Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2165

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

25.7% Complete
1.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

50.1% Complete
2.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

36.3% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

34% Complete
1.7

Navigacija po įstaigą yra sudėtinga, užtrunka laiko rasti reikiamą kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

32.7% Complete
1.6

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

29.1% Complete
1.5

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

20.8% Complete
1

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

34% Complete
1.7

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

17.5% Complete
0.9

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

25.7% Complete
1.3

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

32.7% Complete
1.6

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

10.8% Complete
0.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

18.6% Complete
0.9

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

13.3% Complete
0.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2022-07-24, 01:12 | 3

Muzikiskas, kaimietisko stiliaus bendravimas su rusiskais kandziu itarpais. Negetbia nei paciwntu nei saves. Diskutuoja savo buitines problemas, vietoje to kad klausyt paciento ir jo pageidavimu. Zemas lygis fuuuuuu.

2022-07-24, 01:12 | 3

Muzikiskas, kaimietisko stiliaus bendravimas su rusiskais kandziu itarpais. Negetbia nei paciwntu nei saves. Diskutuoja savo buitines problemas, vietoje to kad klausyt paciento ir jo pageidavimu. Zemas lygis fuuuuuu.

2022-07-24, 01:12 | 3

Muzikiskas, kaimietisko stiliaus bendravimas su rusiskais kandziu itarpais. Negetbia nei paciwntu nei saves. Diskutuoja savo buitines problemas, vietoje to kad klausyt paciento ir jo pageidavimu. Zemas lygis fuuuuuu.

2021-10-02, 20:54 | 1

Nusivyliau...du kartus buvau-abu kartus gydytoja vėlavo 15min.Buvau pirma pacientė ryte..tad,pateisinimas,kad užtruko su kitu pacientu,negalioja.Atsiprašymo už vėlavimą taip pat nebuvo.Pirmą kartą galvojau,gal užtruko,kamščiai kely ar pan..bet antrą kartą -ta pati situacija..
Administratorė nemandagi..paima pinigus ir nueina...išeinant net nėra su kuo atsisveikinti.
Nerekomenduočiau niekam.Ir tikrai negrįšiu į šią įstaigą.

2018-09-10, 21:34 | 4

Vaivai Žalienei reikėtų atimti licenciją, nes nėra kompetentinga atlikti protinio danties rovimo procedūrą. Klientas iškart keliamas nuo gultų atsistoti kai tik užsiūna žaizdą ir suleidžia neaiškios kilmės vaistus iškarto po operacijos. Raunant protinį dantį pasikvietė dar kelias sesutes laikyti pacientą už galvos. Po operacijos 100% komplikacija, ko neteko susidurti analogiškose situacijose.
Grubus ir žeminantis bendravimas. Niekam nerekomenduosiu. Yra ir daugiau nukentėjusiųjų.