Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2622

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

81.8% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

72.4% Complete
3.6

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

72% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.1% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.9% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

73.7% Complete
3.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.8% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

77.2% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

82.8% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.3% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.3% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

75.8% Complete
3.8

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

52.7% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

59% Complete
3

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Kardiolita"
Pacientų atsiliepimai
2020-09-11, 17:47 | 2

Apsilankymu ir paslaugomis likau patenkinta. Kasmet grizdama i Lietuva lankausi sioje klinikoje, niekad nenusivyliau. Teko lankytis pas dvi ginekologes gyd. Vilkaitiene bei gyd. Ramanauskiene. Abi gydytos puikios, savo srities profesionales.

2020-08-28, 13:52 | 1

KARDIOLITOS klinikos šūkis "Pas mus dirba patys geriausi specialistai!"
Kad specialistai surinkti geriausi - neabejoju. Aš taip pat lankiausi pas vieną geriausių LT traumotologų A. Petrosian. Tai išties puikus specialistas... DĖKOJU JAM!
BET ... esu pasibaisėjusi aptarnaujančio personalo šaltumu ir pačios klinikos tvarka... Manau, kad į gydymo įstaigas nesikreipiama šiaip sau...
Kadangi šalyje susiklostė tokia nepavydėtina padėtis dėl CORONOS, viešos įstaigos dirba vangiai, ten pakliūti nėra lengva be to ten savi niuansai... ir aš ne apie viešas ligonines, o apie PRIVAČIĄ, kur sunešami pacientų pinigai ir algos mokamos ne iš valstybės biudžeto, o iš mūsų - paslaugas perkančių.
Po operacijos nusprendžiau nesinaudoti valstybės teikiama "pagalba", o gydytis privačiai. Jeigu jau galiu sau leisti, tai kodėl nepasinaudoti privačiomis (mokamomis) paslaugomis. Svarbu gauti kokybišką paslaugą, neeikvojant savo nervų ir brangaus laiko stoviniavimui lauke, po to stumdymo nuo vieno prie kito kabineto durų...
Aš negalėjau suprasti kur pakliuvau... Ar tai privati klinika (už mano mokamus pinigus), o gal grįžome į tarybinius laikus? Aš įsivaizduoju privačią (dauguma jose ir lankausi): kiekvienas pacientas yra gerbiamas, viskas sustyguota taip, kad ligoniams būtų patogu... bet deja, jokio patogumo, tik biurokratija ir paciento laiko ir nervų tampymas.

