Nr. 267
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Bendravo nemandagiai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: