Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1641

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.1% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

63.9% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67.4% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

71.5% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

86.4% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

63% Complete
3.2

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.2% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

75.6% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

58.3% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.6% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

82.2% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.3% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

33.8% Complete
1.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.3% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

50.5% Complete
2.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2024-03-13, 19:05 | 2

Teko bendrauti su slaugytoja ir laborante. Nuoširdus, malonus aptarnavimas.Ačiū.

2024-03-13, 19:04 | 2

Teko bendrauti su slaugytoja ir laborante. Nuoširdus, malonus aptarnavimas.Ačiū.

2023-12-05, 22:21 | 2

Mogiliovo padalinyje norėtųsi šiuolaikiškesnių patalpų.
Labai šauni gydytoja Birutė Maneikienė, visada padeda ekstra atvejais, rekomenduoju. Taip pat, labai puiki slaugytoja Oksana Kamčatnaja, kuri rūpinasi dėl senai jau neatliktų tyrimų ir siūlo išsitirti. Šauni komanda!

2022-12-07, 23:00 | 2

Norėčiau išsakyti savo nuomonę apie naują registravimo sistemą "Mano šeimos gydytojas" įstaigoje. Anksčiau, buvo galima tiesiogiai susisiekti su reikiamu padaliniu. Tai atlikti buvo galima greitai bei sklandžiai. Registracija bei konsultavimas vykdavo greitai ir kokybiškai.
Po pakeitimų, atsiliepusi registratorė nesuteikia tikslių atsakymų. Mano žinioje, dirba neturintys medicininio išsilavinimo registratoriai. Tai kur tada lieka kokybiškas informavimas telefonu???Tai apsunkina norint užsiregistruoti vizitui. Gaunasi tokia betvarkė. Mano močiutė, kuriai 90 metų, taip pat registruota šioje įstaigoje. Kartais reikia skubaus konsultavimo, o dabar viskas daug lėčiau. Mano nuomone, siūlyčiau grįžti prie senos tvarkos. Greitas susisiekimas su reikiamu padaliniu vykdavo sklandžiai bei kokybiškai. Visada gaudavau reikiamą konsultaciją dėl sveikatos klausimų ar registracijos pas gydytoją. Tad šie pakeitimai, yra tikrai nenaudingi. Nusivyliau pakeitimas. Apsvarstykite šį klausimą, nes nepatenkintų yra daugiau nei aš. Neapsunkinkite darbo įstaigos darbuotojams bei pacientams. Viskas vykdavo sklandžiai ir be pakeitimų. Juolab, seniems žmonėms ankstesnė sistema buvo daug patogesnė. Įstaiga turėtų būti orientuota į pacientą ir atsižvelgti, kas darbuotojams ir klientams yra geriau !!!

2022-02-08, 19:29 | 7

Buvau prisirašiusi Žardes filiale. Jau kuris laikas svarsčiau išeiti, nes jeigu reikia pas specialistą, tai tenka į kitas gydymo įstaigas kreiptis, bet kantrybė galiausiai trūko, kai prireikus skubiai šeimos gydytojo siuntimo pas chirurgą man registratorė aiškina, kad turiu vykti į priėmimą, nors puikiausiai galiu nueiti į kitą polikliniką pas jį ir nereikėjo laukti jokioje eilėje, atliktas greitai rentgenas, tereikėjo persiregistruoti į tą polikliniką, kadangi. Kaip aš turiu pasitikėti tokia įstaiga, kurioje sprendimus priima registratorė, o su šeimos gydytoju iš viso neįmanoma susisiekti.

2021-09-22, 22:31 | 1

Pirmadienį visą dieną registratūroje niekas nekėlė ragelio.Nuvažiavau trečią val.o ten tuščia,tik trys seselės vaikštinėja.Pasakė,kad gydytoja dabar atostogauja ir ją pavaduoja kita.Užregistravo.Pasakė,kad po dviejų dienų man gydytoja paskambins.Po tų dviejų dienų 18:30 skambinu ir klausiu,ar su manim kas nors susisieks,nes skauda šoną jau trečia savaitė.Pasakė,kad taip tik pasiūlė pakentėti ir laukti.Bet taip niekas ir nepaskambino.Velniop tokią mediciną

2021-09-18, 18:23 | 3

Sveiki,buvau labai nemaloniai nustebinta jūsų įstaigos darbu(Žardės padalinys).Kodėl niekas negalėjo apžiūrėti 5 parą karščiuojančio vaiko?Ar yra sveikatos ministro įsakymas,kad karščiuojančių pacientų nepriimti?Kitas klausimas kam jūs skiepyjotės,jei vistiek bijote pacientų su temperatūra????ir kam man reikalingas šeimos gydytojas,jeigu aš pas jį negaliu patekti?Ir dar atrakinkit tas duris,man tiesiog žmogiškai gaila,ten dirbančių slaugytojų,kurios dirba durininkėm.Tiesiog apgailėtina įstaiga.

2020-12-21, 10:45 | 1

Gydytoja Mazeikiene velavo 1h i darba, nerekomenduoju, nes mano nuomone, bendravo nemandagiai ir neatsakė į rūpimus klausimus..."

2020-10-11, 14:55 | 1

Gydytojo bendravimas priklauso nuo nuotaikos, būna, kad ir pakeltų tonų kalba. O slaugytoja Džiuginta labai nemaloni, toks jausmas, kad tik atsikratyti žmogumi, kuo toliau nuo savęs.

2020-02-19, 23:08 | 8

Nesuprantu kas darosi Mogiliovo filiale, paėmė onkocitologini pakitimu atseit nerado,nuvaziavus priduoti i kitą įstaiga rado pakitimus ir operavo.Pridaviau šlapimą ne kartą vėl sako geras, galvoju kaip su tokia savijauta jis gali būti geras, pridaviau privacioj laboratorijoj-uzdegimas sako, nuvaziavus pas urologa paskyrė antibiotiku... gal laikas jiems atsinaujinti aparatūra ar ką

2018-10-03, 06:28 | 3

Gydytojai- vidutinio lygio profesionalumas. Jeigu einate, tai prieš vizitą geriau pačiam pasidomėti ir sužinoti pas kokį specialistą reikalauti siuntimo. Išrašant siuntimus, dažnai siūlo kitų privačių med. įstaigų aplankyti, negu sako kur kreiptis nemokamai.
Slaugytojos, med. sesutės- aukšto lygio, jokių pretenzijų nėra.
Registratūra- nemandagūs darbuotojai, kurie nemoka ir nenori spręsti tam tikrų situacijų.

2017-10-05, 19:54 | IP: 85.232.146.222

Gal todėl, kad retai lankomės (esame prisiregistravę visa šeime) susidarė teigiama nuomonė apie įstaigą. Problemų, konfliktų ar nesusipratimų nebuvo. Profilaktinių sveikatos patikrinimų metu daktarė suteikia pakankamai informacijos, reikiamų siuntimų, pažymų išrašymad neužtrunka, tyrimai atliekami operatyviai.

2017-10-04, 13:23 | 1

Gyd dirba iki 13val. Skambinu pasikonsultuoti del vaiko 12.47, sako perskambi t po 15min. Skambinu 13.02. Gyd vis dar su pacientu. Liepia pasukti veliau, po 5 min . Skambitis 13.09 ir atsakymas registraturoje:
-Tai gydytoja jau isejo, jos darbas baiges 13val
Kazkodel kalciausia vel as. Kam taip zmogu varineti. Nei pagarbos, nei kulturos, nei supratimo
“Mano seimos gydytojas”, Dragunu 2

MANO ŠEIMOS GYDYTOJAS atsakė

2017-09-06, 13:48 | IP: *.*.*.*

Blogai

2017-05-02, 21:34 | IP: *.*.*.*

Ne taip įsivaizduoju vizitą pas šeimos gydytoją.
Mergaitė stipriai kosėjo, Registracija pas šeimos gydytoją buvo už 9d. Laukti negalėjome, buvo neramu. Atvykome į įstaigą be registracijos, buvo daugiau nei pusvalandis iki darbo pabaigos, pacientų su talonais nebuvo, tiesiog jokių pacientų nebuvo laukiamajame. Šeimos gydytoja išbarė, kad mergaitė atvyko be registracijos, o pasakius jog prastai jautėsi, patarė geriau kreiptis į ligoninės priėmimo skyrių.
Klausimas-ar taip turi sutikti sergantį pacientą šeimos gydytojas? jausmas kad ko čia atvažiavai, kad tik nusimesti nuo savęs. Buvo labai nesmagu, skaudu ir pikta. Nebenorime daugiau pas savo šeimos gydytoją kreiptis.Tai įvyko Dragūnų šeimos gydytojo kabinete

MANO ŠEIMOS GYDYTOJAS atsakė

Labai atsiprašome už nemalonią patirtį. Įvykis buvo nuodugniai aptartas. Tikimės, jog išankstinė registracija tik paūmėjus simptomams padės greičiau ir efektyviau išspręsti jūsų problemas.