Taigi, įėjus teko išsimušti talonėlį (kaip banke), nors registruojantis jau laikas buvo nurodytas... teko laukti kol prieisiu savo eilę registratūroje, nors realiai mano laikas pas daktarą jau buvo numatytas... Gerai... sulaukiau... krūva popierių, kuriuos reikia pasiskaityti ir pasirašyti... Realiai tų sąlygų niekas ir neskaito, ir neaišku po kuo ten mes pasirašinėjam... Aš turėjau prieš savaitę akių operaciją, atėjau pusaklė, man liepia pasirašyti... sakau nieko nematau, nes esu po operacijos (ir ne vienos)... pirštu parodė kur pasirašyti, pasirašiau. Čia dar nieko. Viskas gerai... Prie kabineto atlaukiau... po to daktaras nurodė, kad reikia pasidaryti nuotrauką, kad galima būtų įvertinti pooperacinio gijimo rezultatą. Suprantama, kad kitaip neįmanoma pamatyti, kaip gija ranka po lūžio ... Tenka grįžti į registratūrą, paprašau registratorės, kad aptarnautų be eilės... ji pasipiktina ir liepia stotis į eilę... Ok... išsimušu dar vieną talonėlį, sėdžiu laukiu, jaučiuosi blogai, nes taip esu aptarnaujama tik valdiškose gydymo įstaigose (eilės, eilės, eilės...)... sulaukiu savo laiko, man liepia eiti į rentgeną... Ten sėdžiu prie durų, išlenda mergaitė, sako užeikite... vėl pasirašykite ten, ten... sakau nematau... ji vėl parodo pirštu kur... Vėliau dar įdomiau... Ji žiūri į kompiuterį ir nesupranta kokias nuotraukas man reikėtų padaryti. Ji klausia manęs, o kokias nuotraukas jums daryti? Sakau, kad nesu medikė ir jai geriau žinoti, kokie nurodymai jai duoti kompiuterinėje programoje... Sako, nežinanti ką reiškia RO. Na, sakau aš irgi nežinau, pasiskambinkite daktarui, tegul jums žodiškai pasako. Ieškojo jo numerio, kažkaip susiskambino... padarė nuotrauką. Vėl aš keliauju pas daktarą. Čia jau viskas sklandžiai, paaiškina viską, duoda nurodymus tolimesniam gydymui.
Vėl keliauju į registratūrą, mane jau purto ... Čia niekas neleis susimokėti už paslaugas be eilės. Išsimušu talonėlį KASA ir kantriai laukiu eilėje... Susimoku už visą vargą ir nekomfortišką aptarnavimą iš savo sąskaitos... Paklausiu, o kaip galėčiau atrasti šios klinikos vadovą, administratorių... Sako 2 aukšte. Klausiu, koks kabinetas... sako, kad nežino... Klausiu ar turi kažkokią ATSILIEPIMŲ knygą ar kažką panašaus, nes noriu išreikšti savo nuomonę apie kliniką. Sako, duosiu lapą, rašykite... Nusijuokiau. Sakau, kad žinau kur tas lapas atsidurs man išėjus... Taigi, nusprendžiau parašyti ČIA (ir viur kur įmanoma išreikšti savo nuomonę), nes nepasitikiu kardiolitos internetine sveitaine. Įtariu, kad ten tik geri atsiliepimai, o kitur randu labai daug nusiskundimų...
Aišku, bandysiu nukopinti šį laišką ir įkelti į jų puslapį, o vėliau patikrinsiu ar jis ten bus...
Taigi, mano nuomonė tokia... Atsidūriau tarybinių laikų poliklinikoje, kur didžiausia valdžia yra registratorė ir valytoja, o aukščiau niekas tau neleis pakliūti...
NEREKOMENDUOJU šios klinikos niekam. Nebent negaila laiko, nervų ir pinigų nekokybiškoms paslaugoms. Man negaila mokėti už geras paslaugas, darau tai su malonumu, galiu dalintis su kitais savo uždirbtais pinigais, bet tik tuomet, kada gaunu kokybišką aptarnavimą, pagarbą ir norą padėti kai esi silpnas...

2019-12-11, 17:57 | 1

Tragedija - ne klinika! Bėkit kuo toliau! Kiekvieno kraujo tyrimo turi vos ne maldaut, moka išrašyt tik antibiotikus ir vaistus, kurių turi reklamines skrajutes! Vaikui 2 metai, be jokių bakterijų mėginių, be kraujo tyrimų skiria tik antibiotikus! Sugadino vaiko sveikatą, paliko visiškai be jėgų, sergantį ir silpną... TEKO LANKYTIS PAS KETURIS ŠEIMOS GYDYTOJUS - nei vienas nesigilino ir sugebėjo tik pakeist vienus antibiotikus kitais. Specialistai irgi prasti, tik pinigus mokėk, daugiau jokios naudos... SAUGOKITĖS!

2019-10-24, 07:28 | 2

Likau labai patenkinta gyd ginekologe A.Statnickaite. Atvykau į Kardiolitą iš kito miesto. Likau maloniai nustebinta tiek klinikos kokybe, tiek gydytojos bendravimu bei pagalba. Puiki specialistė. Lankysiuosi ir ateityje.

2019-06-20, 09:11 | 3

kai sumoki tiek pinigų, norisi bent šiek tiek malonesnio, šiltesnio kontakto. kardiologė buvo nemaloni, apšaukė, kad neužsakytas skubus kraujo tyrimas (nors registratūroje sakiau, kad reikia greito kraujo tyrimo), kai bandžiau paaiškinti, kad to prašiau ir nežinau, kodėl sistemoje nurodyta kitaip, vėl susierzino, tik dar labiau. po to susiima, bando gražiai bendrauti. bet tik iki pirmo klausimo ar patikslinimo. vėl susierzina. liepia patylėti, nes "aš galvoju". košmaras. o jei dar sužino, kad pacientas turi keblumų su alkoholiu (blaivus tėtis tuomet buvo, vedžiau dėl širdies skausmų), apskritai žemina komentarais. paskutinį kartą išėjau verkdama iš beviltiškumo.

