Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2796

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.9% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.5% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

54.6% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.7% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.9% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

52.4% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.9% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

69.3% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

63.1% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.1% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75.9% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

73.3% Complete
3.7

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

24.4% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

54.6% Complete
2.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

18.9% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2019-09-24, 18:06 | 1

Nelabai suprantu kam yra reikalinga išankstinė registracija, jei net ir atėjus savo laiku ar anksčiau, vistiek reikia gaišti laiką eilėje ir laukti valandą ar daugiau, nors vizitas trunka penkias minutes, tam, kad gydytojas tiesiog nukreiptų pas kitą specialistą.

2013-01-31, 21:09 | IP: *.*.*.*

Sita istaiga kada nors prisizais diagnozuodama pacientams ligas telefonu .Nori pakliut pas gydytoja,o tave tik pakonsultuoja telefonu,telefonu nustato diagnoze,dar pataria nepanikuot ir jeigu ka,nakti kviestis greitaja.Apie vienos gydytojos sesele cia zmones irgi teisybe raso.

2012-08-22, 09:49 | IP: *.*.*.*

Aš esu patenkinta šios įstaigos darbu, dėl kainų ar gydytojų trūkumo, tai taip - mažai ten spacialistų, kažkodėl reikia už daug ką mokėti, nors ir esi prisirašęs čia. Laukti eilėse tikrai nereikia, viskas suplanuota puikiai. Registratorės kartais susiraukusios, bet visi mes žmonės, sėkmės.

2012-01-09, 11:09 | IP: *.*.*.*

Nesupranti kartais ko čia atėjęs, kraujo tyrimą pasidaryti vos ne kaip operaciją atlikti. Reikia kad ta pamaina dirbtu nes kitos pamainos neima ne tai daktarei priklauso. absurdo lygis.

2011-09-28, 17:28 | IP: *.*.*.*

si istaiga mano manymu isvis neturi buti. kysininku sutve...

2008-08-02, 12:03 | IP: *.*.*.*

patinka greitas kraugo tyrimo atsakymas, gera kabinetu iranga, labai maloni akusere-ginekologe Neringa Kaupaite (jos deka esu tos klinikos pacientė). Nemaloni viena registraturos darbuotoja, gyd. Pranaitienės seselė labai nemaloni, grubi, nemandagi. Tenka begalo ilgai laukti mazose turkstanciose oro patalpose.