Pagarbiai,

Lukas Radzevičius

2017-04-24, 16:41 | IP: *.*.*.*

Šioje gydymo įstaigoje (Dragūnų pad.) nuolatos tenka susidurti su problemomis.
Turi 39 temperatūros, tavo šeimos gydytojas serga, gauni leidimą ateiti pas kitą gydytoją, tačiau atėjus leisgyvis turi sėdėti 40 min. priimamajam ir laukti, kol kitas gydytojas apžiūrės "savo" pacientus pagal išankstinius užrašymus, o registratorei rekomenduojama man paduoti aspirio tabletę, kad numušti temperatūrą!!!
Antras mėginimas patekti pas gydytoją, nes naktimis (savaitgalį) kankina kosulio priepoliai, išgirsti atsakymą - jūsų gydytoja šiandien nebedirba ir priims tik rytoj po pietų. Paklausus ar turiu atkentėti dar vieną bemiegę naktį, ar vis tik galėtų apžiūrėti ir gydymą paskirti kitas šiandien dirbantis gydytojas (nes bet kokiu atveju, man yra priskirtas naujas gydytojas, pas kurį neteko dar lankytis), 15 min tenka klausyti moralo, kodėl nepaskambinau iš ryto. Paskambinus administracijai, dar kartą išklausau moralą, kad nesikreipiau iš pat ryto, ir pasako, kad, kadangi nekarščiuoju, vadinasi, galiu laukti laiko pas savo šeimos gydytoją ir kad ne mano šeimos gydytojas vis tiek negalės paskirti gydymo...

MANO ŠEIMOS GYDYTOJAS atsakė

Labai atsiprašome už nemalonią patirtį. Informuojame, kad ūmiai susirgę pacientai turėtų pirmiausia skambinti į įstaigos registratūrą, tuomet slaugytoja jums parinktų tinkamesnį konsultacijai laiką, skirtą priimti ūmiai susirgusiems pacientams, kadangi gydytojo darbo metu visada laukia iš anksto užsiregistravę  jiems paskirtu laiku pacientai ir piktinasi, kaip ir jūs, jei nebūna priimami nurodytu registracijos laiku. Taigi, atvykus net ir dėl aukštos temperatūros, gydytojui labai sudėtinga "pastumti" jau laukiantį, savo laiku atvykusį pacientą. Slaugytojos šiuo atveju stengėsi palengvinti jūsų būklę, skirdamos karščiavimą mažinančius vaistus. Jūsų antru paminėtu atveju , registratūroje dirbančios slaugytojos elgiasi pagal nustatytą vidaus darbo tvarką ir būtinosios pagalbos teikimo tvarkq, kuri reglamentuoja, su kokiomis būklėmis pacientas nedelsiant turi būti priimtas konsultacijai. Kadangi kosulys nėra būtinosios pagalbos priežastis, slaugytojos siūlė jums skubią konsultaciją pas jūsų šeimos gydytoją, nes kitas gydytojas savo darbo metu turi priimti tik būtinosios pagalbos reikalingus pacientus.

Dar kartą labai apgailestaujame dėl jūsų patyrimo, tikimės, kad ateityje išankstinė registracija padės greičiau išspręsti jūsų sveikatos problemas..

Pagarbiai,

Lukas Radzevičius

2016-07-13, 09:54 | IP: 78.61.129.121

Pagrindinė problema, kad pirma gydo, po to ieško priežasties, kodėl vaistai neveikia. Taip dauguma medikų dirba. Nemoka išklausinėti paciento, o mes ne visada žinom, kas svarbu. Pvz. sausa oda - tik kosmetinė problema ar jau sutrikimas kokio organo...

2015-03-10, 12:08 | IP: *.*.*.*

visas poliklinikas tas liecia netik sita.Dauguma jose dirbanciu mediku yra ismoke tik siuntimus rasyti ir siuntineti i itas gydymo istaigas, o ka aprasta patogu......visais kitais atvejais knsultuoja telefonu irgi patogu....ekstrasensai sakyciau.Niekas nebesugeba mokyti mamu vaiku prieziuros ir slaugos...gaila labai gaila.tad vaikams labai pasiseka jeigu jie turi PROTINGUS tevus.21 amzius o zmones nebemoka nieko net uteliu isinaikinti,pamirsta asmens higiena...manau kad pirmines prieziuros visiskai nera,tiesiog jos nera .Labai gaila.Ir tas galioja visoms be isimties pirmines sveikatos istaigoms.

2014-03-14, 09:57 | IP: *.*.*.*

Tokia įstaiga, kurios nebenorėčiau lankyti. Bent jau Mogiliovo gatvėje. Prieš apžiūrint pacientus, rankų neplauna, kabinetų nevėdina, pirštinių neapsimauna. Norint paskambint telefonu ir pasikonsultuoti su daktaru, turi pereiti vargo kelius, nes pirmiausiai atsiliepia kokia sesute, pasakai savo daktarę, jin duoda tos daktarės sesutei, paskiau pasako, kad daktarė negali kalbėti, vėl skambini po kažkiek min. - tada jau tavo sesutė uzsiėmus ir negali pakviesti daktarės, vėl skambini vėliau - vėl daktarė užsiėmus, paskiau visai nebepriskambini, nes niekas nebepakelia ir t.t. Daktarės kūdykių apžiūra trunka vos 2 min.ir vėl išbėga į savo kabinetą, nei ką paklausia, nei pakonsultuoja, o per tą skubėjimą pats nieko nebepaklausi, paskui parėjęs namo galvoji ir tą norėjau pasakyt ir aną ...

2013-10-01, 06:07 | IP: *.*.*.*

Niekam nerekomenduoju registruotis i UAB MSG, pas S.Meiluniene.

2013-04-22, 11:41 | IP: 193.219.12.52

gal kas gali parašyti apie "Mano šeimos gydytojo" odontologus. Informacijoje radau, kad jų yra trys: Bartkėnienė, Gaučienė ir Stanevičienė. Bet niekur nerandu atsiliepimų apie juos.

2012-11-14, 03:07 | IP: *.*.*.*

Pasirinkau ambulatoriją Mogiliovo g.15, kadangi arti nuo gyvenamosios vietos. Mažas ligonių laukiamasis. Įėjimas nepritaikytas neįgaliesiems.

2012-10-25, 09:11 | IP: 86.100.9.126

Jauki, sviesi, silta poliklinika, puikus personalas.

2012-10-16, 10:57 | IP: 79.142.122.186

Labai normali įstaiga.

2010-05-04, 07:06 | IP: 86.100.101.126

Patinka mus gydanti gydytoja Maneikienė,visada gausi išsamų pasakojimą apie ligą,atsako į domonančius klausimus.Ją asistiuojanti sesutė nuostabi darbuotoja. Labai neigiamai vertinu,kad įstaigoje nėra vaikų dienos,kuomet vieną dieną per savaitę opriimami sveiki vaikai profilaktiniam apžiūrėjimui.Patalpos mažos,todėl labai blogai,kai sveiki vaikai priversti sėdėti laukiamąjame su ligoniais.Ypač aktualu gripo epidemijos laikotarpiu.

2009-12-09, 16:28 | IP: 78.157.80.220

Registratūroje dirba labai paslaugūs darbuotojai. Maloni aplinka, išsamios konsultacijos telefonu. Profesionalūs darbuotojai.

2009-12-02, 15:48 | IP: *.*.*.*

Bent jau filiale Liepojos gatveje dirba nuostabus medikai- gydytojas ir sesutes :)
Tikrai nemazai daktaru maciau, visokiu polikliniku ir ligoniniu, bet ten man tikrai geriausia. Nenuostabu, kad pas gydytoja Balciuna net nebera galimybiu prisirasyti, nes norinciu daugiau nei gydytojas gali priimti....

2009-10-26, 13:03 | IP: *.*.*.*

Toks jausmas, kad gydytojui rupi tik atbuti savo darbo valandas darbo vietoje. (kurias taip pat nevisas isbuna) Neigyvendinta seimos gydytojo ideja. Netgi manau, kad ankstesene sistema buvo tobulesne. Dabar susidaro ispudis, kad "seimos" gydytojas turi tik pavirsutiniskas zinias. 10 metu pradirbusi sesele ligoninene duos vertingesni patarima, nei 4-5 metus dirbantis seimos gydytojas UAB "Mano seimos gydytojas".

2009-02-15, 23:27 | IP: 86.100.77.102

Istaigoje puikus aptarnavimas. Visada malonus kolektyvas.

2008-09-30, 20:26 | IP: 85.232.138.215

geri ir malonūs daktarai randasi nepatogioje vietoje, susisiekimas nepalankus, daktarai dirba tik po pora valandų ir tik kas antrą dieną