Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 307

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

87.5% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

77.1% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

79.6% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.5% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

92.1% Complete
4.6

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

64.7% Complete
3.2

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

85.1% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

80.6% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

65.6% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.1% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.3% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.8% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

49.1% Complete
2.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.2% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

12.8% Complete
0.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "A. Navicko konsultacinė poliklinika"
Pacientų atsiliepimai
2024-09-02, 11:03 | 2

Nerekomenduoju nei šios klinikos, nei Gyd. Jurgitos Sakalauskienės. Kai vaikas sirgdavo talonai tik po dviejų savaičių, nors atvykus pasidaryti kraujo poliklinika visada būdavo tuščia. Apžiūrai papulti be talono jei vaikas karščiuoja taip pat neįmanoma. Telefonu gauti gydytojos konsultacija taip pat neįmanoma. O kai sulaukdavome savo vizito diagnozė buvo netesinga. Po pirmos apžiūros gydytoja patarė vaikui gerti daugiau vandens tik tiek, nors vaikas vyduriavo,kraujyje buvo pakilęs acetonas, vaikas vėmė ir karščiavo jau savaitę laiko, sekančią dieną išvykome į ligoninę kurioje gulėjome savaitę laiko su labai sunkia žarnyno infekcija. Sekantį kartą apsilankėme su sunkiu kosuliu vaikas kosėjo apie savaitę laiko kosulys tik blogėjo atvykus apžiūrai gydytoja nieko blogo plaučiuose neišgirdo, išvykus namo vaikas visą naktį kosėjo baisiausiai iš pat ryto nuvykome į "Mama aš sergu" ir vaikui buvo diagnozuotas bronchitas. Nerekomenduoju!!!

2023-11-10, 13:45 | 1

Nerekomenduoju šios įstaigos, nors gydytoja Sakaulauskienė puiki, labai maloni ir daug išmananti, visada padeda, tačiau registratūra ir sesutės tragiškai bendrauja, susirgus pirmiausia konsultuoja būtent registratūra, jau telefonu nustatinėja pacientui diagnozes, vietoj to, kad tiesiog užrašytų pas gydytoją konsultacijai. Tad susirgus pirmiausia reikia įrodyti registratūrai, kad tikrai tau reikia konsultacijos ir gydytojo apžiūros. Bendrauja labai nemaloniai, nepriima kritikos, kai aiškiai pasakoma, kad registratūroje dirbančių sesučių tyrimų skyrimas, diagnozavimas be gydytojos apžiūros yra nepriimtinas, karščiuojant pasiūlo gydytojos konsultaciją už 10 dienų, kai tam jau nėra prasmės.

2023-06-30, 03:36 | 2

Nerekomenduoju.Todėl dauguma išėjo arba išeina lauk.Didelė gydytojų ir darbuotojų kaita.Registratūros darbuotojos elgiasi nemandagiai.Užsiregistruoji,lauki sąžiningai eilės ir nesuteikia paslaugos.
“Su bėrimais nepriimame..su temperat.nepriimame.
Vaikà vedžiau 3k traukti dantį,taip ir neištraukė(nes turbūt pati bijojo lb),kai tuo tarpu priešais odontologijos klinikoje buvo ištrauktas per 5min be nuskausminamųjų(pieninis dantis,kuris gulėjo šonu,nes kitas jau pilnai išdygęs).
Vizitai surašyti,kas 5min pas odontologą(nemeluoju).Visada ne pagal laiką.Seselė dar pasako ateityje rašysime kas 3min,nes nėra gydytojų,o jūsų daug(suprask kad jai nusispjaut).
Turėjom draudiminį įvykį vaikui,kai reikėjo ir siųti ir gipsuoti.Vėlgi sąžiningai užsirašai vizitui,nes reikia draudimui dokumentu,paskambina praneša,kad nepriims…jūsų gydytoja išėjo..darykit ką norit.didelė nepagarba pacientui.

2021-09-20, 15:00 | 1

2031-09-17 skambutis iš poliklinikos “ sveiki jūsų gydytoja išėjo iš darbo, jei žinote vaiko ūgį ir svorį pasakykite, išrašysime pažymą į darželį.” Gerai, viskas telefonu suderinta, pasakyta, kad pirmadienį atvažiuosiu pasiimti.

2021-09-20 turėjau pasiimti vaiko pažymą, kad gali eiti į darželį. Pažymos nėra, gydytojos nėra, dirbantis personalas neprisistato, nesako, kur kreiptis, pareiškia, kad visą vasarą turėjai tam. Nors gydytoja L. černiauskaitė arba serga arba atostogauja. Po atostogų 09.03 išeina lauk iš darbo. Registratorės specialiai matant, kad stoviu su vaiku ant rankų atsilepinėja į skambučius, pralaukus 15min, jau griežtai pareikalavus prisistatyti, kas jos čia tokios dirbančios, pasakė kreipkitės į Navicką jis žino, kas čia dirba, mes prisistatyti neprivalome.
Žodžiu persirašysime į kitą polikliniką, šitos niekam nerekomenduojame, gydytojų nėra arba jie serga/-atostogauja, registratorės visiškai neadekvačios.

