Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2622

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.1% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

72.9% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.4% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

74.5% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

83.2% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

75.6% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84.1% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

84.2% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.3% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

81.2% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

82.9% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

76.9% Complete
3.8

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

55% Complete
2.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

70.3% Complete
3.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Kardiolita"
Pacientų atsiliepimai
2023-06-04, 12:39 | 15

Aukščiausio lygio gydymo įstaiga Vilniuje. Viskas tobula! Gydytojai išvis - Dievai. Fantastiškai diagnozuoja, tobulai atlieka savo darbą ir kaip šiltai ir nuoširdžiai bendrauja. Atidudoda visą save įsijausdami į paciento problemą, nežiūri net savo darbo valandų, pvz.net savaitgalį skambina, rūpinasi.
Esu laiminga, kad esate! Dėkoju, kad esate! Ten, kur Vilniaus Kardiolitos klinikos, ten visos ligos pranyksta, ten net saulė šviečia skaisčiau!

2023-06-04, 12:38 | 15

Aukščiausio lygio gydymo įstaiga Vilniuje. Viskas tobula! Gydytojai išvis - Dievai. Fantastiškai diagnozuoja, tobulai atlieka savo darbą ir kaip šiltai ir nuoširdžiai bendrauja. Atidudoda visą save įsijausdami į paciento problemą, nežiūri net savo darbo valandų, pvz.net savaitgalį skambina, rūpinasi.
Esu laiminga, kad esate! Dėkoju, kad esate! Ten, kur Vilniaus Kardiolitos klinikos, ten visos ligos pranyksta, ten net saulė šviečia skaisčiau!

2023-05-11, 15:00 | 4

Kardiolita Kaune, Savanorių pr. Viskas būtų kaip ir neblogai, specialistas pas kurį lankiausi puikus, registracija telefonu sklandi, tačiau atvykus ir laukiant vizito, praėjus gal 15min. po paskirto laiko, užėjau į kabinetą ir pamačiau, kad nėra gydytojo, apie tai paklausus registratūroje merginos pasimetė, bandė skambinti į tą tuščią kabinetą, tuomet išsiaiškino, kad gydytojas yra pranešęs, kad vėluos, tačiau pacientams administracija šios informacijos perduoti nesugebėjo. Situacija pasikartojo du kart, vieną kartą laukiau apie 2val., kitą 15min. :))

2023-05-02, 15:51 | 1

Pagrinde registratūroje esantys žmones bendrauja nemandagiai. Būti šalia ju tokioje įstaigoje itin nemalonu. Neprofesionaliai.

2023-04-27, 15:20 | 4

Viskas kokybiška, patogu.

2023-04-27, 15:20 | 4

Viskas kokybiška, patogu.

2023-04-27, 15:20 | 4

Viskas kokybiška, patogu.

2023-04-07, 22:27 | 1

Viskas puiku, personalas bendraujantis ir visada paslaugus. Po visų atliktų procedūrų likome patenkinti. Ypač gydytojui A. Sklepavičius, jam ypatinga ačiū už gerumą ir dėmesingumą!

2023-03-23, 10:21 | 3

Netinkamas klientų aptarnavimas. Tai pas juos eilių valdymo sistema sutrikus, tai dūsauja registratorės, kad aš čia viena va dirbu, tai kažko nežino ir pusvalandį blaškosi. O naujausias nuotykis: buvo užsiregistruota pas gydytoją prieš 3 savaites ir jie net nepasivargino informuoti nei skambučiu, nei žinute, kad tą dieną gydytojas dėl kažkokių priežasčių nedirbs. Gerai, kai gyveni greta klinikos, o ką daryti tiems asmenims, kurie atvyksta iš kito miesto? Labai neatsakingai dirbama.

2023-03-15, 17:08 | 8

Atvykau į Vilniaus Kardiolitą paskirtu laiku (su trauma, o atvykimas apie 70 km).
Registratūroje liepė laukti.Pralaukus pusvalandį pasiteiravau, kada priims gydytojas, registratorės ramiai atsako gydytojo nėra, jis šiandien dirbs nuo tada ir tada …”( laukti dar 1,5 val.bet ir tai vėluos nes skambino jog operuoja).
Visiška nepagarba, pasityčiojimas žmogaus laikui, jo savijautai ir finansams.

2022-11-24, 10:37 | 1

Ačiū nuoširdus Ger. Gyditojai

DOVILEI ŠIMKIENEI Gražinta akims šviesą,ir natūralias spalvas .

