Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2712

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

91.7% Complete
4.6

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

78.6% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

76.7% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

89.8% Complete
4.5

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

54.7% Complete
2.7

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.8% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

78.6% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

42.7% Complete
2.1

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

63.7% Complete
3.2

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

81.3% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

81.3% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

14.9% Complete
0.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

68.1% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

25.8% Complete
1.3

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2016-08-26, 13:25 | IP: *.*.*.*

Aš pastovus šios įstaigos pacientas ir puikesnio gydytojo už S.Malyševą neteko sutikti. Tačiau problema yra ta, kad tankiai keičiasi darbo grafikas.

2016-08-24, 13:28 | IP: *.*.*.*

Už ką seselės gauna algą, jei nesugeba pacientų priimti pagal rezervuotą laiką? Aš aukoju darbo laiką arba pietus ir negaliu prieiti užregistruotu laiku. Kam tada jis apskritai yra skiriamas?

2014-03-27, 08:53 | IP: 89.117.254.43

Labai nemaloniai jautiesi, sėdėdamas už gydytojo kabineto durų ir girdėdamas visą gydytojo ir paciento pokalbį. Klausimas- ką gali pats pasakyti įėjęs į kabinetą, kai Jūsų pokalbį girdi laukiantys už durų kiti pacientai.

2010-08-27, 23:19 | IP: 78.58.30.42

personalas labai malonus,visada svaru. viename koridoriuje prie gydytoju duru laukia ir vaikuciai ir suauge,kraujas imamas be vienkartiniu pirstiniu,gydytoju kabinetai antram aukste,o lifto nera,traumuotiem ligoniam tenka lipti laiptais.

2010-05-24, 06:30 | IP: 88.119.91.57

Gera klinika

2008-01-05, 11:00 | IP: 78.62.123.27

Šilta ir jauku