Nr. 262
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbą atlieka, bet formliai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau iki 15 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos daugumai poreikių
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina neatitiko paslaugos kokybės
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti
- Visi (1)
- Rekomenduoja ( 0)
- Nerekomenduoja ( 0)