2022-11-18, 16:06 | 1

Lankiausi po operacijos siųsta ambulatorinei antro lygio reabilitacijai, registruojantis patikino, kad šiai reabilitacijai priklauso daugiau procedūrų nei pirminei, daugiau vandens procedūrų, atvykus užregistruotu laiku, pasakė, kad vandens procedūros yra atšauktos ir jų klinika nesuteiks. Galiausiai dviems savaitėms buvo skirtos tik keturios procedūros. 6 masažai, 10 ultragarso, 14mankštų ir 14 Magneto teritorijų.
Kineziterapijos specialistai tikrai šauni komanda, labai rūpestingi. Tačiau daugiau nesilankyčiau ir kitiems nerekomenduočiau vien dėl skurdaus reabilitacijos procedūrų skyrimo.

2022-11-03, 21:27 | 13

Gydytojai nepasikėlę, nors tikrai profesionalai

2022-08-04, 13:42 | 5

Puiki klinika (Kaune)-viskas nuo pasisveikinimo iki atsisveikinimo - puikiai. Operavo mamai meniską dienos stacionare. Be galo malonus ir rūpestingas personalas, puiki priežiūra, labai paslaugios sesutės, puikus gydytojas L.Škikas. Po operacijos sesutės dažnai teiravosi, ar neskauda ar nieko netrūksta. Puiki palata:tv, wc, duoda naktinius, chalatą, tapkes - niekuo apart asmeninių higienos priemonių - nereikia rūpintis. Po operacijos davė vaikštynę, kad būtų patogiau iki wc nueiti (nors ramentą turėjo savo). Mama liko labai patenkinta. Maistas gal šiek tiek paprastesnis - kavinės(bet tai nuo klinikos nepriklauso, veikiau nuo virėjų - kaip pvz.pietūs buvo geri, pusryčiai (košė) druskos kiek padauginta - tik tiek). Sesutės net kavos pasiūlė ! Labai patiko, kad yra sudarytas meniu, pagal kurį pacientas pasirenka, ką valgys pietums, pusryčiams ir vakarienei. Puiki gydytoja anestezologė, kuri padėjo apsispręsti dėl nejautros pasirinkimo - buvo taikyta spinalinė nejautra (kurios mama šiek tiek bijojo), bet viskas gerai, medikai čia iš ties aukščiausio lygio - profesionalai ačiū jiems ! Kadangi į dienos stacionarą lydintys asmenys neįleidžiami, personalas padėjo ir tašę nunešti. Vienintelis minusas yra tas, kad labai labai trūksta automobiliui aikštelės - nes atvežus sunkiai einantį pacientą, mašiną tenka tiesiog gatvėj su avariniu statyti. Manau, jeigu būtų išspręstas aikštelės klausimas (tebūnie ji ir mokama, svarbu - būtų), pacientų srautas dar padidėtų. O šiaip viskas puikiai, nuoširdžiai dėkoju klinikai ir personalui!

2022-07-15, 09:18 | 1

Lankiausi čia pirmą ir paskutinį kartą. Buvo atliktas MRT tyrimas. Pasakė, kad atsakymas bus per savaitę... Gerai, po savaitės skambinu, klausiu kur atsakymas mano tyrimo, pasakė, kad kažkas susimaišė, nes atsakymai ateina per 10 d.d.. Nu gerai, laukiu toliau, 10 d.d. ryte skambinu, sako taigi dar visa diena liko.... Nu ir pagaliau gaunu 20:57 val. atsakymą (nu ok, teoriškai nevėlavote). Bet atsakymas ne tik mane nustebino, bet ir kitus gydytojus prajuokino. Atsakyme daug medicininių terminių, bet pati svarbiausia diagnozė: visiškas ARBA dalinis kryžminio raiščio plyšimas. Tai čia ta prasme??? Man pasirinkti man labiau tinkamą variantą????? Imat tokius pinigus ir nesugebat elementaraus atsakymo parašyti normaliai? Bent jau tiek gerai, kad susipratau pasiimti laikmeną su nuotraukomis, kurias nusinešiau privačiam daktarui, susimokėjau dar 70Eu, kad jis vos pažvelgęs į nuotraukas pasakytų, kad raiščiai nuplyšę yra ir reikalinga operacija. Užtruko gal 5minutes, jūs per 10dienų nesugebėjot to pamatyt. Apgailėtina

2022-04-30, 12:05 | 7

Kardiolitos klinikose lankiausiu pas du specialistus dėl skirtingų estetinių procedūrų - dermatovenerologę Renatą Kliunkienę ir plastikos chirurgą Mindaugą Kazanavičių, kurių darbo rezultatai labai stipriai nuvylė, o pinigai buvo sumokėti dideli. Nerekomenduoju šios klinikos niekam ir pati daugiau nebeketinu joje lankytis!

