Reitingas
Licencija

Nr. 2622

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.1% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

74.4% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.3% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.4% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.3% Complete
4

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73.9% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

83% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

77.3% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

82.8% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

79.8% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.4% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

76.6% Complete
3.8

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.8% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

54.8% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Kardiolita"
Pacientų atsiliepimai
2019-10-24, 10:28 | 2

Likau labai patenkinta gyd ginekologe A.Statnickaite. Atvykau į Kardiolitą iš kito miesto. Likau maloniai nustebinta tiek klinikos kokybe, tiek gydytojos bendravimu bei pagalba. Puiki specialistė. Lankysiuosi ir ateityje.

2019-06-20, 12:11 | 3

kai sumoki tiek pinigų, norisi bent šiek tiek malonesnio, šiltesnio kontakto. kardiologė buvo nemaloni, apšaukė, kad neužsakytas skubus kraujo tyrimas (nors registratūroje sakiau, kad reikia greito kraujo tyrimo), kai bandžiau paaiškinti, kad to prašiau ir nežinau, kodėl sistemoje nurodyta kitaip, vėl susierzino, tik dar labiau. po to susiima, bando gražiai bendrauti. bet tik iki pirmo klausimo ar patikslinimo. vėl susierzina. liepia patylėti, nes "aš galvoju". košmaras. o jei dar sužino, kad pacientas turi keblumų su alkoholiu (blaivus tėtis tuomet buvo, vedžiau dėl širdies skausmų), apskritai žemina komentarais. paskutinį kartą išėjau verkdama iš beviltiškumo.

2019-04-23, 14:01 | 1

Gydytojas daręs skrandžio tyrimą atliko viską profesionaliai. Bendravo maloniai ir dalykiškai. To, deja, negaliu pasakyti apie jam padėjusią seselę, kuri ruošiantis tyrimui bendravo grubiai ir nemaloniai, užsipuolė mane, kad ne ten rankas padėjau... Ir taip jau tyrimas ne iš maloniųjų. Taigi jeigu moki pinigus, tai be visų kitų dalykų ir paslaugų kokybės, tikiesi malonaus ir kantraus aptarnavimo iš seselių. Po to ji jau bandė būti maloni, bet kas iš to... nuotaika iškart buvo sugadinta. Kartais užtenka gero pasakyto žodžio, kurio, kaip nekeista, tokioj srityje dirbantis personalas nesugeba ištarti, o užsipuola....

2019-04-12, 14:12 | 13

Pas specialistą patekti labai sunku, nenumatyti ekstra atvejai kai paciento būklė sunki. Gydytojas viai nesigilino į paciento skundus, nepažiūrėjo padarytų tyrymų, iš galvos spėliojo diagnozes ir nepaskyrė nei gydymo nei kito vizito laiko.

2019-03-11, 17:50 | 1

Prieš kurį laiką ,,Kardiolitoje'' dariausi akies ekoskopiją dėl drūzų nustatymo. Aš asmeniškai laukiau neilgai, nors nematau didelės problemos, jei ir būtų reikėję palaukti. Registratūros darbuotojomis skųstis irgi negaliu, manau, kad jos savo darbą atliko profesionaliai, ypač tyrint omenyje, su kokiais žmonių srautais jos susiduria. Bet tikrai galiu skųstis paslaugos kokybe, nes už tyrimą sumokėjau, o jame nesimatė to, ką reikėjo ištirti (nuomonė ne mano, o visų oftolmologų, į kuriuos kreipiausi pakartotiniams tyrimams). Man netgi buvo pasakyta, jog į drūzas nepanašu, nors atlikus pakartotinius tyrimus kitoje klinikoje paaiškėjo, kad drūzos vis dėlto yra.

;