Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 335

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

60.5% Complete
3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

63.2% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

39% Complete
2

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

44.3% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

56.4% Complete
2.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

47% Complete
2.4

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

64% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

58.2% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.2% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

58.2% Complete
2.9

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

16.9% Complete
0.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

58.7% Complete
2.9

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

22.1% Complete
1.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Radviliškio rajono pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2020-02-27, 06:55 | 1

Savo darba ismananti, rupestinga, puiki gydytoja :)

2017-03-29, 11:28 | IP: 83.190.112.77

Lankomes pas gydytoja Tubiene labai gera ir nuosirdi

2017-02-07, 19:41 | IP: 62.80.224.232

Džiaugiuosi gydytoja, bet pati sistema manau blogai veikia. Kadangi norint pakliūti pas savo šeimos gydytoja reikia laukti apie savaitę. Dirbantis žmogus turi sėdėti ir sekti, kad užserigistruotu kitai savaitei. Kur logika, kai susirgo tą dieną, o talonas numatomas tik kitai savaitei. Todėl mes sergantys, kartais kenkiame patys sau mėgindami gydytis patys, ko pasekoje būna uždelstas gydimas. Aišku tenka pasidžiaugti, kad gydytoja priima paprašius, bet tuomet jautiesi nepatogiai. Todėl manau, kad tai reikia keisti šią sistemą.

2016-07-25, 22:36 | 3

Veziau savo anuke,su pilvuko skausmais suteikti pirmaja pagalba,i Radviliskio priemima buvau sutikta gana malonei,o didziausia nustebima teko patirti,pas gyditoja,Julij Prochoda,Negaliu patyketi dar ir dabar,kad yra dar tokiu nuostabiu gyditoju,ne tik gavau daug patarimu pagelbos,net buvau saubingai nustebinta,kad gyditoja rado laiko,net paskambinti keleta kartu ir pasiteirauti apie anukes bukle sveikatos,labai didelis aciu,zemai lenkiuosi,tokiem zmonems,kurie dar isliko nuostabus,gerai ,kad yra pas mus sita gyditoja,sekmes jei ir ilgu darbo metu

2015-03-20, 14:42 | IP: *.*.*.*

Problemos su registracija dirba pasenusiais metodais. Šeimos gydytoja pasakoja savo bėdas, o ne paciento klauso. Labai ilgai tenka prašyti siuntimo pas specialistus, (gal laukia atlygio)

2014-09-17, 15:38 | IP: *.*.*.*

Nėra Žmogus atvykęs į Radviliškio polikliniką su nusiskundimais, net nesulaukia pagalbos, gali su ašaromis stovėti registratūroje, bet tavęs nesugeba net nusiųsti pas jokį kitą gydytoją, mat tavo gydytoja pati pasijuto prastai ir išvyko namo, o tu žmogau gali daryti ką nori, o registratorė tik sugeba vartyti popierius ir dejuoti ką daryti kur čia dabar tave nusiųsti. Atseit nėra nė vieno laisvo gydytojo,nors tuo tarpu (16.30 val.) visoje poliklinikoje tėra vos keli žmonės, o juk įstaigoje gydytojai dirba iki 19.00 val.

2014-05-02, 11:01 | IP: *.*.*.*

O šauni yra gyd. V. Janulaitienė. Turėjau širdies problemų (nors visą laiką buvau sveika) ir bandžiau be pažinčių užsiregistruoti pas šeimos gydytoją. Visa tai tęsėsi apie 2 mėn., nes atvykus į polikliniką pasakydavo, kad talonų nėra, skambinkit tam tirku laiku ir gal bus. Nurodytu laiku paskambinu, tačiau sako, kad talonų jau nėra ir taip tęsėsi 2 mėn., kol nebeištvėriau tokios nesamoningos registravimo tvarkos. Užsiregistruoti pavyko tik su ligoninės administracijos darbuojo pagalba, po skambučio iš karto buvau nukreipta pas šeimos gydytoją ir iš karto buvo atlikti visi reikaimi tyrimai.
Išvada:
1) kuo greičiau reikia el. registravimo sistemos;
2) jei turit pažįstamų, tuomet iškart prašykit jų pagalbos, nes kitaip galit ir nesulaukti talono...

2013-06-28, 16:09 | IP: *.*.*.*

Arti namų Neįmanoma prisiregistruoti pas gydytojus. Nėra išankstinio registravimo sistemos, mieliau registruojuosi į kitų miestų gydymo įstaigas per sergu.lt, tik, gaila, dėl siuntimo reikia eiti kryžiaus kelius

2012-12-16, 17:41 | IP: *.*.*.*

labai nedemesingai (o gal net neatskingai) dirbo pirmoji reabilitacijos palata.

2011-01-22, 12:30 | IP: *.*.*.*

Geriausia gydytoja sioje poliklinikoje yra E. Petraitiene. Ji man gyvybe isgelbejo!!! Valdziai maziau reiketu darbo metu baliavoti.

2010-03-13, 21:14 | IP: *.*.*.*

Kas is tos grazejancios irores, geresnes irangos, jei gydytojai prasti. Ne karta teko isgirsti, o ir beveik susidurti patiems " I Radviliskio ligonine tik numirt"

2008-02-22, 10:09 | IP: 212.59.0.201

Labiausiai šioje poliklinikoje man patinka mano gydytoja Janulaitienė