2022-02-08, 16:53 | 2

atėjau registruota nėštumo konsultacijai , atsisakė priimti, trįjų mėnesių nėštume esu palikta be priežiūros ir be nėščiosios kortelės, registruota čia jau seniai, bet jau iki tiek įgriso visa ta neteisybė, kad daugiau čia kojos nekelsiu niekada

2021-11-25, 12:51 | 3

Paskambini i privacia klinika naudotis mokamomis paslaugomis,o konsuktante pasiulo kreiptis i seimos savo apylinkes gydytoja,nes ju gydytojai nekonsultuos,nes virsutiniu kvepavimo taku ligu simptomai yra,pirma issitirti pasiulo pilnai pas apylinkes seimos gydytoja,o po to jeigu nieko nepades jau i kardiolita. Tai kokia prasme jusu darbo,jeigu pas jus negali uzsirasyti betkada? Ar cia konsultantes neismaneles dirba prie telefonu? As tam ir noriu pasikonsultuoti su kitu seimos gydytoju,o ne savo. Pervertinta klinika,viska ka daro,tai savo reklama,o realybeje net nepriima pacientu uz pinigus

2021-09-18, 11:36 | 1

Vizito metu nebuvo paskirtas gydymas ir neišrašė jokių vaistų, paliko su problema, nors atliko tyrimus bet išvada buvo, kad atibiotikų nereikia. Suprask, jeigu antibiotikų nereikia tai ir gydymo nereikia. Todėl tai sukelia abejonių kai kurių šios įstaigos gydytojų kompetencija.

2021-05-20, 10:18 | 1

Puiki gydymo įstaiga, neturiu prie ko prikibti, visas personalas nuo rūbininko iki gydytojų yra nuostabus, jaučiausi lyg tikrai rūpėčiau jiems. Visi buvo labai draugiški, ypač seselės palydėjusios iki operacinės. Dėkoju visam personalui.

2021-04-29, 15:35 | 2

Vertinant trumpai , uz vizitus Kauno Kardiolitos klinikoje moketi nereikejo. Tai buvo tyrimai pagal valstybines programas. Jeigu reiktu moketi i sita klinika niekada neiciau . Manau kad paslaugu kokybe, kas liecia ne tiek tyrimus ir ju atlikima, o pacius gydytojus neatitinka tikrai aukstu kainu. Manau kad daugiau demesio skiriama visiems formalumams bet ne problemos del kurios atejai rimtam sprendimui. Juolab kai tiriama ne profilaktiskai, o yra rimtu sveikatos problemu. Gauni daug tyrimu popieriu , taciau ju issamaus komentavimo labai pasigedau ,reikejo pastoviai uzdavineti klausimus norint suzinot ka tie tyrimai rodo. Kaip butu jeigu informacija nebutu traukiama su klausimais? Todel sitos klinikos specialistu tikrai nesiryzciau rekomenduoti. Po vizito visgi liko daug neaiskumu ir dideliu abejoniu. Pagrindinis pliusas buvo tai kad nereikejo laukti menesius eileje kad pradetum visus vizitus klinikoje.

2021-04-29, 15:34 | 2

Vertinant trumpai , uz vizitus Kauno Kardiolitos klinikoje moketi nereikejo. Tai buvo tyrimai pagal valstybines programas. Jeigu reiktu moketi i sita klinika niekada neiciau . Manau kad paslaugu kokybe, kas liecia ne tiek tyrimus ir ju atlikima, o pacius gydytojus neatitinka tikrai aukstu kainu. Manau kad daugiau demesio skiriama visiems formalumams bet ne problemos del kurios atejai rimtam sprendimui. Juolab kai tiriama ne profilaktiskai, o yra rimtu sveikatos problemu. Gauni daug tyrimu popieriu , taciau ju issamaus komentavimo labai pasigedau ,reikejo pastoviai uzdavineti klausimus norint suzinot ka tie tyrimai rodo. Kaip butu jeigu informacija nebutu traukiama su klausimais? Todel sitos klinikos specialistu tikrai nesiryzciau rekomenduoti. Po vizito visgi liko daug neaiskumu ir dideliu abejoniu. Pagrindinis pliusas buvo tai kad nereikejo laukti menesius eileje kad pradetum visus vizitus klinikoje.