2019-04-23, 11:01 | 1

Gydytojas daręs skrandžio tyrimą atliko viską profesionaliai. Bendravo maloniai ir dalykiškai. To, deja, negaliu pasakyti apie jam padėjusią seselę, kuri ruošiantis tyrimui bendravo grubiai ir nemaloniai, užsipuolė mane, kad ne ten rankas padėjau... Ir taip jau tyrimas ne iš maloniųjų. Taigi jeigu moki pinigus, tai be visų kitų dalykų ir paslaugų kokybės, tikiesi malonaus ir kantraus aptarnavimo iš seselių. Po to ji jau bandė būti maloni, bet kas iš to... nuotaika iškart buvo sugadinta. Kartais užtenka gero pasakyto žodžio, kurio, kaip nekeista, tokioj srityje dirbantis personalas nesugeba ištarti, o užsipuola....

2019-04-12, 11:12 | 13

Pas specialistą patekti labai sunku, nenumatyti ekstra atvejai kai paciento būklė sunki. Gydytojas viai nesigilino į paciento skundus, nepažiūrėjo padarytų tyrymų, iš galvos spėliojo diagnozes ir nepaskyrė nei gydymo nei kito vizito laiko.

2019-03-11, 15:50 | 1

Prieš kurį laiką ,,Kardiolitoje'' dariausi akies ekoskopiją dėl drūzų nustatymo. Aš asmeniškai laukiau neilgai, nors nematau didelės problemos, jei ir būtų reikėję palaukti. Registratūros darbuotojomis skųstis irgi negaliu, manau, kad jos savo darbą atliko profesionaliai, ypač tyrint omenyje, su kokiais žmonių srautais jos susiduria. Bet tikrai galiu skųstis paslaugos kokybe, nes už tyrimą sumokėjau, o jame nesimatė to, ką reikėjo ištirti (nuomonė ne mano, o visų oftolmologų, į kuriuos kreipiausi pakartotiniams tyrimams). Man netgi buvo pasakyta, jog į drūzas nepanašu, nors atlikus pakartotinius tyrimus kitoje klinikoje paaiškėjo, kad drūzos vis dėlto yra.

2019-02-25, 09:55 | 13

Klinika eiliniam ligoniui neprieinama, viskas labai brangu, pas specialistus didelės eilės ir nepakankamai laiko nustatyti tikslią diagnozę.

2019-02-13, 13:16 | 4

Įstaigą rekomenduočiau norint greičiau patekti pas reikiamos srities specialistą, taipogi dėl mažesnių paslaugų įkainių, lyginant su kitais panašiais sveikatos priežiūros centrais. Apibendrintai - jaučiausi kaip eilinėje poliklinikoje tik bendravimas buvo malonesnis.

2019-01-28, 11:47 | 5

Labai prastas registratorių darbas. Iki galo nežino, ar paslauga komepensuojama sveikatos draudimo, ar ne-telefonu viena informacija, atvykus jau kita. Prieš pat tyrimą registratūroje reikėjo sugaišti virš 30 min. dokumentų sutvarkymui (kam? Juk jau pilnai buvo suvesti duomenys registracijos metu). Tyrimo rezultatų (pilnai mokamo MRT) reikia laukti virš savaitės (analogiškoje privačioje klinikoje atsakymą atsiunčia kitą dieną). Tyrimo rezultatus reikia vykti atsiimti į kliniką, nors pažymėjau, kad rezultatus siųsti el.paštu (kuriam amžiuje gyvenat?). Vienu žodžiu, jei tikitės skubaus gydymo, apeikit šitą kliniką.

2018-06-11, 10:19 | 3

Parasiau kritiska atsiliepima Kardiolitos svetainje apie savo patirti istaigoje, tai jie nusiunte ta zinute i "kokybes" skyriu, bet specialiai nedejo prie bendru komentaru.. Tikrai nebuvo priezasties jos nedeti.. Sita skiltis turetu buti pervadinti ne "Atsiliepimai", o "Tik geri Atsiliepimai"..

Pati patirtis klynikoje buvo nekokia...

