Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1243

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.5% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

44.9% Complete
2.2

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

50.8% Complete
2.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

57.6% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.8% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

41.8% Complete
2.1

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

66.2% Complete
3.3

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

70.2% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.2% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

67.8% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

68.8% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

76.2% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

26.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.3% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Dainų pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2023-10-12, 22:29 | 1

pas gydytoją I.Sakalienę prie kabineto reikia laukti virš 2 val. Paskirtas laikas 17.20, , gydytoja priėmė 19.30. Norėtųsi, kad būtų gerbiamas ir paciantų, ir darbuotojų laikas.
Kodėl yra skuriamas konkretus vizito laikas, jei nekreipiama į tai dėmesio? Gal būt gydytoja galėtų turėti mažiau pacientų, jei nespėja.

2022-03-31, 20:32 | 3

Vargas tiems, kas čia dirba ar ateis dirbti į šią įstaigą. Pritariu žemiau pasisakiusiajam, dėl poliklinikoje esančio mobingo su darbuotojais. Įstaigos direktorė elgiasi neadekvačiai. Žmogiškumo 0...

2022-03-31, 19:39 | 834

Poliklinikoje didžiulis mobingas....
Darbuotojai yra nereikalingi šiai gydymo įstaigai...
Poliklinikoje vadovauja......(šįkart susilaikysiu)
MOBINGAS DIDŽIULIS.....TUO VISKAS PASAKYTA

2021-09-13, 12:36 | 2

Neįmanoma prisiskambinti, pažada,bet neperskambina.

2021-05-03, 13:12 | 2

Paskambini gydytojai tiesiai į kabineta,apšaukia ,kad reikia skambinti į registratūra ,jog pakeltu kortele .Skambini į registratūra milijona kartų ragelio niekas nekelia(registratorės ale visos užimtos atseit)
Gydytojos darbo laikas į pabaiga eina. Niekas neperskambina. Kas belieka kviestis greitąją .
DAKTARĖ Misiūnaite ,Sakaliene į pencija reikia anksčiau laiko paleisti su tokia priežiūra su vėžiu gali ir anksčiau laiko numirti.

2021-04-28, 11:43 | 7

Gyvybiškai būtini vaistai nėra prioritetas, jei pabaigęs vaistus nori kad gydytojas išrašytų receptą laukti turi nuotolinės konsultacijos 2 savaites ir be vaistų 2 savaites kitiems gali būti kritinės, tačiau šiai įstaigai tai nesvarbu, todėl renkantis būtinai pagalvokit

2020-03-01, 15:47 | 2

Peršvietė plaučius sakė kad viskas gerai
Po dviejų savaičių Kaune rado įsisenėjusi
Pliaurito uždegimą labai didelį. Tai kur ponios žiūrėjo. Ir kokia jų kompetencija. Baisu su tokiais skausmais.

2019-07-16, 04:00 | 9

Poliklinikoje neber pas ka gydytis, jau kiek gydytoju pasikeite per pusmeti, ir vel liekam be gydytojo. neturi ka pasiulyti. ir kur ziuri valdzia

2018-03-28, 16:02 | 1

Registraturos darbuotojos nenutuokias pas kuri daktara reikia siusti su ligos isvada... Daktares seslei truksta labai daug igudziu bendraujant... Net turgaus bobos malonesnes.

2017-09-28, 16:42 | IP: *.*.*.*

Bendroji registratura lyg ir atlieka savo darba kokybiskai, sukais jie nuolatos, nera prie ko prikibti. Deja visai kita sitiuacija su Psichiatrijos centro registratura antrame aukste, kur varnos balta ir juoda varna daznai gurksnoja kavute darbo metu ir dar po nosimi burba, nemandagiai komentuoja klausianti pacienta, nenoriai atsako i klausimus, sklinda daug arogancijos aptarnaujant klientus; nors tapati registratura pries trejeta metu dirbo itin maloniai ir atsakinedavo mandagiai i visus klausimus. Gaila, bet kazkas pasikeite, ir kokybe krito itin zemai.

