Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2622

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.7% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

73.7% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.3% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.4% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

79.4% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.8% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.6% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.2% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.6% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

82.2% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

79.5% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.6% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

75.5% Complete
3.8

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

52% Complete
2.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

54.4% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Kardiolita"
Pacientų atsiliepimai
2017-07-25, 12:14 | IP: 213.164.126.54

Labai prašau, sutvarkykite darbuotojus kurie registruoja. Kalbėjus telefonu viena darbuotoja pasakė, kad galima registruotis, perskambinus kita darbuotoja, kuri prisistatė Gretos vardu sako, kad negalima regsitruotis nes nera grafiku...Čia kalba eina apie žmogaus sveikatą....
Nors čia pastoviai lankomės, likau nepatenkinta ir apstulbusi, nekorektišku bendravimu ir jokios informacijos nesuteikimu.

2017-02-09, 00:15 | IP: *.*.*.*

Atvykus pas gyditoja infekcioniste Sakalauskiene Ugne su problema ,kad zmogui du menesius laikosi temperatura,tai tas zmogus buvo isjuoktas ,kad nematuok temperaturos savaite laiko,ir daugiau nieko nepatarta ,o pinigai sumoketi uz ta paslauga.Tai gal tokie gyditojai neturetu dirbt tokioje klinikoje.Juk zmogus kreipesi nes yra problema .As noriu palinket ,tai gyditojai ,kad jai ,ir visai jos giminei temperaturos pakilimas butu norma iki pat mirties!

2017-01-27, 13:07 | IP: *.*.*.*

Visiškai nusivyles, kraujo tyrima ir d vitalimo koncentracija atliko, bendra kraujo rezultata gavome laiku (2 valandu begyje kaip zadeta), o d vitamino rezultatu negaunu jau kelinta diena. Registratores su laboratorija nesujungia, pačios neatsako kodėl negaunu, numeta rageli arba sako skambinti veliau, turtu buti, bet taip kekviena karta skambinant, pinigus sumoki, paslaugos, kolkas negavau. Žėsim, kaip reaguoti toliau, pradžioj vidaus administracija, veliau vartotoju teisės.

2017-01-04, 23:23 | IP: 78.56.73.205

Kardiolitoje dare operacija. Seseles (slaugytojos) yra tiesiog fantastiskos! Niekur tokiu dar neteko matyti. Nuosirdzios, mielos, skuba padeti ir maloniai bendraujancios. Operaves gydytojas ir anesteziologas tikri profesionalai. Nei kiek nesigailiu, kad pirmai gyvenime operacijai pasirinkau butent sia klinika!

2016-11-29, 15:31 | IP: *.*.*.*

KAtastrofa

2016-10-13, 20:18 | 2

Moku pinigus, o laukti tenka kaip valstybinėje įstaigoj... Nesuprantu kodėl čia gali eit žmonės. Eikit į Northway.

2016-05-10, 21:56 | IP: *.*.*.*

Puse metu dikra siuntinehama nuolat darytis tyrimu. Gydymas neefektyvus. Pinigai o ne oacientas pirmoj vietoj. Geda !!! Vaziuokite i vokietija pasimokyti rupescio artimam.

2015-04-11, 10:32 | IP: 88.223.34.88

komercine istaiga,stengiasi paimti kuo didesne suma,tuom viskas ir pagrista vienu žodžiu -sukčiai

2015-03-26, 14:30 | IP: 83.181.164.134

Kainos nepigios, bet už kokybę reikia mokėti.

2015-01-08, 12:15 | IP: 213.159.63.63

Patiko apsilankymas šioje įstaigoje. Apsilankymas pas šeimos gytytoją Nataliją. Viskas operatyvu. Parkavimas teko apsukti ratą apie aikštelę, tačiau vietą radome (NEMOKAMAI). Registratūroje viskas vyko greitai ir sklandžiai, atskira rūbinė. Palydėjo iki kabineto (nes pirmas sykis paprašėm), Šeimos gydytoja Natalija aptarnavo puikiai. Teko truputi luktelti, bet proto ribose. Nėra taip švaru ir gražu, kaip tarkime Northway, bet jau lygis ir visą kitą panašu. Reikia nepamiršti, kad šeimos gydytojo paslaugos nieko nekainavo. REKOMENDUOČIAU.