2018-01-05, 16:08 | 1

Viskas greita, efektyvu, patogu

2017-12-07, 05:07 | 3

Būtų idealu, jei kainos atitiktų lietuviskus atlyginimus, lankyciausi dazniau.
Su siuntimu galėtų didesne nuolaida būti.

2017-12-04, 09:31 | 1

Kaip privati gydymo įstaiga, ši klinika lūkesčių nepatenkino. Tikėjausi išsamaus ištyrimo ir problemų nustatymo, tačiau nieko tokio negavau. Gydytojams sumokėjau po 100Eur už pažiūrėjimą į akis. Stengiamasi išplėšti kuo daugiau pinigų, bet tuo pačiu neatliekami reikalingi tyrimai. Galbūt netgi kažkiek tyčiojamasi iš bėdų. Vienintelis gydytojas - Kardiologas - išsamiai išklausinėjo viską, visą ligų istoriją, visus nusiskundimus, atliko tyrimus, buvo labai rūpestingas. Aišku, už tai teko palikti beveik 300 Eur. Kabinetai neatrodo pritaikyti gydymo įstaigai, neatrodo higieniški. Rengeno teko laukti 30 min, nes ponios valgė. Niekuo ne geriau nei santariškės ar kita poliklinika.

2017-09-07, 21:17 | IP: *.*.*.*

Lankiausi pas gyd.Toma Jucaiti.Paliko labai ne koki ispudi,jo zinios lygios 0.Ka mes suzinojome is jo lupu,tai zinojome jau pries metus laiko,tikejomes kvalifikuoto poziurio,isigilinimo i liga,gydymo,bet gavome tik nusivylima.Mano liga,sukele jam juoka,ir t.t Labai prastas gydytojas,nelinkeciau niekam pas ji pakliuti.

2017-08-11, 15:08 | 1

Rekomenduoju nesikreipti į šią medicinos įstaigą. Iš mūsų tiesiog pasityčiojo. Mano sūnus birželio mėn. buvo priimtas kardiologės Žebrauskaitės konsultacijai. Ji padarė kardiogramą ir echoskopiją, seselė uždėjo Holterio aparatą. Kitą dieną nuvežiau aparatą į kliniką (gyvename ne Vilniuje). Po kelių dienų, kai jau turėjome važiuoti sužinoti rezultatų, paskambino iš klinikos ir pasakė, kad aparatas nieko neparodė. Matyt, seselė nesugebėjo jo kaip reikia uždėti. Po to praėjo pora savaičių, nes turėjome konsultacijas pas kitus gydytojus Santaros klinikose. Paskambinau dėl tyrimų baigimo liepos mėnesį. Registratorė iš pradžių bandė registruoti, po to su kažkuo konsultavosi - pasakė, kad gydytoja atostogauja. Sutarėme, kad skambinsiu vėliau. Paskambinus rugpjūčio mėn. kažkodėl paaiškėjo, kad gydytoja vaiko priežiūros atostogose ir galime kreiptis konsultacijai į kitą gydytoją, bet už VISKĄ REIKIA MOKĖTI IŠ NAUJO. Praeitą kartą mokėjome 153 eur 75 cnt. Mūsų atlyginimai yra maži (mokytojos ir saugos darbuotojo), kreipėmės tik todėl į šią kliniką, kad nereikėtų laukti pusės metų. Taigi, neatsakinga gydytoja, neinformuoja iki kada dirba, neatsakingos registratorės, kurios nežino, kada bus gydytojas, neatsakinga seselė, nesugebanti uždėti aparato. Mes daugiau niekada nesikreipsime į šią įstaigą ir kitiems nerekomenduojame. Jaučiuosi taip, lyg mane vidury baltos dienos būtų apiplėšę... Taigi, sumokėjome pinigus, o jokių rezultatų neturime. Turėsime kreiptis į valstybinę įstaigą ir laukti pusę metų...

Kai apie šį incidentą parašiau į Kardiolitos atsiliepimų skyrelį, per kelias dienas problema buvo išspręsta. Išduoti išrašai, atliktas 24 val. EKG monitoravimas ir gydytojos kardiologės konsultacija. Papildomai mokėti nereikėjo.
Dėkoju darbuotojai Lilijai, gydytojai Sigitai Glaveckaitei ir kitiems darbuotojams už geranoriškumą ir pagalbą sprendžiant problemą.