2017-06-01, 12:44 | IP: *.*.*.*

Gydytojos ginekologes Margelienes akusere V. Kiburtiene nemaloniai bendrauja su pacientais, vaidina labai "vazna" ir pyktai juokauja, neturedama takto ir loginio mastymo kaip reikia bendrauti su pacientu. Nerekomenduoju kreiptis i gydytoja Margeliene, kai ji dirba kartu su mineta akusere, nes tai jums duos daugiau zalos sveikatai nei naudos. Iseisite jausdamesi pazeminti medicinos personalo.

2017-05-23, 16:54 | IP: *.*.*.*

ar normalu jei ginekologe is M raides pasakius kad atejau pasidaryti onkocitiloginio tyrimo, sako 'va irankiai eik ir darykis'

2017-04-28, 23:00 | IP: *.*.*.*

Kaip manote, kokia gali būti nuomonė, kai prie kabineto pralauki kiekvieną (būtent) kartą po 2 val? O kai sulauki savo eilės, tau reikia pasidaryti kardiogramą prieš numatomą operaciją, pasirodo, kad jau penktadienio vakaras ir nėra, kas ją daro. O talonų ankstesniam laikui nebuvo... Kokiu balu vertinti tokį darbą ? 00

2016-09-27, 18:19 | IP: *.*.*.*

Didelė bėda dėl priėmimo laiko pas gydytoją. Baisu. Talonas 14:30, o eilės sulaukiu 16:00. Tai kam tie talonai??? Ne pirmą kartą.
O ir laukiamąjame labai karšta ir nėra kuo kvėpuoti.

2016-01-22, 21:49 | IP: *.*.*.*

2016-01-22 18 h. Odontologu nerasta. Tai tokiu laiku nors vienas turetu buti, nes darbo valandos iki 19 h

2014-11-12, 17:41 | IP: *.*.*.*

Gėda poliklinikos vadovui, ten laukiant prie kabinetų nėra kuo kvėpuoti, ar galima šiais laikais taip taupyti?

2013-07-08, 16:37 | IP: *.*.*.*

Su registratūros "poniomis" neįmanoma susišnekėti. Nueini pasikelti kortelės, tai kažkokia susivėlusi, lyg kątik iš po miego atsikėlusi "ponia" visiškai netinkama darbui išvaizda išverčia akis, kad kortelės neranda. Suprask - eik nuo langelio, tavo bėdos. Nenuėjus ir paklausus tai kur ieškot savo ligos istorijos jei ne įstaigoj kurioj gydaisi baisiai įsižeidžia,kad reikia pakelti užpakalį ir atidirbti už mokamą algą. Galiausiai būni apšauktas už tai,kad kortelė visą tą laiką pasirodo gulėjo pas gydytoją kažkur paslėpta, o tu čia gydytojo paties paliepimu atėjai trukdyti jos būvimo. Dar tokio lygio aptarnavimo nei vienoj poliklinikoj nebuvo. Pilna jaunų ir aktyvių žmonių,kurie nori ir gali dirbti ir kurie sugeba greitai ir nekeldami ligoniams papildomo streso spręsti iškilusias problemas. Siūlyčiau labai rimtai įvertinti registratūroje sėdinčių "ponių" kompetenciją ir sugebėjimus bendrauti su žmonėm, bent jau nekeliant balso.

2013-07-02, 16:24 | IP: *.*.*.*

Bandžiau prisiskambinti duotais telefonasi dvi dienas. DVI DIENAS!!!!! Skambinau kažkur kas pora val. Užsiregistruoti taip ir nepavyko. Panašu į piktybinį telefono ragelio nekėlimą. O kartą prisiskambinus ragelis buvo tiesiog pakeltas ir nieko nesakius nudrėbtas. Girdėjau kaip vaikštoma aplinkui, kalbama. Matyt sutrukdžiau kavos pertraukėlę, kuri šioje įstaigoje amžina. Tokius darbuotojus turėtų atleisti, nes gripo sezonu esi priverstas eiti ir kaip tarybiniais laikais registruotis stovint eilėj prie langelio ir žiūrint į ponių persuktus veidus. Išmokykit pagaliau tas moterėles kaip reikia elgti ssu telefonu, kad jos jo nebebijotu.