2014-08-22, 13:59 | IP: *.*.*.*

nemalonios registratores, nepatinka, kad registraturoje neatskirtos erdves ir turi pasakoti visiems girdint savo problemas

2014-07-29, 19:56 | IP: *.*.*.*

Didžiausia nepagarba pacientui.

2014-01-29, 09:54 | IP: *.*.*.*

Tikrai tikiu, kad čia dirba ir daug gerų specialistų, bet neteko su jais susidurti. Priešingai - susidūrėme su gydytojos per dideliu pasitikėjimu savo neklystamumu ir pasitikėję diagnoze ir gydymu ilgą laiką buvome priversti matyti besikankinantį su skausmo priepuoliais sūnų, turėjome ir tebeturime problemų su jo sveikata, o galėjo būti ir dar blogiau. procedūrinio darbuotoja gal neturi medicininio išsilavinimo, kad neatskiria pooperacinio tvarsčio nuo drenos ir nesugeba pakeisti tvarsčio, nes neturi rekiamų įrankių (šiuo atveju pinceto)! Gal vertėtų pasirūpinti, kad sumokėjus už paslaugą, ji būtų suteikta ir dirbtų žmogus, galintis ją tinkamai suteikti.
Baisu, kai sumokėjęs už tai, kad sulauktų profesionalios pagalbos, žmogus suklaidinamas, o sveikatai tik pakenkiama.

2013-12-02, 15:28 | IP: *.*.*.*

Gydytojai profesionalai. Bet aptarnavimo kultūra - prasta: gydytojo tenka laukti labai ilgai (ilgiau nei valandą), neaišku, kada būsi priimtas, nors registruojamas konkrečiai valandai, neaišku, koks gydytojas kokiame kabinete dirba - nėra pavardžių ant kabinetų durų, .... Registruojantis reikia labai nuodugniai viską išsiaiškinti, nes registratorės užrašo, ką nori-renkiesi vieną paslaugą, užregistruoja kitą... Atrodo, kad toje klinikoje klientais visi persisotinę, laukiami tik klientų pinigai.... Tikriausiai, toks negerbtinas ir neatsakingas požiūris į žmogų - ten jau įprastas dalykas, nes nė vienas tos klinikos darbuotojas neastiprašė už valandinius vėlavimus ir visą kitą netvarką - tik nuolat kartojo, kad "viskas gerai". Na, jeigu tokia darbo kultūra yra "gera", tai tenka tik labai apgailestauti ir daugiau su "Kardiolita" stengtis neturėti nieko bendra.

2013-09-10, 19:15 | IP: *.*.*.*

Malonu, kad skamba rami muzika, laukiant pas gydytojus. Gydytojai bendrauja maloniai. Reikia labai ilgai laukti prie registratūros, registratorės neatidžios pacientams, kalbasi tarpusavyje ir nekviečia žmonių prieiti, nors laukiančių eilės, bendrauja nemandagiai - susidaro neprofesionalumo ir neatidumo pacientui įspūdis. Kasininkė, taip pat labai nemandagi, paprašius padaryti tyrimų atsakymo kopiją - atšauna, jog tokių paslaugų neteikia, nors kopijavimo aparatas stovi šalia. Būnant pacientui pas gydytoją, registratoriai atneša jau laukiančio paciento kortelę, po to skambina, gydytojui klausia kiek laiko reiks laukti, gydytojai jaučia spaudimą dėl laiko, pacientui taip pat nepakanka laiko pasitarti su gydytoju rūpimais klausimais. Pernelyg dažnas pacientų suregistravimas, gyditojas beveik visą konsultacijos laiką žiūri į monitorių ir rašo. Pacientų apžiūrai ir klausimams nelieka laiko. Nerekomenduočiau šios gydymo įstaigos, ypač kai už konsultacijas sumokama gana nemaža kaina.

;