių
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Pareigas atliko prastai
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina atitiko paslaugos kokybę
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Internetas veikė prastai
- Visi (1)
- Rekomenduoja ( 0)
- Nerekomenduoja ( 1)