2020-09-22, 23:24 | 1

sesele Silvija visada maloni, empatiška, ačiū jai, bet gyd. Antanas Pocevičius! Tokio gydytojo dar neteko sutikti per 57 metus, kuris leidžia sau panaikint neorologo nustatytas diagnozes, kurios yra pagrįstos MRT tyrimais, mat jis čia nusprendžia kuom aś sergu, nors nė karto nėra paklausęs kaip jaučiuos. Bėkit kuo toliau nuo pono Antano Pocevičiaus, nes jis savo principais vadovaujas, o ne gydytojo kompetencija. Pabėgau į kt gydymo įstaigą

2020-02-19, 20:04 | 1

Deja, pasitikėti šios klinikos darbuotojais negalime. Pasakė, jog gausime el.siuntimą, apgavo. Sulaukę eilės pas specialistą, buvom šokiruoti siuntimo nebuvo, paskambinus buvo nemaloniai pareikšta-atvažiuokit pasiimt, kai liko 10min.kitame miesto gale pas gydytoją????? Kaip galėjom taip išrašėm, atsakė. Apie tai,kad bus rašomas popierinis siuntimas nebuvome informuoti.

2017-08-18, 13:34 | IP: *.*.*.*

Nieko gero. Nerekomenduoju.

2016-06-20, 12:09 | IP: *.*.*.*

nesuteikia pirmos pagalbos abejingi zmogui kai jam blogai jokios kulturos kraosi atsakomybes

2016-04-12, 14:53 | IP: *.*.*.*

Išėjau į kitą polikliniką

2016-02-06, 01:00 | IP: *.*.*.*

Vienintelis pliusas malonios seseles Odontologai brangininkai,ginekologai taip pat.gyd.Rimkuviene lapeliu auka.neišmananti
Savo darbo.nieko nežinanti.vos tik susergi iškart rašo antibiotikus.

2015-05-13, 15:20 | IP: *.*.*.*

Dirbanti jauna panele registraturoje jauciasi turinti teise moralizuoti. Visada su priekaistais ir ironija uzregistruoja pacientus. Labai nemaloni.

2015-04-14, 23:24 | IP: *.*.*.*

Ypatingai prasta gydymo įstaiga. Šeimos gydytoja neįsiklauso, neatrodo, kad norėtų žmogui padėti. Išsiregistravau kitur ir niekam nepatariu čia gydytis.

2014-08-29, 17:00 | IP: *.*.*.*

Dragunu gatves padalinys tragiskas neziurint nauju patalpu,kurios yra vienintelis pliusas siai istaigai ,o personalas nemandagus,apkalba prie pacientu ne tik kitus pacientus, bet ir savo kolegas.Apie kitu sveikatos komentavima net nera ko sneketi viskas aiskinama atvirai,net ko atejai kokiu klausimu turi pasakyti prie svetimu zmoniu....Taloneliu niekada nera, o jei ir gauni su tuo talonu lauki valanda ar net dar ilgiau. Viena sesele save laiko auksciausio lygio gydytoja,kuri viskam vadovauja ir ligas nustato telefonu....Sekmes siai istaigai, kas protingi tikrai ten ilgai "nesigydis"....

.

2014-08-18, 10:48 | IP: *.*.*.*

Gyd.Spėčiūtės seselė ne kartą priimamajame klausinėja kodėl žmogus atėjo, su kokiais nusiskundimais. Tai neetiška. Jai nepriklauso klausti to ko atėjai pas gydytoją ir girdint kitiems žmonėms.

2014-03-31, 12:37 | IP: *.*.*.*

Ivaziuoti su kudikio vezimu per ju turimas dvigubas duris labai sunku vienai stumiant ir vezimeli,pagalvojau o kaip invalido vezimelyje sedintis zmogus ten galetu ivaziuoti?
Kraujo tyrimu kudikiams neatlieka,nes krauja ima tik is venos o is pirsto negali.

2012-11-01, 17:27 | IP: *.*.*.*

Puiki jauki aplinka, puikūs gydytojai. Pagalbinis personalas labai nemaloniai bendrauja

2012-06-04, 16:19 | IP: *.*.*.*

Обдираловка и больше ничего

2010-12-08, 18:50 | IP: *.*.*.*

jauku nemalonios seseles, bumbancios, nepatenkintos, brangu, abejotinos kompetencijos gydytojai

2010-09-30, 15:47 | IP: *.*.*.*

Jauku. Registratorės ir med. personalas užsimiršta ir viešai kokmentuoja kitų pacientų problemas ar tyrimus.