Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 326

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

38% Complete
1.9

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

43.7% Complete
2.2

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

46.7% Complete
2.3

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

46.9% Complete
2.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

56.5% Complete
2.8

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

40.6% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42.4% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

56.3% Complete
2.8

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

71.3% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

51.3% Complete
2.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

53% Complete
2.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

52.3% Complete
2.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

42.4% Complete
2.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

43.8% Complete
2.2

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

85.7% Complete
4.3

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2020-01-16, 08:52 | 1

Laukiau gydytoja 1,4 val. Nuėjus į registratūrą atsisakyti paslaugos iškarto atsirado ir gydytojas. Kaip supratau Jis kavą gėrė . Ir pirmi jo žodžiai man ne laba diena o ko nervojatės, atliksime mes Jums tą tyrimą.

2019-11-16, 11:31 | 1

Ne tik savo ,bet ir kitu pacientu vardu noriu rekomenduoti gydytoja neurologe L.M. Tikslus ir informatyvus diagnozes vertinimas ir gydymo eiga. Daugiau tokiu gydytoju !

2019-11-12, 14:23 | 4

Siaubas. Čia ne sanatorija, čia senelių globos namai. Betvarkė, nieko nesuderinta, planuoja užsiėmimus belekaip. Pavėluoji, dėl laiko planavimo klaidų, apšaukia.. niekas nieko nežino, niekas nieko neaiškina net paklausius. Visur nemaloniai kvepia. Maistas, na patylėsiu geriau, gal kažkas ir valgo tokį maistą bet man tik nuo kvapo bloga darosi. Nerekomenduoju niekam, nei senyvo amžiaus lygoniams, tuo labiau jauniems. Veryga, prašau, tikrink tokias įstaigas.

2017-11-08, 20:21 | IP: *.*.*.*

labai nusiviliau šia įstaigą.

2017-09-27, 20:07 | IP: *.*.*.*

As nerekomenduociau vykti i sia istaiga. Cia vyksta ne reabilitacija o tiesiog laiko praleidimas. Labai gailiuosi kad cia buvau visais atzvilgiais, tiek reabilitacijos tiek poziurio i zmogu, higiena ir t.t. Nezinau kaip vaiku skyriui, bet suaugusiam, gerinti sveikatos, geriau ten nevaziuoti, nebent esi pensiinio amziaus ir jau nesitiki pagerinti savo sveikatos.

2017-01-13, 23:46 | 6

Siaubingas veiksmų nesuderinimas tarp gydytojų paskyrų ir registratūros planavimo: čia iskenčiau tik 10 dienų /darbo/ ir kasdien buvo taisomos registraturoje paskyros, del ko pyko procedurinio seseles /esą nezinau ko noriu/ Neurologija suskirstyta į 3 sluoksnius: kuo aukščiau tave apgyvendino, tuo mažiau demesio ar pagalbos gausi. 1 aukste talpinami silpniausieji ir pinigais dosniausieji; pastaruosius i procedūras palydi knygele nešina slaugytojos pavaduotoja, pakeliui isstumdanti neigaliuosius, kad netrukdytų zengti oligarchui. Chamiskas slaugytojų elgesys neįgaliųjų atzvilgiu: sulužus liftui likau rūsyje; laimei atejo rusiakalbė ligonė, kuri apsiemė i 3 auksta uztempti mano vaikstyne o as pats ropojau laiptais. Pakeliui sutikai per tuzina baltais chalatais vilkincių harpijų - visos leidosi į rūbine; nei viena nepasisiūlė padėti, tik aprėkė kad maisaus po kojomis - jos vėluoja namo. Direktorius bent jau mane informavo, kad papeikimu įvertino slaugytoją, kuri hamiškai pareikalavo atlygio už pasikėlimą į palatą injekcijai, kuri man skirta buvo palatoje. Duok Dieve, kad nors kiek pajustų mūsų, neįgaliųjų poreikius - juk slaugytojos turi darbo dėl to, kad mes atvažiuojame, bet ne mes atvažiuojame į cia, kad moketi lupikautojoms.

2015-01-09, 15:03 | IP: 188.69.213.140

Sena Sovietinė ligoninė su visomis iš to sekančiomis pasekmėmis.

2013-02-08, 07:57 | IP: 212.59.17.225

Puikūs gydytojai.
Ypač Mindaugas Šocas - gydytojas nuo Dievo.

2010-10-22, 11:52 | IP: 81.7.108.129

ypač geros ir profesionalios slaugytojos, labai paslaugus ūkio dalies personalas. tik norisi daugiau koncertų, filmų, renginių, ypač savaitgaliais.

2010-09-06, 21:58 | IP: 84.32.245.179

Kompetetingi gydytojai ir nedidelės kainos.Rekomenduoju visiems!!!

2010-02-12, 22:39 | IP: 84.32.87.12

Labai džiaugiuosi visu kolektyvu, labai dėmesingi gydytojai.

2007-09-10, 21:14 | IP: 78.57.89.44

Gydžiausi vasarą šioje ligoninėje.Labai patiko personalas,ypač atidžios slaugytojos, puikios procedūros.Gerai nuteikia psichoterapijos procedūros.Ačiū.

;