Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 178

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

64.7% Complete
3.2

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

42.6% Complete
2.1

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.9% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

70.9% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

44.3% Complete
2.2

Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.5% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

48.6% Complete
2.4

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

64.1% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

52% Complete
2.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.6% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

72.3% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.6% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

20.2% Complete
1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.8% Complete
1

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-05-31, 19:50 | 4

Poliklinika Lietuvių g labai sunkiai pasiekiama, nėra visiškai kur pastatyti automobilio. Prie poliklinikos nėra stovėjimo aikštelės, o gatvė visada pilnai užstatyta. Net neįsivaizduoju kaip į pastatą patenka sunkiau vaikščiojantys žmonės. Labai blogai vertinu, kad nėra galimybės registruotis internetu pas šeimos gydytojus.

2009-12-12, 21:27 | IP: 88.222.29.53

si istaiga nei bloga nei gera vidutiniska. nera daug pateikta apie odontojogijos paslaugas ju kainas.darbo laiko kabinetu,

2007-04-11, 08:44 | IP: *.*.*.*

Košmariški senų "gerų" laikų prisiminimai! Net nuostabu, kaip galima greitai ir lengvai sugrįžti kokį 20 metų atgal.... Eilės... Kai telefonu prašiau susitarti dėl laiko, pasakė, kad viskas pas juos normaliai, pacientai ateina ir įeina. Įėjau. Po valandos... Prie registratūros vieni kabinetų numeriai, realiai kiti. Tualetas kaip šešiasdešimtais viešasis. O ir tas tik pirmamame aukšte... šalta, nors prie registratūros kabo užrašas, reikalaujantis naudotis rūbinės paslaugomis... Seniai beturėjau toki "malonumą"....

2007-03-24, 14:17 | IP: *.*.*.*

Pavieniai darbuotojai profesionaliai teikia gydymo bei slaugos paslaugas. Nemaža dalis darbuotojų turi kelti kvalifikaciją.

2007-03-11, 18:23 | IP: 88.118.185.128

personalas labai gerai dirba Manau administracija neskiria tinkamo denesio vadybai, aplinkai ir t.t Patalpos kaip tartb.laikais , nors yra Zalaikalnio centre

2007-03-10, 12:35 | IP: 88.118.185.128

Administracija manau labai mazai skiria demesio aplinkai, naujos irangos isigyjimui, darbo vietu darbuotojam irengimui.,taip ir dvelkia dar tarybiniais laikais. Taciau peronalas pradedant nuo priemimo registraturoje iki gydytoju lygio dirba puikiai