Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2356

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

70.7% Complete
3.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

65.1% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

76.6% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

79% Complete
4

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.3% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.9% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.8% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

52.6% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

63.7% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

77.5% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

83.7% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

22.6% Complete
1.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.7% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

38% Complete
1.9

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2020-02-06, 09:59 | 2

Jau nebegaliu daugiau tylėti apie IĮ "V. Rožukienės Ąžuolyno šeimos sveikatos centras" Lapių skyrių. Atsitikus kokiai nors bėdai su sveikata pas gydytoją papulti pavyksta geriausiu atveju po 2 savaičių. Jei užsiregistruoji 8 val. ryto, prieini pas gydytoja geriausiu atveju 8:15-8:20 val. Niekaip nesuprantu kam reikalinga registracija, jai žmonės skirstomi kaip papuola. Stipriai susirgau, šiaip taip po savaitės laiko pavyko papulti pas gydytoją (kadangi šiame skyriuje gydytojai dirba tik po puse dienos), gavau gydymą, po kurio iki galo nepavyko išsveikti, užsirašiau papildomą talonėlį, kadangi savijauta tikrai prastėja. Mane registratūra užrašė papildomam talonėliui tarp 8-9val. Atėjau ir už gydytojos durų sėdėjau nuo 7:50val. Bet 9 val, dar nepriėjau apžiūrai. Teko išeiti, nes nesinori vėluoti į darbą. Bandžiau persirašyti kitą laiką pas gydytoją, man pasiūlė laiką tik po 1-1,5sav. Ar čia yra normalu? Nemanau. Ką daryti žmogui, kuris serga ir nori pagalbos iš gydytojų? Nelabai suprantu, kodėl šiame skyriuje dažniausiai per dieną gydytoja dirba tik puse dienos, o likusią pusę dienos iš vis nėra jokio gydytojo? Ką daryti jei atsitinka kokia bėda? Žmonių tikrai visur daugėja, o gydytojų šiame sveikatos centre tik mažėja. Kadangi tai kartojasi jau ne kartą, labai rimtai mąstau apie sveikatos centro keitimą.

2019-05-25, 15:11 | 1

Patenkinta viskuo

2017-11-28, 18:55 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbas yra baisus. Ar tai nėra jūsų vizitinė kortelė? Po apsilankymo nebesinori net kojos atgal įkelti. Toks įspūdis, kad jūs man paslaugą teikiate užregistruodami. Ir ko jei ne gydytis pas jus užsukti galima? Taigi ponios registratūros karalienės- mandagus bendravimas ir šypsena turi jus puošti o ne arogantiški atsakymai. Nuoširdus FUI kol kas. Reik susikaupt ir išsiregistruoti.

2017-10-05, 00:05 | 2

Viskas gerai su šia įstaiga. Darbuotojai (gydytojai, registratūros darbuotojai, slaugytojos) paprastai mandagūs, paslaugūs. Šeimos gydytojai, jei reikalinga, visada pasiunčia pas specialistus. Koridoriai siauroki, kartais gali būti eilių, bet šiaip šauni įstaiga. Nors esu iš gana tolimo Kauno mikorajono, šios įstaigos keisti nenorėčiau.

2014-10-30, 15:14 | IP: *.*.*.*

Pas akušerę elementariai nėra net svarstyklių, tenka eiti pasisverti į laboratoriją ir šiaip visokių tokių atvejų pasitaiko, kai pacientas turi patirti diskomfortą dėl įstaigos neorganizuotumo. Esama netvarkos dokumentuose, kai pacientas turi pats atsinešti korteles iš registratūros ir pan. Aš iš ten išsiregistravau, kitur aptarnauja geriau.

2012-11-19, 15:25 | IP: *.*.*.*

nera labai nedemesinga, atgrasi, nemaloni seimos gydytoja Kiausiniene!!!

2010-05-07, 14:14 | IP: 193.219.163.64

Geri specialistai

;