2017-07-25, 09:14 | IP: 213.164.126.54

Labai prašau, sutvarkykite darbuotojus kurie registruoja. Kalbėjus telefonu viena darbuotoja pasakė, kad galima registruotis, perskambinus kita darbuotoja, kuri prisistatė Gretos vardu sako, kad negalima regsitruotis nes nera grafiku...Čia kalba eina apie žmogaus sveikatą....
Nors čia pastoviai lankomės, likau nepatenkinta ir apstulbusi, nekorektišku bendravimu ir jokios informacijos nesuteikimu.

2017-02-08, 22:15 | IP: *.*.*.*

Atvykus pas gyditoja infekcioniste Sakalauskiene Ugne su problema ,kad zmogui du menesius laikosi temperatura,tai tas zmogus buvo isjuoktas ,kad nematuok temperaturos savaite laiko,ir daugiau nieko nepatarta ,o pinigai sumoketi uz ta paslauga.Tai gal tokie gyditojai neturetu dirbt tokioje klinikoje.Juk zmogus kreipesi nes yra problema .As noriu palinket ,tai gyditojai ,kad jai ,ir visai jos giminei temperaturos pakilimas butu norma iki pat mirties!

2017-01-27, 11:07 | IP: *.*.*.*

Visiškai nusivyles, kraujo tyrima ir d vitalimo koncentracija atliko, bendra kraujo rezultata gavome laiku (2 valandu begyje kaip zadeta), o d vitamino rezultatu negaunu jau kelinta diena. Registratores su laboratorija nesujungia, pačios neatsako kodėl negaunu, numeta rageli arba sako skambinti veliau, turtu buti, bet taip kekviena karta skambinant, pinigus sumoki, paslaugos, kolkas negavau. Žėsim, kaip reaguoti toliau, pradžioj vidaus administracija, veliau vartotoju teisės.

2017-01-04, 21:23 | IP: 78.56.73.205

Kardiolitoje dare operacija. Seseles (slaugytojos) yra tiesiog fantastiskos! Niekur tokiu dar neteko matyti. Nuosirdzios, mielos, skuba padeti ir maloniai bendraujancios. Operaves gydytojas ir anesteziologas tikri profesionalai. Nei kiek nesigailiu, kad pirmai gyvenime operacijai pasirinkau butent sia klinika!

2016-11-29, 13:31 | IP: *.*.*.*

KAtastrofa

2016-10-13, 17:18 | 2

Moku pinigus, o laukti tenka kaip valstybinėje įstaigoj... Nesuprantu kodėl čia gali eit žmonės. Eikit į Northway.

2016-05-10, 18:56 | IP: *.*.*.*

Puse metu dikra siuntinehama nuolat darytis tyrimu. Gydymas neefektyvus. Pinigai o ne oacientas pirmoj vietoj. Geda !!! Vaziuokite i vokietija pasimokyti rupescio artimam.

2015-04-11, 07:32 | IP: 88.223.34.88

komercine istaiga,stengiasi paimti kuo didesne suma,tuom viskas ir pagrista vienu žodžiu -sukčiai

2015-03-26, 12:30 | IP: 83.181.164.134

Kainos nepigios, bet už kokybę reikia mokėti.

2015-01-08, 10:15 | IP: 213.159.63.63

Patiko apsilankymas šioje įstaigoje. Apsilankymas pas šeimos gytytoją Nataliją. Viskas operatyvu. Parkavimas teko apsukti ratą apie aikštelę, tačiau vietą radome (NEMOKAMAI). Registratūroje viskas vyko greitai ir sklandžiai, atskira rūbinė. Palydėjo iki kabineto (nes pirmas sykis paprašėm), Šeimos gydytoja Natalija aptarnavo puikiai. Teko truputi luktelti, bet proto ribose. Nėra taip švaru ir gražu, kaip tarkime Northway, bet jau lygis ir visą kitą panašu. Reikia nepamiršti, kad šeimos gydytojo paslaugos nieko nekainavo. REKOMENDUOČIAU.

2014-08-22, 10:59 | IP: *.*.*.*

nemalonios registratores, nepatinka, kad registraturoje neatskirtos erdves ir turi pasakoti visiems girdint savo problemas

2014-07-29, 16:56 | IP: *.*.*.*

Didžiausia nepagarba pacientui.

