Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2829

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

73.6% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

65.5% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

65.8% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

63.6% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

91.7% Complete
4.6

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

45.4% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.1% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.8% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

64% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

67.5% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

64.9% Complete
3.2

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.5% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

32.3% Complete
1.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

56.4% Complete
2.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

60.4% Complete
3

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2024-01-17, 16:47 | 1

Gerai.

2015-04-27, 08:51 | IP: *.*.*.*

8 mėn. nėščiai moteriai nedavė be eilės talono pas stomatologą, o kitas kartas bus tik po mėnesio. Ar prisimsite atsakomybę, jei dėl jūsų aplaidumo kas nors nutiks vaikeliui?
Nėra rgistracijos internetu pas gydytojus, tame tarpe ir stomatologus. Kažkokia nesąmonė, jau kiek metų, bet niekaip nesugebama išspręsti šitos problemos.

2012-11-13, 11:37 | IP: *.*.*.*

Pas gerą šeimos daktrarą reikia laukti po 3 valandas Pas stomatologą užsiregistruoti neįmanoma, reikia laukti nuo 5 ryto gyvoje eilėje

2012-09-03, 14:13 | IP: 82.135.203.200

geri gydytojai

2008-03-17, 15:28 | IP: 195.182.89.2

Lankausi pas Gyd Ašmegaite. Ji man patinka, rūpestinga, maloni.