Reitingas
Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

73.1% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

64% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75.9% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

79.4% Complete
4

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

60.2% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

73.2% Complete
3.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

51.2% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

59.7% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.1% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

82.8% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

20.1% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.5% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2017-11-28, 18:55 | IP: 188.69.215.182 Kas parašė?

Registratūros darbas yra baisus. Ar tai nėra jūsų vizitinė kortelė? Po apsilankymo nebesinori net kojos atgal įkelti. Toks įspūdis, kad jūs man paslaugą teikiate užregistruodami. Ir ko jei ne gydytis pas jus užsukti galima? Taigi ponios registratūros karalienės- mandagus bendravimas ir šypsena turi jus puošti o ne arogantiški atsakymai. Nuoširdus FUI kol kas. Reik susikaupt ir išsiregistruoti.

2017-10-05, 00:05 | registruotas lankytojas (parašė įvertinimų - 2)

Viskas gerai su šia įstaiga. Darbuotojai (gydytojai, registratūros darbuotojai, slaugytojos) paprastai mandagūs, paslaugūs. Šeimos gydytojai, jei reikalinga, visada pasiunčia pas specialistus. Koridoriai siauroki, kartais gali būti eilių, bet šiaip šauni įstaiga. Nors esu iš gana tolimo Kauno mikorajono, šios įstaigos keisti nenorėčiau.

2014-10-30, 15:14 | IP: 78.62.144.167 Kas parašė?

Pas akušerę elementariai nėra net svarstyklių, tenka eiti pasisverti į laboratoriją ir šiaip visokių tokių atvejų pasitaiko, kai pacientas turi patirti diskomfortą dėl įstaigos neorganizuotumo. Esama netvarkos dokumentuose, kai pacientas turi pats atsinešti korteles iš registratūros ir pan. Aš iš ten išsiregistravau, kitur aptarnauja geriau.

2012-11-19, 15:25 | IP: 78.57.231.87 Kas parašė?

nera labai nedemesinga, atgrasi, nemaloni seimos gydytoja Kiausiniene!!!

2010-05-07, 14:14 | IP: 193.219.163.64 Kas parašė?

Geri specialistai