Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 391

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

82.2% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

73.9% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

80.1% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

75.2% Complete
3.8

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

81.7% Complete
4.1

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

70% Complete
3.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72.8% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

79.3% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

84% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.5% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.2% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

66.5% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

83.4% Complete
4.2

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

74.3% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

67.7% Complete
3.4

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2023-02-07, 15:15 | 3

Dėkoju už grąžintą judėjimo džiaugsmą, jūs esate geriausi.

2022-11-04, 15:15 | 4

Buvome labai geros nuomonės apie šią reabilitacijos ligoninę, deja pastarasis buvimas joje tik pablogino paciento būklę. Slaugytojos grubios, nemandagios. Bendra tvarka bloga-pasiimant artimąjį namo visi daiktai sumesti į maišus, pasigedome asmeninių daiktų. Gydytoja net neatėjo, nors puikiai žinojo, kad sveikatos būklė bloga. Negana to neradome vienų nuolatos vartojamų vaistų, nebuvome informuoti apie tai kiek laiko žmogus jų nebegauna, o nutraukti jų nebuvo galima. Procedūros atliekamos paviršutiniškai. Tretinio lygio reabilitacijoje turėtų mokyti žmones grįžti į normalų gyvenimą, kasdieninę rutiną, deja pacientas su neurologiniai sutrikimais nebūdavo informuojamas apie procedūras, jų reikšmę, eigą, todėl bendrinė būklė pablogėjo labai stipriai.

2021-09-30, 08:04 | 5

Gydžiausi 21 dieną per šį laikotarpį nepakeitė nė vieno karto patalynę, rankšluosčius. Procedūros atlieka formaliai, įranga pasenusi.

2021-02-08, 10:13 | 1

Esam pasipiktinę. Atvežtas žmogus su žieminiais rūbais ir batais yra išrašomas be jų(lauke - 17°), nes jie kažkur dingo. Paimtas su neigaliojo vezimėliu, motyvuojant, kad su juo ir bus vežiojamas, taip pat yra naudojamas ne jam, o visiems, ir išvykstant taip pat reikia ieškoti..Per porą paieškos valandų vis skamba kaltinimai, kad pats esi kaltas , kam palikai su rūbais ir vežimėliu. Jokio atsiprašymo dėl savo aplaidumo įstaiga nepareiškė. Ir tai vadinasi rūpestis neįgaliaisiais.. Žiauru.. Nėr net vertinimo aptarnavimo kultūrai..

2020-08-05, 08:17 | 5

Palangos rebilitacijos ligoninė - tai pasityčiojimas iš sunkiai sergančių ligonių. Tėvelis po insulto buvo perkeltas į šią rebilitacijos ligoninę. Iš pradžių labai džiaugiamės, nes tikėjome, kad viskas bus taip kaip ir turėtų būti visose rebilitacijos vietose. Deja, teko labai skaudžiai nusivilti. Realybė šioje įstaigoje yra visai kitokia. Sunkūs ligoniai arba nėra vežami į rebilitaciją, arba nuvežami iki rebilitacijos durų, kad "dėl akių prie jų pabūtų". Ten schema yra tokia - vietoj šių sunkių ligonių, kuriems yra skirta rebilitacija, yra priimami kiti privatūs asmenys, kurie tiesiogiai sumoka pinigėlius seselėms, kinezeterapeutėms ar dar kažkam. Kai sužinojome kokia scjhema veikia šioje įstaigoje rebilitacijos laikas jau ėjo į pabaigą. Labai liūdna, kad ligoniui, kuriam buvo skirtos 54 rebilitacijos dienos, namo gryžo visiškai gulinčioje padėtyje. Ligonių kasos skiria tokiems ligoniams nemažus pinigėlius, o Palangos rebilitacijos ligoninė rebilitacijos ligoniui net nesuteikia. Karantinas apnuogino šios įstaigos realybę. Gavus rebilitaciją, šią įstaigą tikrai reikėtų aplenkti.

2019-01-24, 17:56 | 5

Tai puiki vieta atsigauti po sunkių operacijų.
Specialistai (kineziterapeutai, ergoterapeutai, masažistai ir kt.) atlieka savo darbą nuoširdžiai, rūpinasi paciento savijauta, maloniai bendrauja ir tai iš dalies prisideda prie greitesnio sveikimo (tiek fizinio, tiek dvasinio).
Valgykloje maistas patiekiamas greitai, yra pasirinkimo įvairovė. Su atvykusiais lankytojais galima maloniai praleisti laiką kavinėje "Sanatorija".
Ačiū visiems specialistams ir patarnaujančiam personalui už prasmingai praleistą laiką. Sėkmės!

2018-12-30, 15:29 | 1

Labadiena norime gauti kontaktus kai butu galima usisakiti 2 žmoniems paslaugas 4/5dienas rebilitacijas laukiame atssakymo mano email [email protected] .com

2017-08-17, 22:33 | IP: *.*.*.*

Gydytoja maloniai bendravo issamiai apziurejo pacienta manome paskyre tinkama gydyma.

2015-06-11, 10:42 | IP: 78.62.169.137

Labai profisianalus it nuosirdus kolektyvas pradedant valytoja ir baigiant gydytoju komanda nuosirdus aciu

2015-02-20, 10:54 | IP: *.*.*.*

Gydymo įstaigoje dirba arogantiškas personalas.

2013-12-27, 08:28 | IP: *.*.*.*

Nepakankama priežiūra ligoniams, kurie patys negali nueiti į procedūras. Dažnai būna nevežami arba nuvežami, o procedūros neatliekamos. Tą įsitikinome savo akimis. Mūsų lankomą ligonį vežėme patys, nes norėjome pamatyti kaip jam pavyksta atlikti skirtas mankštas ir kitas procedūras. Į salę atvežė kitą ligonį slaugutė. Padavė salės treneriui lapą, kad pasirašytų už atliktą procedūrą ir padėjo ant stalo. Slaugė išėjo. Treneris pasirašė ir nuėjo prie kito ligoniu atlikti mankštą. Mes stebime kas bus toliau. Praėjo 15 minučių, kaip sėdėjo ligonis vežimėlyje, taip ir sėdi. Slaugutė atėjo ir ligonį išvežė į palatą. Procedūra atlikta :) Mes pakraupome, labai viliamės, kad su mūsų ligoniu taip nebuvo. Nors mintis dažnai ta aplanko. Tad labai rekomenduočiau tuo domėtis ne tik šeimos nariams, bet ir gydytojasm, ligoninės vadovybei. Turi būti rastas būdas ir kontrolė tų asmenų, kurie taip neatsakingai žiūri į darbą.

2012-06-19, 14:26 | IP: 86.100.35.122

šios įstaigos darbuotojai pastatė mane ant kojų. Atvykau vos benusėdėdamas vežimėlyje, o išėjau savom kojom. Šioje ligoninėje dirba tikrai aukštos kvalifikacijos specialistai, gerai išmanantys savo darbą.

2012-05-29, 18:30 | IP: *.*.*.*

Patvirtinu, kad skiriamas atsainus dėmesys ligoniui, gydytojai dirba atmestinai, net neužeina į palatą pasiteirauti, kaip ligoniui, nors ir mokama už gydymą. Siaubas, o ne ligoninė. Pusę reikia atleisti ten dirbančių.

2011-10-16, 17:14 | IP: *.*.*.*

Tikrai nera skiriamas pakankamas demesis ligoniui, netinkama prieziura, netinkamas gydymas kai kuriais atvejais arba apskritai neskiriama jokio gydymo, i ligoni ziurima pro pirstus.