2021-04-16, 19:06 | 6

Kainos nera logiskos. Daktarai 90 proc dirba keliose gydymo istaigose - t.y ta pati specialista galima rast tiek ligoninej tiek poliklinikoj tiek kardiolitoj. Konsultacija net jei truktu 5 min prasideda nuo 75 eur. Pirstu paliecia, davikli prideda, pamaigo jau viskas po 40 eur. Ne nemirtelsi kaip kasoj jau 200 eur moki. Suprasciau jei butu kazkoks skirtumas lyginant kad ir su poliklinika bet paradoksas kad jokio skirtumo nepajauciau, tie patys daktarai, tie patys akmeniniai veidai kurie arba pervarge nuo klientu srauto arba nuo juokingos algos (sito deja negaliu patikrint).

2021-04-02, 17:50 | 2

Vilnius clinic is the usual Lithuanian rubbish service, usual rude Lithuanian people multiplied and compounded on 3 floors. Plus, the extra fees for pretending to provide an extra service. No foreigner using this clinic, only the Lithuanian that is actually sick of dealing with the public clinic but still comfortable to pay for the same rubbish service. Bottom line is, there are still Lithuanians running and managing this place so there is nothing different other than the fees. I personally don't care to be greeted by a pretty face, mini shirt, and empty skull. I would like to pay my fees for actual medical service but also that is not provided. Seems like these doctors have their license that is valid only in Vilnius, only applicable in Vilnius and they're only doctors within their confined area. Anywhere else their license would be good to make them eligible for some farm work. But I'm sure they are doing a great job for their kinds

2021-03-21, 20:13 | 15

Vienintelė gydymo įstaiga Vilniuje, kuri nebijojo Covid'o ir suteikė būtinąją medicininę pagalbą. Kainavo daug, bet gavau visas reikiamas paslaugas ir šių, nuoširdžiai dirbančių žmonių pagalba, pasveikau. Vilniaus Kardiolita Laisvės pr.dirba tobulai. O Centro poliklinika nė karto nepakėlė ragelio. Per tris savaites sirgimo, nė karto nepavyko prisiskambinti šeimos gydytojai Centro poliklinikoje! Dar kartą ačiū Vilniaus Kardiolitos gydytojams!!! Pagarba ir padėka nuoširdžiausia!

2021-03-15, 15:45 | 8

Buvau daugiau nei 10 m. BMP paciente. Nežinau, kas pakeitė jų politiką, galbūt tai, kad Kardiolitos klinikos perėmė valdymą, tačiau vis labiau teko nusivilti šia gydymo įstaiga. Tyrimų kainos, mano nuomone, pakeltos iki vienų didžiausių Kaune. Pastaruoju metu klinika, kiek man asmeniškai teko susidurti, domėjosi tik uždarbiu: MTR vaizdai apmokestinti, nors jų reikėjo gydytojui, šeimos gydytoja visiškai praradusi interesą dometis pacientu ir jo gydymo eiga, ginekologės, pas kurias teko lankytis, per tiek metų nepateikė besivystančios ligos diagnozės. Beje, pas ginekologę nemokamas tik vienas apsilankymas per metus, o bet kuriuo atveju, nemokama tik konsultacija. Tad ar tikrai ši gydymo įstaiga gali užtikrinti gerą moters sveikatos priežiūrą, kai ji draudžiasi PSD? Daugybė argumentų, nors ir nedetalizavau konkrečių situacijų, verčia paieškoti kitos gydymo įstaigos su nuoširdesniais gydytojais ir ne tokia pasipinigavimo iš 0 tvarka - taip su vyru ir padarėme.

Nerekomenuoduoju BMP (Kardiliotitos klinikų Kaune).

2020-09-11, 17:47 | 2

Apsilankymu ir paslaugomis likau patenkinta. Kasmet grizdama i Lietuva lankausi sioje klinikoje, niekad nenusivyliau. Teko lankytis pas dvi ginekologes gyd. Vilkaitiene bei gyd. Ramanauskiene. Abi gydytos puikios, savo srities profesionales.

