Nr. 2852
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau iki 15 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Buvo rūpestingos ir paslaugios
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Nereikėjo mokėti
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Internetas veikė prastai
- Visi (7)
- Rekomenduoja ( 1)
- Nerekomenduoja ( 6)