Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2622

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

74.1% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.3% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.9% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.9% Complete
4

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73.5% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.7% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.6% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.9% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

82.4% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

79.4% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.1% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

75.9% Complete
3.8

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

51.4% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

48.8% Complete
2.4

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kardiolita"
Pacientų atsiliepimai
2019-06-20, 12:11 | 3

kai sumoki tiek pinigų, norisi bent šiek tiek malonesnio, šiltesnio kontakto. kardiologė buvo nemaloni, apšaukė, kad neužsakytas skubus kraujo tyrimas (nors registratūroje sakiau, kad reikia greito kraujo tyrimo), kai bandžiau paaiškinti, kad to prašiau ir nežinau, kodėl sistemoje nurodyta kitaip, vėl susierzino, tik dar labiau. po to susiima, bando gražiai bendrauti. bet tik iki pirmo klausimo ar patikslinimo. vėl susierzina. liepia patylėti, nes "aš galvoju". košmaras. o jei dar sužino, kad pacientas turi keblumų su alkoholiu (blaivus tėtis tuomet buvo, vedžiau dėl širdies skausmų), apskritai žemina komentarais. paskutinį kartą išėjau verkdama iš beviltiškumo.

2019-04-23, 14:01 | 1

Gydytojas daręs skrandžio tyrimą atliko viską profesionaliai. Bendravo maloniai ir dalykiškai. To, deja, negaliu pasakyti apie jam padėjusią seselę, kuri ruošiantis tyrimui bendravo grubiai ir nemaloniai, užsipuolė mane, kad ne ten rankas padėjau... Ir taip jau tyrimas ne iš maloniųjų. Taigi jeigu moki pinigus, tai be visų kitų dalykų ir paslaugų kokybės, tikiesi malonaus ir kantraus aptarnavimo iš seselių. Po to ji jau bandė būti maloni, bet kas iš to... nuotaika iškart buvo sugadinta. Kartais užtenka gero pasakyto žodžio, kurio, kaip nekeista, tokioj srityje dirbantis personalas nesugeba ištarti, o užsipuola....

2019-04-12, 14:12 | 13

Pas specialistą patekti labai sunku, nenumatyti ekstra atvejai kai paciento būklė sunki. Gydytojas viai nesigilino į paciento skundus, nepažiūrėjo padarytų tyrymų, iš galvos spėliojo diagnozes ir nepaskyrė nei gydymo nei kito vizito laiko.

2019-03-11, 17:50 | 1

Prieš kurį laiką ,,Kardiolitoje'' dariausi akies ekoskopiją dėl drūzų nustatymo. Aš asmeniškai laukiau neilgai, nors nematau didelės problemos, jei ir būtų reikėję palaukti. Registratūros darbuotojomis skųstis irgi negaliu, manau, kad jos savo darbą atliko profesionaliai, ypač tyrint omenyje, su kokiais žmonių srautais jos susiduria. Bet tikrai galiu skųstis paslaugos kokybe, nes už tyrimą sumokėjau, o jame nesimatė to, ką reikėjo ištirti (nuomonė ne mano, o visų oftolmologų, į kuriuos kreipiausi pakartotiniams tyrimams). Man netgi buvo pasakyta, jog į drūzas nepanašu, nors atlikus pakartotinius tyrimus kitoje klinikoje paaiškėjo, kad drūzos vis dėlto yra.

2019-02-25, 11:55 | 13

Klinika eiliniam ligoniui neprieinama, viskas labai brangu, pas specialistus didelės eilės ir nepakankamai laiko nustatyti tikslią diagnozę.

2019-02-13, 15:16 | 4

Įstaigą rekomenduočiau norint greičiau patekti pas reikiamos srities specialistą, taipogi dėl mažesnių paslaugų įkainių, lyginant su kitais panašiais sveikatos priežiūros centrais. Apibendrintai - jaučiausi kaip eilinėje poliklinikoje tik bendravimas buvo malonesnis.

2019-01-28, 13:47 | 5

Labai prastas registratorių darbas. Iki galo nežino, ar paslauga komepensuojama sveikatos draudimo, ar ne-telefonu viena informacija, atvykus jau kita. Prieš pat tyrimą registratūroje reikėjo sugaišti virš 30 min. dokumentų sutvarkymui (kam? Juk jau pilnai buvo suvesti duomenys registracijos metu). Tyrimo rezultatų (pilnai mokamo MRT) reikia laukti virš savaitės (analogiškoje privačioje klinikoje atsakymą atsiunčia kitą dieną). Tyrimo rezultatus reikia vykti atsiimti į kliniką, nors pažymėjau, kad rezultatus siųsti el.paštu (kuriam amžiuje gyvenat?). Vienu žodžiu, jei tikitės skubaus gydymo, apeikit šitą kliniką.