2020-08-28, 13:52 | 1

KARDIOLITOS klinikos šūkis "Pas mus dirba patys geriausi specialistai!"
Kad specialistai surinkti geriausi - neabejoju. Aš taip pat lankiausi pas vieną geriausių LT traumotologų A. Petrosian. Tai išties puikus specialistas... DĖKOJU JAM!
BET ... esu pasibaisėjusi aptarnaujančio personalo šaltumu ir pačios klinikos tvarka... Manau, kad į gydymo įstaigas nesikreipiama šiaip sau...
Kadangi šalyje susiklostė tokia nepavydėtina padėtis dėl CORONOS, viešos įstaigos dirba vangiai, ten pakliūti nėra lengva be to ten savi niuansai... ir aš ne apie viešas ligonines, o apie PRIVAČIĄ, kur sunešami pacientų pinigai ir algos mokamos ne iš valstybės biudžeto, o iš mūsų - paslaugas perkančių.
Po operacijos nusprendžiau nesinaudoti valstybės teikiama "pagalba", o gydytis privačiai. Jeigu jau galiu sau leisti, tai kodėl nepasinaudoti privačiomis (mokamomis) paslaugomis. Svarbu gauti kokybišką paslaugą, neeikvojant savo nervų ir brangaus laiko stoviniavimui lauke, po to stumdymo nuo vieno prie kito kabineto durų...
Aš negalėjau suprasti kur pakliuvau... Ar tai privati klinika (už mano mokamus pinigus), o gal grįžome į tarybinius laikus? Aš įsivaizduoju privačią (dauguma jose ir lankausi): kiekvienas pacientas yra gerbiamas, viskas sustyguota taip, kad ligoniams būtų patogu... bet deja, jokio patogumo, tik biurokratija ir paciento laiko ir nervų tampymas.

Taigi, įėjus teko išsimušti talonėlį (kaip banke), nors registruojantis jau laikas buvo nurodytas... teko laukti kol prieisiu savo eilę registratūroje, nors realiai mano laikas pas daktarą jau buvo numatytas... Gerai... sulaukiau... krūva popierių, kuriuos reikia pasiskaityti ir pasirašyti... Realiai tų sąlygų niekas ir neskaito, ir neaišku po kuo ten mes pasirašinėjam... Aš turėjau prieš savaitę akių operaciją, atėjau pusaklė, man liepia pasirašyti... sakau nieko nematau, nes esu po operacijos (ir ne vienos)... pirštu parodė kur pasirašyti, pasirašiau. Čia dar nieko. Viskas gerai... Prie kabineto atlaukiau... po to daktaras nurodė, kad reikia pasidaryti nuotrauką, kad galima būtų įvertinti pooperacinio gijimo rezultatą. Suprantama, kad kitaip neįmanoma pamatyti, kaip gija ranka po lūžio ... Tenka grįžti į registratūrą, paprašau registratorės, kad aptarnautų be eilės... ji pasipiktina ir liepia stotis į eilę... Ok... išsimušu dar vieną talonėlį, sėdžiu laukiu, jaučiuosi blogai, nes taip esu aptarnaujama tik valdiškose gydymo įstaigose (eilės, eilės, eilės...)... sulaukiu savo laiko, man liepia eiti į rentgeną... Ten sėdžiu prie durų, išlenda mergaitė, sako užeikite... vėl pasirašykite ten, ten... sakau nematau... ji vėl parodo pirštu kur... Vėliau dar įdomiau... Ji žiūri į kompiuterį ir nesupranta kokias nuotraukas man reikėtų padaryti. Ji klausia manęs, o kokias nuotraukas jums daryti? Sakau, kad nesu medikė ir jai geriau žinoti, kokie nurodymai jai duoti kompiuterinėje programoje... Sako, nežinanti ką reiškia RO. Na, sakau aš irgi nežinau, pasiskambinkite daktarui, tegul jums žodiškai pasako. Ieškojo jo numerio, kažkaip susiskambino... padarė nuotrauką. Vėl aš keliauju pas daktarą. Čia jau viskas sklandžiai, paaiškina viską, duoda nurodymus tolimesniam gydymui.
Vėl keliauju į registratūrą, mane jau purto ... Čia niekas neleis susimokėti už paslaugas be eilės. Išsimušu talonėlį KASA ir kantriai laukiu eilėje... Susimoku už visą vargą ir nekomfortišką aptarnavimą iš savo sąskaitos... Paklausiu, o kaip galėčiau atrasti šios klinikos vadovą, administratorių... Sako 2 aukšte. Klausiu, koks kabinetas... sako, kad nežino... Klausiu ar turi kažkokią ATSILIEPIMŲ knygą ar kažką panašaus, nes noriu išreikšti savo nuomonę apie kliniką. Sako, duosiu lapą, rašykite... Nusijuokiau. Sakau, kad žinau kur tas lapas atsidurs man išėjus... Taigi, nusprendžiau parašyti ČIA (ir viur kur įmanoma išreikšti savo nuomonę), nes nepasitikiu kardiolitos internetine sveitaine. Įtariu, kad ten tik geri atsiliepimai, o kitur randu labai daug nusiskundimų...
Aišku, bandysiu nukopinti šį laišką ir įkelti į jų puslapį, o vėliau patikrinsiu ar jis ten bus...
Taigi, mano nuomonė tokia... Atsidūriau tarybinių laikų poliklinikoje, kur didžiausia valdžia yra registratorė ir valytoja, o aukščiau niekas tau neleis pakliūti...
NEREKOMENDUOJU šios klinikos niekam. Nebent negaila laiko, nervų ir pinigų nekokybiškoms paslaugoms. Man negaila mokėti už geras paslaugas, darau tai su malonumu, galiu dalintis su kitais savo uždirbtais pinigais, bet tik tuomet, kada gaunu kokybišką aptarnavimą, pagarbą ir norą padėti kai esi silpnas...