2014-01-29, 07:54 | IP: *.*.*.*

Tikrai tikiu, kad čia dirba ir daug gerų specialistų, bet neteko su jais susidurti. Priešingai - susidūrėme su gydytojos per dideliu pasitikėjimu savo neklystamumu ir pasitikėję diagnoze ir gydymu ilgą laiką buvome priversti matyti besikankinantį su skausmo priepuoliais sūnų, turėjome ir tebeturime problemų su jo sveikata, o galėjo būti ir dar blogiau. procedūrinio darbuotoja gal neturi medicininio išsilavinimo, kad neatskiria pooperacinio tvarsčio nuo drenos ir nesugeba pakeisti tvarsčio, nes neturi rekiamų įrankių (šiuo atveju pinceto)! Gal vertėtų pasirūpinti, kad sumokėjus už paslaugą, ji būtų suteikta ir dirbtų žmogus, galintis ją tinkamai suteikti.
Baisu, kai sumokėjęs už tai, kad sulauktų profesionalios pagalbos, žmogus suklaidinamas, o sveikatai tik pakenkiama.

2013-12-02, 13:28 | IP: *.*.*.*

Gydytojai profesionalai. Bet aptarnavimo kultūra - prasta: gydytojo tenka laukti labai ilgai (ilgiau nei valandą), neaišku, kada būsi priimtas, nors registruojamas konkrečiai valandai, neaišku, koks gydytojas kokiame kabinete dirba - nėra pavardžių ant kabinetų durų, .... Registruojantis reikia labai nuodugniai viską išsiaiškinti, nes registratorės užrašo, ką nori-renkiesi vieną paslaugą, užregistruoja kitą... Atrodo, kad toje klinikoje klientais visi persisotinę, laukiami tik klientų pinigai.... Tikriausiai, toks negerbtinas ir neatsakingas požiūris į žmogų - ten jau įprastas dalykas, nes nė vienas tos klinikos darbuotojas neastiprašė už valandinius vėlavimus ir visą kitą netvarką - tik nuolat kartojo, kad "viskas gerai". Na, jeigu tokia darbo kultūra yra "gera", tai tenka tik labai apgailestauti ir daugiau su "Kardiolita" stengtis neturėti nieko bendra.

2013-09-10, 16:15 | IP: *.*.*.*

Malonu, kad skamba rami muzika, laukiant pas gydytojus. Gydytojai bendrauja maloniai. Reikia labai ilgai laukti prie registratūros, registratorės neatidžios pacientams, kalbasi tarpusavyje ir nekviečia žmonių prieiti, nors laukiančių eilės, bendrauja nemandagiai - susidaro neprofesionalumo ir neatidumo pacientui įspūdis. Kasininkė, taip pat labai nemandagi, paprašius padaryti tyrimų atsakymo kopiją - atšauna, jog tokių paslaugų neteikia, nors kopijavimo aparatas stovi šalia. Būnant pacientui pas gydytoją, registratoriai atneša jau laukiančio paciento kortelę, po to skambina, gydytojui klausia kiek laiko reiks laukti, gydytojai jaučia spaudimą dėl laiko, pacientui taip pat nepakanka laiko pasitarti su gydytoju rūpimais klausimais. Pernelyg dažnas pacientų suregistravimas, gyditojas beveik visą konsultacijos laiką žiūri į monitorių ir rašo. Pacientų apžiūrai ir klausimams nelieka laiko. Nerekomenduočiau šios gydymo įstaigos, ypač kai už konsultacijas sumokama gana nemaža kaina.

2013-07-15, 15:33 | IP: 65.162.175.18

Kardiolitoje gydosi visa mūsų šeima. Esame patenkinti gydytojų darbu, ypač gydytoja Vaicekauskiene. Ji ne tik profesionali, bet visad rūpinasi bei nuoširdžiai domisi kaip mums sekasi.
Esame sužavėti sesute Ligita - ypač mūsų vaikai. Ji ne tik puikiai atlieka savo darbą, bet yra be galo maloni - kas tikrai neįprasta Lietuvos medicinos įstaigose.
Todėl esame labai patenkinti Kardiolita, nes čia mumis nuoširžiai rūpinamasi.

2013-07-01, 07:54 | IP: 89.249.89.62

Moderni įstaiga. Registratūroje eilės!