2018-06-11, 13:19 | 3

Parasiau kritiska atsiliepima Kardiolitos svetainje apie savo patirti istaigoje, tai jie nusiunte ta zinute i "kokybes" skyriu, bet specialiai nedejo prie bendru komentaru.. Tikrai nebuvo priezasties jos nedeti.. Sita skiltis turetu buti pervadinti ne "Atsiliepimai", o "Tik geri Atsiliepimai"..

Pati patirtis klynikoje buvo nekokia...

2018-01-05, 18:08 | 1

Viskas greita, efektyvu, patogu

2017-12-07, 07:07 | 3

Būtų idealu, jei kainos atitiktų lietuviskus atlyginimus, lankyciausi dazniau.
Su siuntimu galėtų didesne nuolaida būti.

2017-12-04, 11:31 | 1

Kaip privati gydymo įstaiga, ši klinika lūkesčių nepatenkino. Tikėjausi išsamaus ištyrimo ir problemų nustatymo, tačiau nieko tokio negavau. Gydytojams sumokėjau po 100Eur už pažiūrėjimą į akis. Stengiamasi išplėšti kuo daugiau pinigų, bet tuo pačiu neatliekami reikalingi tyrimai. Galbūt netgi kažkiek tyčiojamasi iš bėdų. Vienintelis gydytojas - Kardiologas - išsamiai išklausinėjo viską, visą ligų istoriją, visus nusiskundimus, atliko tyrimus, buvo labai rūpestingas. Aišku, už tai teko palikti beveik 300 Eur. Kabinetai neatrodo pritaikyti gydymo įstaigai, neatrodo higieniški. Rengeno teko laukti 30 min, nes ponios valgė. Niekuo ne geriau nei santariškės ar kita poliklinika.

2017-09-08, 00:17 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2017-08-11, 18:08 | 1

Rekomenduoju nesikreipti į šią medicinos įstaigą. Iš mūsų tiesiog pasityčiojo. Mano sūnus birželio mėn. buvo priimtas kardiologės Žebrauskaitės konsultacijai. Ji padarė kardiogramą ir echoskopiją, seselė uždėjo Holterio aparatą. Kitą dieną nuvežiau aparatą į kliniką (gyvename ne Vilniuje). Po kelių dienų, kai jau turėjome važiuoti sužinoti rezultatų, paskambino iš klinikos ir pasakė, kad aparatas nieko neparodė. Matyt, seselė nesugebėjo jo kaip reikia uždėti. Po to praėjo pora savaičių, nes turėjome konsultacijas pas kitus gydytojus Santaros klinikose. Paskambinau dėl tyrimų baigimo liepos mėnesį. Registratorė iš pradžių bandė registruoti, po to su kažkuo konsultavosi - pasakė, kad gydytoja atostogauja. Sutarėme, kad skambinsiu vėliau. Paskambinus rugpjūčio mėn. kažkodėl paaiškėjo, kad gydytoja vaiko priežiūros atostogose ir galime kreiptis konsultacijai į kitą gydytoją, bet už VISKĄ REIKIA MOKĖTI IŠ NAUJO. Praeitą kartą mokėjome 153 eur 75 cnt. Mūsų atlyginimai yra maži (mokytojos ir saugos darbuotojo), kreipėmės tik todėl į šią kliniką, kad nereikėtų laukti pusės metų. Taigi, neatsakinga gydytoja, neinformuoja iki kada dirba, neatsakingos registratorės, kurios nežino, kada bus gydytojas, neatsakinga seselė, nesugebanti uždėti aparato. Mes daugiau niekada nesikreipsime į šią įstaigą ir kitiems nerekomenduojame. Jaučiuosi taip, lyg mane vidury baltos dienos būtų apiplėšę... Taigi, sumokėjome pinigus, o jokių rezultatų neturime. Turėsime kreiptis į valstybinę įstaigą ir laukti pusę metų...

Kai apie šį incidentą parašiau į Kardiolitos atsiliepimų skyrelį, per kelias dienas problema buvo išspręsta. Išduoti išrašai, atliktas 24 val. EKG monitoravimas ir gydytojos kardiologės konsultacija. Papildomai mokėti nereikėjo.
Dėkoju darbuotojai Lilijai, gydytojai Sigitai Glaveckaitei ir kitiems darbuotojams už geranoriškumą ir pagalbą sprendžiant problemą.

2017-07-25, 12:14 | IP: 213.164.126.54

Labai prašau, sutvarkykite darbuotojus kurie registruoja. Kalbėjus telefonu viena darbuotoja pasakė, kad galima registruotis, perskambinus kita darbuotoja, kuri prisistatė Gretos vardu sako, kad negalima regsitruotis nes nera grafiku...Čia kalba eina apie žmogaus sveikatą....
Nors čia pastoviai lankomės, likau nepatenkinta ir apstulbusi, nekorektišku bendravimu ir jokios informacijos nesuteikimu.

2017-02-09, 00:15 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
;