2019-12-11, 17:57 | 1

Tragedija - ne klinika! Bėkit kuo toliau! Kiekvieno kraujo tyrimo turi vos ne maldaut, moka išrašyt tik antibiotikus ir vaistus, kurių turi reklamines skrajutes! Vaikui 2 metai, be jokių bakterijų mėginių, be kraujo tyrimų skiria tik antibiotikus! Sugadino vaiko sveikatą, paliko visiškai be jėgų, sergantį ir silpną... TEKO LANKYTIS PAS KETURIS ŠEIMOS GYDYTOJUS - nei vienas nesigilino ir sugebėjo tik pakeist vienus antibiotikus kitais. Specialistai irgi prasti, tik pinigus mokėk, daugiau jokios naudos... SAUGOKITĖS!

2019-10-24, 07:28 | 2

Likau labai patenkinta gyd ginekologe A.Statnickaite. Atvykau į Kardiolitą iš kito miesto. Likau maloniai nustebinta tiek klinikos kokybe, tiek gydytojos bendravimu bei pagalba. Puiki specialistė. Lankysiuosi ir ateityje.

2019-06-20, 09:11 | 3

kai sumoki tiek pinigų, norisi bent šiek tiek malonesnio, šiltesnio kontakto. kardiologė buvo nemaloni, apšaukė, kad neužsakytas skubus kraujo tyrimas (nors registratūroje sakiau, kad reikia greito kraujo tyrimo), kai bandžiau paaiškinti, kad to prašiau ir nežinau, kodėl sistemoje nurodyta kitaip, vėl susierzino, tik dar labiau. po to susiima, bando gražiai bendrauti. bet tik iki pirmo klausimo ar patikslinimo. vėl susierzina. liepia patylėti, nes "aš galvoju". košmaras. o jei dar sužino, kad pacientas turi keblumų su alkoholiu (blaivus tėtis tuomet buvo, vedžiau dėl širdies skausmų), apskritai žemina komentarais. paskutinį kartą išėjau verkdama iš beviltiškumo.

2019-04-23, 11:01 | 1

Gydytojas daręs skrandžio tyrimą atliko viską profesionaliai. Bendravo maloniai ir dalykiškai. To, deja, negaliu pasakyti apie jam padėjusią seselę, kuri ruošiantis tyrimui bendravo grubiai ir nemaloniai, užsipuolė mane, kad ne ten rankas padėjau... Ir taip jau tyrimas ne iš maloniųjų. Taigi jeigu moki pinigus, tai be visų kitų dalykų ir paslaugų kokybės, tikiesi malonaus ir kantraus aptarnavimo iš seselių. Po to ji jau bandė būti maloni, bet kas iš to... nuotaika iškart buvo sugadinta. Kartais užtenka gero pasakyto žodžio, kurio, kaip nekeista, tokioj srityje dirbantis personalas nesugeba ištarti, o užsipuola....

2019-04-12, 11:12 | 13

Pas specialistą patekti labai sunku, nenumatyti ekstra atvejai kai paciento būklė sunki. Gydytojas viai nesigilino į paciento skundus, nepažiūrėjo padarytų tyrymų, iš galvos spėliojo diagnozes ir nepaskyrė nei gydymo nei kito vizito laiko.

2019-03-11, 15:50 | 1

Prieš kurį laiką ,,Kardiolitoje'' dariausi akies ekoskopiją dėl drūzų nustatymo. Aš asmeniškai laukiau neilgai, nors nematau didelės problemos, jei ir būtų reikėję palaukti. Registratūros darbuotojomis skųstis irgi negaliu, manau, kad jos savo darbą atliko profesionaliai, ypač tyrint omenyje, su kokiais žmonių srautais jos susiduria. Bet tikrai galiu skųstis paslaugos kokybe, nes už tyrimą sumokėjau, o jame nesimatė to, ką reikėjo ištirti (nuomonė ne mano, o visų oftolmologų, į kuriuos kreipiausi pakartotiniams tyrimams). Man netgi buvo pasakyta, jog į drūzas nepanašu, nors atlikus pakartotinius tyrimus kitoje klinikoje paaiškėjo, kad drūzos vis dėlto yra.

