Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 786

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

42.2% Complete
2.1

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

34.9% Complete
1.7

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

50.2% Complete
2.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

35.5% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

40.4% Complete
2

Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

43.2% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

28.3% Complete
1.4

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

22.5% Complete
1.1

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

39% Complete
2

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

31.1% Complete
1.6

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

44.1% Complete
2.2

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

47.1% Complete
2.4

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

7.1% Complete
0.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.7% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.8% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kupiškio ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2022-05-17, 09:01 | 4

Slaugės seselės ir daugima gydytojų labai geri, profesionalūs. Tačiau yra ir tokių seselių(, kurios sugadina nuotaiką. Jaučiasi visada teisios, neatsiprašo suklydusios o šaukia, kaltina kitus. Keista kai neleidžia išsakyti problemos, o pasipila pasiteisinimai, pasiaiškinimai ir tt. ) Išveda iš pusiausviros, verčia kelti balsą aiškinantis problemą. Bet žinoma yra ir puikių specialisčių, kuriom tariu nuoširdų ačiū.

2020-12-23, 19:12 | 2

Nerekomenduoju, nesuteikia laiku reikiamos pagalbos, nežino ką daryti atvykusi greitoji pas paciantą.Skambina kažkur klausti ką daryti.Baisu...Tik ne į Kupiškio ligoninę.

2012-03-09, 14:41 | IP: *.*.*.*

Kokia gali būti ligoninė jeigu greitoji pagalba atvažiavusi pas ligonį kuriam aiškūs insulto požymiai pareiškia, kad ligoninėje nėra vietų ir palieka vieną namuose ir tik kitą dieną, kai dar kartą buvo iškviesta greitoji pagalba (ligonis nebekalbėjo ir navaldė vienos kūno pusės) nuvežė į ligoninę, buvo patvirtinta diagnozė - insultas. Taigi, kyla klausimas - kaip tokie žmonės gali dirbti GMP. Aišku viena kol nebus kreiptasi į Valstybinę medicinos audito inspekciją bus elgiamasi su sergančiaisiais taip pat.

2008-10-28, 11:35 | IP: *.*.*.*

Čia tik pavadinimas - ligoninė. Tačiau, kur ji? Apendicitą ir tai reikia operuotis Panevėžy... Toks vaizdas, kad ligoninė "gyvuos" tol, kol ponas Rimkus neišeis į pensiją...