2013-03-21, 09:48 | IP: 213.190.53.106

Šioje įstagoje dirba 2 puikios šeimos gydytojos: Natalija Vaicekauskienė ir Jolanta Ilcevič Buro

2012-12-11, 04:58 | IP: 78.63.200.36

kiekvienas istaigos darbuotojas zino ka ir kada reikia daryti, pas juos viskas veikia kaip sveicariskame laikrodyje - saunuoliai! galetu buti platesnis akiu istyrimas - daktare gera, bet nelabai ji turi daug aparaturos.

2012-11-19, 17:00 | IP: *.*.*.*

laba diena, pirmakart teko apsilankyti kardiolitoje. teko labai nusivilti. visu pirma registraturoje pralaukeme kol mus pakvies-tai savaime suprantama ir del to tikrai nesiskundziu, bet po to prasideda idomybes. po uzregistravimo, mums (man su savo 85m mociute) liepe pasedeti palaukti kol mus palydes ir lygiai tada kai mums reikejo buti pas gydytoja palydejo iki jos kabineto ir tada inesusi kortele paprase dar palaukti kol pakvies. tai laukeme apie 20 min, o tuo metu pasirodo pas gydytoja nieko nebuvo. matyt mums veikti taip pat nera ka, tik po poliklinikas trintis ir laukti-jei buciau norejusi prisiminti kiek reikia laukti pas gydytoja- buciau pasirinkusi santariskes, ten bent jau moketi nereikia. na daugiau nesiplesiu- rezultatas- 1.5val praleistu kardiolitoje- graziai palydejus mus iki kasos - matyt kad nepabegciau-ir sumokejusi 130lt ir smagiausia dalis, kad toliau tirtis mociute kategoriskai atsisako!!!! nes ji pasijaute niekam nereikalinga ir kad visiems rupi tik pinigai, taigis didelis aciu kardiolitos personalui.

2012-06-21, 12:24 | IP: 88.119.144.199

Lankausi ne primą kartą ir labai džiugu,kad tiek registratorės tiek slaugytojos ir gydytojai mane atsimena iš veido, malonu ateiti. čia nera to "menko zmogaus" jausmo kuri patiri valdiškame sektoriuje.

2012-02-18, 14:35 | IP: 84.15.113.103

Brangu,bet nereika sukt galvos del eiliu,del to ar duoti ar neduoti i papildomai.sumoki ir zinai kad viskas bus laikuir gerai padaryta.profecionalus gydytojai pateisina savo varda.

2011-10-25, 18:44 | IP: *.*.*.*

Dariausi sioje istaigoje operacija, ko pasekoje po operacijos reanimacijoj ivare slapimo taku infekcija, po kurios gydziausi 3 savaites, antra po operacijos diena pragulejes taip ir nemaciau nei sesuciu nei palatos gydytojo, zodziu demesio nesulaukiau jokio. Ir galiausiai operacija man nieko nepadejo.

2011-08-10, 11:17 | IP: 88.216.134.135

Labai patiko,malonus personalas,kompetetingi gydytojai,geras maistas.Super!

2011-05-13, 07:51 | IP: 78.56.195.93

Tokios turi buti visos gydymo istaigos o ne tik privacios. Profesionalu, kokybiska, malonu, zodziu Europa.

2011-04-29, 11:43 | IP: 82.135.219.146

Gera istaiga, tik kai kuriu mokamu proceduru kainos kai kada per dideles

2011-04-28, 07:11 | IP: *.*.*.*

Labai nuvylė kainos ir kokybės santykis. Pakutinė konsultacija truko maks 15 minučių (nuo įėjimo į kliniką iki išėjimo). Be to labai papiktino, kad internete buvo skelbiama akcija šiai konsultacijai - kaina su visais privalomais tyrimais turėjo būti 199 Lt. Reliai nebuvo atlikti jokie tyrimai ir teko susimokėti 220 Lt. Buvau LABAI nemaloniai nustebinta

2011-01-07, 09:24 | IP: 84.240.45.37

kardiologe paskyre tyrimus is naujo nors jie buvo padaryti pries tai poliklinikoje ir dali isbrauke nereikalingu geriamu vaistu:)))likau labai patenkinta:))tik teko ilgai palaukti tyrimu pora valandu.. tik teko ilgai palaukti tyrimu pora valandu..