2019-02-25, 09:55 | 13

Klinika eiliniam ligoniui neprieinama, viskas labai brangu, pas specialistus didelės eilės ir nepakankamai laiko nustatyti tikslią diagnozę.

2019-02-13, 13:16 | 4

Įstaigą rekomenduočiau norint greičiau patekti pas reikiamos srities specialistą, taipogi dėl mažesnių paslaugų įkainių, lyginant su kitais panašiais sveikatos priežiūros centrais. Apibendrintai - jaučiausi kaip eilinėje poliklinikoje tik bendravimas buvo malonesnis.

2019-01-28, 11:47 | 6

Labai prastas registratorių darbas. Iki galo nežino, ar paslauga komepensuojama sveikatos draudimo, ar ne-telefonu viena informacija, atvykus jau kita. Prieš pat tyrimą registratūroje reikėjo sugaišti virš 30 min. dokumentų sutvarkymui (kam? Juk jau pilnai buvo suvesti duomenys registracijos metu). Tyrimo rezultatų (pilnai mokamo MRT) reikia laukti virš savaitės (analogiškoje privačioje klinikoje atsakymą atsiunčia kitą dieną). Tyrimo rezultatus reikia vykti atsiimti į kliniką, nors pažymėjau, kad rezultatus siųsti el.paštu (kuriam amžiuje gyvenat?). Vienu žodžiu, jei tikitės skubaus gydymo, apeikit šitą kliniką.

2018-06-11, 10:19 | 3

Parasiau kritiska atsiliepima Kardiolitos svetainje apie savo patirti istaigoje, tai jie nusiunte ta zinute i "kokybes" skyriu, bet specialiai nedejo prie bendru komentaru.. Tikrai nebuvo priezasties jos nedeti.. Sita skiltis turetu buti pervadinti ne "Atsiliepimai", o "Tik geri Atsiliepimai"..

Pati patirtis klynikoje buvo nekokia...

2018-01-05, 16:08 | 1

Viskas greita, efektyvu, patogu

2017-12-07, 05:07 | 8

Būtų idealu, jei kainos atitiktų lietuviskus atlyginimus, lankyciausi dazniau.
Su siuntimu galėtų didesne nuolaida būti.

2017-12-04, 09:31 | 1

Kaip privati gydymo įstaiga, ši klinika lūkesčių nepatenkino. Tikėjausi išsamaus ištyrimo ir problemų nustatymo, tačiau nieko tokio negavau. Gydytojams sumokėjau po 100Eur už pažiūrėjimą į akis. Stengiamasi išplėšti kuo daugiau pinigų, bet tuo pačiu neatliekami reikalingi tyrimai. Galbūt netgi kažkiek tyčiojamasi iš bėdų. Vienintelis gydytojas - Kardiologas - išsamiai išklausinėjo viską, visą ligų istoriją, visus nusiskundimus, atliko tyrimus, buvo labai rūpestingas. Aišku, už tai teko palikti beveik 300 Eur. Kabinetai neatrodo pritaikyti gydymo įstaigai, neatrodo higieniški. Rengeno teko laukti 30 min, nes ponios valgė. Niekuo ne geriau nei santariškės ar kita poliklinika.

2017-09-07, 21:17 | IP: *.*.*.*

Lankiausi pas gyd.Toma Jucaiti.Paliko labai ne koki ispudi,jo zinios lygios 0.Ka mes suzinojome is jo lupu,tai zinojome jau pries metus laiko,tikejomes kvalifikuoto poziurio,isigilinimo i liga,gydymo,bet gavome tik nusivylima.Mano liga,sukele jam juoka,ir t.t Labai prastas gydytojas,nelinkeciau niekam pas ji pakliuti.

