Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1217

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

77.2% Complete
3.9

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

80.5% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

68.9% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

63.6% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

71.6% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

47% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72.2% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

62.2% Complete
3.1

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

70.5% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

70.6% Complete
3.5

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

67.7% Complete
3.4

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

71.4% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

52.9% Complete
2.6

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69.9% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.7% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Raseinių ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2021-04-02, 14:02 | 3

Priėmimo skyriaus funkcija sukelia abejonių. Mirstanciam pacientui mirtis nustatoma per atstumą! Aparatūros gal ir netrūksta, tačiau gydytoja naudoja akmens amžiaus būdus (ekstrasensorika), kad nustatyti ar žmogus vis dar turi pulsą. Apie žmogiškumą išvis galima patyleti- jus, paprasti mokesčių mokėtojai, mokėkite savo mokesčius tokiems gydytojams, o jie pasijuoks kai ištiks bėda ir kai jums labiausiai reiks gydytojo pagalbos! Nes ji ta diena nuspręs, kad gali sau leisti neprisiliesti prie ligonio, neistiesti taip reikiamos pagalbos rankos, neišgirsti tavo pagalbos klyksmo, o po to net neatsiprasyti ir ramiai toliau atsisėsti ant sofutes priėmimo skyriuj, kol kava dar neatauso. Kiek man žinoma, tai yra ne vienetinis atvejis, kai žmogus miršta ligonines stovėjimo aikštelėje ir jokie gelbėjimo veiksmai nebuvo atlikti, kad bent pabandyti išgelbėti ta gyvybe! O visa įranga cia pat! Už kuria žmogus mokejo mokesčius visa savo gyvenimą, bet kai labiausiai jam to prireikė, jam buvo parodyta nugara! Noriu tikėti, kad situacija gali būti pagerinta, atsisakant atsainaus požiūrio i savo darbą ir žmogaus gyvybe. Tureti visas galimybes kažką išgelbėti ir to net nebandyti padaryti- argi tai ne atsainus požiūris i darbą? Ligonines vadovybe taip pat vertina sia situacija tik per teisiniu aktu prizmę. Apgailėtina.

2020-05-05, 21:52 | 1

Prieš pora dienų kreipiausi pagalbos numeriu 112 dėl sutrikusios sveikatos. Buvau užregistruota nuotolinei gydytojo konsultacijai, po kurios buvau nukreipta vykti į Raseinių ligoninės priimamąjį skubiam kraujo tyrimui. Buvo duotas tel. nr., kuriuo turėjau įspėti darbuotojus apie atvykimą. Taigi, pasiskambinus 842879065 atsiliepusi moteris net neprisistatė (nežinau ar tai medikė, pagal bendravimą nebent valytoja), buvo nemandagi, reiškė susierzinimą dėl ketinimo atvykti, ir išreiškė nenorą mus priimti. Ji bendravo grubiai, priekaištavo, kad nesikreipėme savo šeimos daktaro darbo laiku, liepė kreiptis pas jį kai jis dirbs. Ji detaliai nemėgino išsiaiškinti situacijos, taigi neturėjo teisės nepriimti, kai buvau nukreipta skubios pagalbos medikų. Per pokalbį jį sugebėjo pasakoti apie savo temperatūrą... Labai neprofesionalu. Darbo metu ji pacientui turi pasakoti ne savo problemas, o spręsti paciento problemas. Jos klausimai buvo tikrai nekorektiški, ji buvo grubi, rodė nepasitenkinimą ir galiausiai sugebėjo numesti ragelį. Toks elgesys buvo viršūnė. Gėda visai įmonei.

2017-11-29, 21:39 | 3

Elementarus mandagumo trūkumas ypač sesučių. Kurių, net baisu paklausti kur yra kabinetas ar šiaip kažko kito. Suprantu mes esam ligoniai ir jums dėl mūsų neskauda jus dirbat savo darbą, bet užtenka bent jau pasisveikinti ir maloniai pabendrauti, kad toks vaizdas išnyktų. Deja stengemės šioje gygimo įstaigoje jau nebesilankyti. Nors yra tikrai gerų medikų bei slaugių. Kurie savo darbą atlieka nuo pradžios iki galo. Keiskite požiūrį šį ligonius ir viskas bus puiku! Sėkmės.

2017-03-17, 21:00 | 2

2 metukų dukterį naktį 2 h išvežėm su žmona karsciuojance 39 vaikas drebėjo apžiūrėjo paguldė gydė 3 dienas kaip sakė daktarė bronchitas lyg ir pagerėjo bet staiga vaikas nei valgė nei gėrė. kaip vėliau Kauno klinika nustatė ūmus bronchitas roto virusas chlamidijos vaiką leisgyvi išvežėm į klinikas daktares komentarai buvo nesuprantami man ne medikuj... Jie nekalti kad roto virusas iš jų skyriaus jie nekalti mat taip nutinka nėra patalpų na ką padarysi... viena diena sako vaikas sveiksta kita Visa ismiega nieko nevalgo ir svaicioja kaska apie gerus leukocitų tyrimus, Kauno klinika ta pati vakarą rado šias ligas vaikas vis dar nevalgo bet dabar medikai stato lasaline kas manau turėjo būt daroma Rsn. verkem ir meldžiamės su žmona kad mergaitė pasveiktu. Daugiau rsn ligoninės paslaugomis mūsų šeima nesinaudos.

2015-05-21, 13:52 | IP: 88.119.190.234

Patiko

2013-05-24, 08:40 | IP: *.*.*.*

Didžiausią pliusą uždėčiau vaikų ligų skyriui ir jos gydytojoms ir sesutėms.Profesionalumas,rūpestingumas,nuoširdumas,labai gera priežiūra.Ir šiaip visumoje dauguma gydytojų tikrai rūpestingi. Blogas registratūros darbas,nemandagios darbuotojos.Didelės eilės pas gydytojus,ko nebuvo seniau.

2012-04-24, 13:15 | IP: 82.135.198.52

Gera ligoninė, puikūs gydytojai. Gaila, kad kai kuriuose kituose rajonuose nebeliko kai kai kurių skyrių. Perdėm didelė specializacija apsunkina patekimą pas gydytoją specialistą.

2012-03-13, 10:01 | IP: *.*.*.*

kol nemiršti, tol neatlieka jokių tyrimų, arba laukti eilėje tenka 3-4 savaites...

2012-03-09, 09:35 | IP: *.*.*.*

Ligoninėje atskiri skyriai tarsi atskiros respublikos. Šauniausias neurologijos skyrius, prasčiausias vidaus ligų. Šiaip ligoninė tikrai gera, turi pakankamai aparatūros, bet ... kaikuriems medikams trūksta žmogiškumo ar tiesiog nusileidimo ant žemės - labai jau iš aukšto žiūri į pacientus.

2011-08-18, 12:41 | IP: *.*.*.*

rimciau sergant, jei nori tureti problemu ar numirt----------- vaziuok i raseinius...

2010-04-17, 08:34 | IP: *.*.*.*

tokiu nera visiski neprofesionalai, grubios seseles, gydytoju neismanymas, profesines etikos nebuvimas, elementaraus zmogiskumo neturejimas, nesvara, patalyne keiciama kas 2-3 savaites, jei kisi i kisene dar gal kazko pasiteiraus jei ne nors mirk

;