2010-12-14, 10:01 | IP: 84.240.12.110

Dėl ginekologiniu problemų teko pasiryžti operacijai, todėl džiaugiuosi, kad nepagailėjau pinigų ir pasirinkau Kardiolitą. Visa gydytoju chirurgų komanda- super profesionalai. Prieš operaciją buvo suteikta pilna informacija apie pasiruošimą operacijai, jos eigą, pooperacinį laikotarpį, reabilitaciją ir t.t. Mane gydžiusi ginekologė ir anesteziologas -aukščiausios klasės specialistai. Operacija ir poperacinis laikotrapis praėjo labai sklandžiai, manęs nevargino didelis skausmas, pykinimas, temperatūra ir nebuvo jokių komplikacijų. Visa medicinos aparatūra ir medikamentai yra patys geriausi. Sesutės-slaugytojos visada yra šalia ir pasiruošusios padėti. Ligonių palatos yra komfortiškos, jautiesi kaip aukščiausios klasės sanatorijuje. Maitinimas labai geras, patiekalai labai skanūs. Ligoninėje netik greitai gijau, bet ir nuostabiai pailsėjau. Galiu parekomenduoti Kardiolitą kaip aukščiausios klasės medicinos įstaigą. Prieš sumokant pinigėlius už paslaugas, būtina pasiteirauti apie teikiamas nuolaidas, nes registratūros darbuotojai, kasininkė ar vadybininkė apie jas net neužsimena.

2010-06-03, 13:10 | IP: *.*.*.*

Lankiausi anksčiau dažnai. Labai patiko slaugytjos procedūriniame. Jų malonumas ir gerai atliekamas darbas. Žmonės su patirtim.Tačiau dabar po pasikeitimų kažkokių tiesiog tragedija. Labai ilgai tenka laukti neurologės konsultacijos. Ji nuolat būna užimta savo reikalais. Grįžusi su pacientu bendrauja ne apie jo ligą, o tiesiog matosi, kad žmogaus galvoje visai kitos mintys. Jei negali atlikti dviejų darbų tai tegul pasirenka arba administravimą arba dirba pagal savo specializaciją. Be to moku pinigus ne už jos išsiliejimą ant svetimo žmogaus, o už darbą.

2010-04-02, 06:57 | IP: 62.80.231.118

Labai gerai, kad yra tolia klinika. Ačiū

2010-03-18, 08:52 | IP: *.*.*.*

Esu šio centro Šeimos klinikos pacientė. Labai dažnai lankausi, nes lankomės su mažamečiais vaikais. Patekti pas šeimos gydytoją dabar jau trunka savaitę. Reikėtų įvesti mokestį (metinį, vienkartinį ar už kiekvieną vizitą), nes gydytojos krūviai dideli ir patekti labai sunku, net ir su karščiuojančiais vaikais tenka laukti prie kabineto 30min ir daugiau. Registratūros darbuotojams dėl "malonumo" yra dar kur pasitempti.

2010-03-01, 15:36 | IP: *.*.*.*

Puikus,profesionalus, rupestingi, patikimi gydytojai, su kuriais teko susidurti,rupestingas visas slaugos personalas tiek stacionare, tiek operacineje, tiek reanimacijoje, gera slauga-ne saldziai ikyri, bet atidi ir visada pasiruosus padeti. Labai maloni visa aplinka- graziai, mastant apie pacienta, viskas irengta. Tvarka, viskas puikiai "sustyguota". Jei kada gyvenime prireiktu-manau, tikrai rinkciausi sia istaiga. Prie registraturos net "nekvepia" privacia istaiga-poziuris i zmogu kaip ir zemo lygio poliklinikose. Surauktuose veiduose israiska - "na ir ko tau", (gal but toks poziuris tik i lietuvius, negaliu pasakyti), bet ispudi tos mergeles("registratores") tikrai palieka bjauru.net pasisveikinti ir atsisveikinti neismokytos.reiktu joms gal kokia temine knygute apie mandaguma prievartos budu priverst perskaityt. gaila, kad tai l.gadina visa puikios klinikos vaizda,argi tokia klinika neranda mielu mandagiu issilavinusiu jaunu zmoniu?

;