2017-08-11, 15:08 | 1

Rekomenduoju nesikreipti į šią medicinos įstaigą. Iš mūsų tiesiog pasityčiojo. Mano sūnus birželio mėn. buvo priimtas kardiologės Žebrauskaitės konsultacijai. Ji padarė kardiogramą ir echoskopiją, seselė uždėjo Holterio aparatą. Kitą dieną nuvežiau aparatą į kliniką (gyvename ne Vilniuje). Po kelių dienų, kai jau turėjome važiuoti sužinoti rezultatų, paskambino iš klinikos ir pasakė, kad aparatas nieko neparodė. Matyt, seselė nesugebėjo jo kaip reikia uždėti. Po to praėjo pora savaičių, nes turėjome konsultacijas pas kitus gydytojus Santaros klinikose. Paskambinau dėl tyrimų baigimo liepos mėnesį. Registratorė iš pradžių bandė registruoti, po to su kažkuo konsultavosi - pasakė, kad gydytoja atostogauja. Sutarėme, kad skambinsiu vėliau. Paskambinus rugpjūčio mėn. kažkodėl paaiškėjo, kad gydytoja vaiko priežiūros atostogose ir galime kreiptis konsultacijai į kitą gydytoją, bet už VISKĄ REIKIA MOKĖTI IŠ NAUJO. Praeitą kartą mokėjome 153 eur 75 cnt. Mūsų atlyginimai yra maži (mokytojos ir saugos darbuotojo), kreipėmės tik todėl į šią kliniką, kad nereikėtų laukti pusės metų. Taigi, neatsakinga gydytoja, neinformuoja iki kada dirba, neatsakingos registratorės, kurios nežino, kada bus gydytojas, neatsakinga seselė, nesugebanti uždėti aparato. Mes daugiau niekada nesikreipsime į šią įstaigą ir kitiems nerekomenduojame. Jaučiuosi taip, lyg mane vidury baltos dienos būtų apiplėšę... Taigi, sumokėjome pinigus, o jokių rezultatų neturime. Turėsime kreiptis į valstybinę įstaigą ir laukti pusę metų...

Kai apie šį incidentą parašiau į Kardiolitos atsiliepimų skyrelį, per kelias dienas problema buvo išspręsta. Išduoti išrašai, atliktas 24 val. EKG monitoravimas ir gydytojos kardiologės konsultacija. Papildomai mokėti nereikėjo.
Dėkoju darbuotojai Lilijai, gydytojai Sigitai Glaveckaitei ir kitiems darbuotojams už geranoriškumą ir pagalbą sprendžiant problemą.

2017-07-25, 09:14 | IP: 213.164.126.54

Labai prašau, sutvarkykite darbuotojus kurie registruoja. Kalbėjus telefonu viena darbuotoja pasakė, kad galima registruotis, perskambinus kita darbuotoja, kuri prisistatė Gretos vardu sako, kad negalima regsitruotis nes nera grafiku...Čia kalba eina apie žmogaus sveikatą....
Nors čia pastoviai lankomės, likau nepatenkinta ir apstulbusi, nekorektišku bendravimu ir jokios informacijos nesuteikimu.

2017-02-08, 22:15 | IP: *.*.*.*

Atvykus pas gyditoja infekcioniste Sakalauskiene Ugne su problema ,kad zmogui du menesius laikosi temperatura,tai tas zmogus buvo isjuoktas ,kad nematuok temperaturos savaite laiko,ir daugiau nieko nepatarta ,o pinigai sumoketi uz ta paslauga.Tai gal tokie gyditojai neturetu dirbt tokioje klinikoje.Juk zmogus kreipesi nes yra problema .As noriu palinket ,tai gyditojai ,kad jai ,ir visai jos giminei temperaturos pakilimas butu norma iki pat mirties!

2017-01-27, 11:07 | IP: *.*.*.*

Visiškai nusivyles, kraujo tyrima ir d vitalimo koncentracija atliko, bendra kraujo rezultata gavome laiku (2 valandu begyje kaip zadeta), o d vitamino rezultatu negaunu jau kelinta diena. Registratores su laboratorija nesujungia, pačios neatsako kodėl negaunu, numeta rageli arba sako skambinti veliau, turtu buti, bet taip kekviena karta skambinant, pinigus sumoki, paslaugos, kolkas negavau. Žėsim, kaip reaguoti toliau, pradžioj vidaus administracija, veliau vartotoju teisės.

2017-01-04, 21:23 | IP: 78.56.73.205

Kardiolitoje dare operacija. Seseles (slaugytojos) yra tiesiog fantastiskos! Niekur tokiu dar neteko matyti. Nuosirdzios, mielos, skuba padeti ir maloniai bendraujancios. Operaves gydytojas ir anesteziologas tikri profesionalai. Nei kiek nesigailiu, kad pirmai gyvenime operacijai pasirinkau butent sia klinika!

2016-11-29, 13:31 | IP: *.*.*.*

KAtastrofa

2016-10-13, 17:18 | 2

Moku pinigus, o laukti tenka kaip valstybinėje įstaigoj... Nesuprantu kodėl čia gali eit žmonės. Eikit į Northway.

2016-05-10, 18:56 | IP: *.*.*.*

Puse metu dikra siuntinehama nuolat darytis tyrimu. Gydymas neefektyvus. Pinigai o ne oacientas pirmoj vietoj. Geda !!! Vaziuokite i vokietija pasimokyti rupescio artimam.