2013-06-06, 11:24 | IP: *.*.*.*

poliklinikos registratores tarybiniu laiku "bobos" kurios galvoja kad jos yra labai svarbios o visi pacientai tai kazkas kas jas trukdo. Gal pabandykite jaunas merginas idarbinti, jos mandagesnes. poliklinika senoviska, visi koridoriai smirdi kazkuo panasiai i keliu dienu neplautas grindu sluostes, arba nenaudojami chemikalai, arba grindu sluostes yra neisplaunamos po naudojimo. daktaru kabinetai senoviski, kaip kad ir pries 20 metu taip ir dabar. o tas kabinetas kur kasa yra, is vis kazkokia tragedija, viskas viename, ir kasa ir ekoskopo registracija ir vairuotoju priemimas... eiles nezmoniskos, visi pacientai pikti, nes neaisku kada kas turi eiti, tokios nesamones nesu maciusi. visi aplink duris susibure ir vis rekimas is kabineto dar ne tau arba ko cia grudates, bet is tikro tai nelogiska poliklinikos tvarka. Ekoskopas senas, net patys daktarai nepatogiai jauciasi prie jo ir perspeja kad technika senoka, tai jus manote galima gauti tinkama apziura ir gydyma jei siuolaikines technologijos vis zengia i prieki o si poliklinika vis dar taybiniuose laikuose gyvena. toks jausmas kad va kaip tik bobutems si poliklinika, jos tarybiniais laikais pratusios prie tokio vaizdo tai atejusios cia jauciasi taip kaip kad niekas nepasikeite. Is tikro gerai kad daug polikliniku i kurias tiesiog malonu ir nueiti, tiek personalo atzvilgiu tiek aplinkos. labai gailiuosi cia uzsirasiusi. bet niekas nedraudzia persirasyti tai del to labai dziaugiuosi.

2013-04-19, 21:30 | IP: *.*.*.*

Registratūroje dirba labai atžagarios, nemalonios, nesiklausančios kas sakoma darbuotojos

2013-04-13, 20:03 | IP: *.*.*.*

atgrasios yra tik kelios registratores, kitos labai malonios, o kai labai nori pavyksta ir prisiskambinti.

2013-04-02, 14:28 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotojos atgrasios, niekada neatsiliepia telefonu, o atėjus, atrodo, kad ko čia vaikštai ir trukdai. Pamačius Ju veidus negera pasidaro.

2011-11-04, 16:55 | IP: *.*.*.*

Dirba tikrai daug geru gydytoju. Registraturoje daug dirbanciu etiketo taisykliu neismananciu moteru! amzinai susiraukusios, kartais atrodo ateini ir is zvilgsnio atrodo gatavos sudraskyti kodel kreipiesi. Labai labai prastas darbas, gadina visos poliklinikos varda. Dar didelis minusas, kad niera atskiro vaikuciu gydytoju skyriaus, viskas sugrusta i viena.

2011-08-26, 13:09 | IP: *.*.*.*

Registratūroj sėdi "negirdinčios"telefoninių skambučių moterys.Nemandagios,nepatenkintos,surūgusios.Baisu ko nors paklaust,nes perveria tokiu žvilgsniu,kad pasijunti didesniu ligoniu,negu esi. Siaubas ne poliklinika.

2011-02-24, 08:17 | IP: *.*.*.*

Į registratūra prisiskambinti neįmanoma, pastoviai niekas neatsiliepia. Teko matyti kaip telefonai skamba, bet niekas net negalvoja prieiti. Tai kaip gauti reikalingos informacijos?!