Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1133

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

61.3% Complete
3.1

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

42.1% Complete
2.1

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

61.5% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

62.1% Complete
3.1

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.6% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

56.8% Complete
2.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

63.3% Complete
3.2

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

57.3% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

45.8% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.5% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

69.8% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

38.8% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69.1% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.1% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Kaišiadorių ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2018-10-02, 19:27 | 12

Gerb.Gydytoja .RAMUNE vALENTAINAVICIENE,kartais,kai mes susitinkame ligonines koridoriuose,Jus paklausiate,kaip sekasi,kaip gyvenate,kaip sveikata....ir kai Jus praeinate pro mus su sypsena,mes jauciame Jums pagarba,tikime Jumis kaip gydytoja,kaip zmogumi,kuri neabejinga savo pacientams.Jusu sypsena,nuosirdumas susildo musu sirdys......Dekojame Jums.

2017-10-11, 19:36 | IP: *.*.*.*

Pas gydytojus dar nieko, bet kas liečia susisiekimą telefonu dėl konkretaus atvejo tai tiesiog tragedija, niekas nieko nežino, nukreipinėja skambinti tam ir anam, tas anas dar kitam ir taip lieka niekas neaišku, o dar įdomiau kai per valandą laiko bandant prisiskambinti virš 30 kartų vis būna užimta. susidaro įspūdis, kad reik netrukdyt ir jų telefonas paliekamas nukeltu rageliu.

2017-08-28, 15:55 | 1

Neligoninė, bet kažkoks balagans. Tvarkos nera, duoda talonus pagal kuriuos tikrai neprieini gauni 10 val prieini duok Dieve ant 2 val , baisu , registraturoi vel prastovi neaisku kiek dirba kelios o aptarnauja tik viena.... visos susirauke nepatenkintos piktos nieko neatsako maloniai tiek seselės tiek daktares. Nesuprantu kam reikalinga tokia istaiga is kurios jokios naudos, vistiek rimtiems atvejams siuncia i kauna, čia tik piršta subintuoti gali ir tai kartais bynto pritruksta .Situacija nesikeičia jau keli metai iš eiles.

2016-11-30, 08:01 | 1

gydo skrandi, kai tuo tarpu sirdis stoja, neskiria sirdziai pastiprinti mikroelementu, gal net reiketu ir vaistu. Niekas nereaguoja i naktinius skausmus sirdiesplote

2016-03-02, 11:37 | IP: *.*.*.*

Iš vis nepritaikyta neįgaliesiems dantų protezavimo skyrius, atrodo, kad tokiems žmonėms dantų nereikia protezuoti arba jie užskrenda laiptais ant sparnų

2013-01-09, 20:40 | IP: *.*.*.*

kaip dar tokios gydymo istaigos is vis neuzdaro? daktarai be jokio atsakomybes jausmo, o ypac slauga, kurios administratore be atsakomybes ir be sazines jausmo, neatlieka savo funkciju.

2012-03-29, 08:34 | IP: *.*.*.*

Gydytojas echoskopuotojas Vidmantas Želnys nevykdo šeimos gydytojo paskyrimo.Galima suprasti kad reikėtų duoti kyšį,bet...Dar neaišku kas jam nurodė,kad pacientui yra skirta tik 20 minučių.Man buvo paskirta pilvo organų echoskopija,jis piktai pareiškė,kad pasirink,ką norėsi ar prostatą ir inkstus ar kepenis ir kasą.Turėjau pasirinkti inkstus ir prostatą,o balandžio x dienai persiregistravau kepenims ir kasai.Tai pacientų stumdymas,nepagarba pacientui,lyg jaučiausi kaltas,kad pas jį atėjau.Arogantiškas,menkinantis pacientą.

2009-01-07, 08:33 | IP: *.*.*.*

NEGLIMA INTERNETE JU PAMATYTI DARBO GRAFIKO LAIKO

2008-10-09, 01:18 | IP: *.*.*.*

Siuo metu remontuojamas priemimo skyrius,bet personalas puikiai dirba,stengiasi padeti kiekvienam besikreipianciam.Sekmes jiems ir kantrybes.

2008-09-02, 23:57 | IP: 88.216.23.31

perspektyviai dirbanti gydymo istaiga